Facturare SUA

Alex Proca

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Sunt PFA CAEN 6202 la normă de venit si vreau să emit niște facturi pentru US. Există anumite condiții speciale sau chestii pe care trebuie sa le am in vedere ?

Aș dori ceva gen tips and tricks de la cei care emit facturi pentru US.

Numai bine,
Alex Proca

Ioan Eugen Stan

to pfa-...@googlegroups.com
Din ce cunosc la SUA nu se aplică TVA, deci nu trebuie să fii
înregistrat în ROI. Pentru transfer poți folosi transferwise în locul
paypal, are comisioane mai mici și e mai simplu.

Altceva nu cunosc,

--
Ioan Eugen Stan
0720 898 747