verificare stare declaratie 390

Adrian Ionut Beschea

to pfa-...@googlegroups.com
a reusit cineva sa verifice starea declaratiei 390 folosind site-ul anaf ?

http://www.anaf.ro/public/wps/portal/ANAF/Depuneredecl/VizualizareStare

Béla Csete

to pfa-...@googlegroups.com
Eu am verificat cele depuse anul trecut. Cel depus anul acesta inca nu apare. Nu stiu insa daca si cand s-a depus (am mandatat contabila sa depuna).

Bela.

--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com