Va rog sa-mi recomandati o firma de contabilitate/contabil pentru PFA cu specific CAEN 6202 si alte activitati online(blog. ecommerce etc)

Sergiu

to pfa-...@googlegroups.com
Buna ziua tuturor,
 Va rog sa-mi recomandati o firma de contabilitate/contabil pentru PFA cu specific CAEN 6202 si alte activitati online(blog. ecommerce etc)
Va multumesc

Marius Cojocaru

to pfa-...@googlegroups.com
Salut Sergiu

si contacteaza-ma.

Cu respect,
Marius Cojocaru

Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „PFA Works” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa pfa-works+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.