Plata impozite online norma venit

Alex Proca

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

As dori sa știu dacă se poate face plata impozitelor online (ordin de plata prin internet banking) pentru pfa cu norma de venit. As dori sa fac asta ca sa nu stau la coada de fiecare data când plătesc impozitele și deasemenea sa nu ma deplasez pana în orașul în care e înregistrat pfa.

Deasemenea mai am o întrebare. Poate altcineva sa depună rezervarea de nume în locul meu? Am nevoie de rezervare la o anumita data și nu pot ajunge la ONRC pana atunci.

Numai bine,
Alex Proca

Stan Ioan Eugen

to pfa-...@googlegroups.com
Salut Alex,

Da se poate face plata online a impozitului, CAS, și CASS. Ai nevoie
de numărul contului de la trezoreria către care trebuie să faci plata.

Pentru Ploiești, unde sunt înregistrat ca PFA, codurile sunt:

1. RO44TREZ52120030101XXXXX - Imp.pe ven.din activ.indep.
427. RO51TREZ52122210312XXXXX - CAS ale pers.care realiz.ven.din
activit.indep.,agric. si asocieri fara pers.juridica
967. RO02TREZ5212621050302XXX - CAS sanatate dat.de pers.care
realiz.ven.din activ.indep.si alte activ.si pers.care nu realiz.ven.

O listă completă găsești pe situl ANAF:

http://static.anaf.ro/static/pdf/iban2014/pdf/iban_TREZ000_TREZ700.pdf
sau organizate mai bine:
http://www.englezaonline.ro/contabilitate/noile_coduri_iban_conturi_trezorerie.htm

Conturile sunt trecute probabil și pe decizia de impunere sau le poți
solicita la ghișeul fiscal de care aparții ca PFA.

Fac plata online de ceva vreme și în general este ok. Au fost si
probleme când nu apăream la medicul de familie ca asigurat deoarece
sincronizarea bazelor de date nu funcționează cum trebuie. A trebuit
să ma duc la Casa de Asigurări cu dovada și să pierd ceva vreme dar
s-a rezolvat.

Spor în activitate,

--
Ioan Eugen Stan / ieugen.ro

Alex Proca

to pfa-...@googlegroups.com
Mersi Eugen,

De partea a doua știi ceva? Poate altcineva sa depună rezervarea de nume în locul meu ? Nu sunt în țară momentan și am nevoie de ea când ma întorc.

Ioan Eugen Stan

to pfa-...@googlegroups.com
Nu știu. Cu împuternicire sau procură merge sigur. Din ce îmi
imaginez, ar trebui să meargă și fără. Poți trimite pe cineva să
încerce.

Numai bine,