formular 392B includem comisioane bancare

Ferencz Marton

to pfa-...@googlegroups.com

Salut,

In calculul pt formularul 392B includem comisionele si dobanzile bancare?

Mersi.

Béla Csete

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Dupa parerea mea nu, pentru ca nu sunt livrari de bunuri si prestari servicii pe care le-ai facturat clientilor tai din UE.

Bela.

--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com

robilix

to PFA Works
Daca am depus gresit in 2011 pentru 2010 cu sume gresite 392B .... mai
are rost sa fac ceva acum dupa un an?
.... am omis ca 392B se refera numai la facturile UE si am calculat
toate :(

Ferencz Marton

to pfa-...@googlegroups.com
Si eu am depus cu incasari/plati in RO. Nu am vazut sa scrie undeva ca se
calculeaza doar livrarile/serviciile UE...

Ferencz Marton

to pfa-...@googlegroups.com

Dar contributia la pensii si sanatate?

Mersi.

robilix

to PFA Works
in loc sa ma lase sa muncesc statu asta ma pune sa fac fel si fel de
hartii ....

daca sunt la sistem real, fara TVA (inreg. in scopuri de TVA pentru
factuile UE) .... depun 392A?
am depus 392B anul trecut, ... nimeni nu a spus nimic pana acum

Béla Csete

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Ai dreptate. Am avut senzatia ca e pe aceasi idee ca si 390-ul. Scuzele mele pt. informatii gresite.

Bela.

2012/2/13 Ferencz Marton <ferencz...@gmail.com>
Si eu am depus cu incasari/plati in RO. Nu am vazut sa scrie undeva ca se

robilix

to PFA Works
:) de o "problema" am scapat atunci

On 13 feb., 16:11, Béla Csete <cseteb...@gmail.com> wrote:
> Salut,
>
> Ai dreptate. Am avut senzatia ca e pe aceasi idee ca si 390-ul. Scuzele
> mele pt. informatii gresite.
>
> Bela.

Robert Mihai

to pfa-...@googlegroups.com
NU !

Robert Lixandru

to pfa-...@googlegroups.com
Facturile catre firme din UE care au cod TVA (facturate fara TVA) se trec in 392B?
La fel cu firmele din Romania cu cod de TVA?

Trebuie sa completez 392b si nu stiu daca trebuie sa adun si aceste sume sau doar cele emise catre firme romanesti, asta pentru ca In CF spune "....conform art. 153". Asta nu inseamna -de la cei inregistrati in scopuri de tva pe teritoriul Ro si atat?