Caut pe cineva cu Pfa la norma, in IT, care sa poata incasa pe consultanta.

mercm...@gmail.com

to pfa-...@googlegroups.com
Salutari

Caut si eu pe cineva cu PFA la norma (preferabil) care poate sa incaseze bani legal pentru consultanta in IT.
O firma mi-a propus sa-mi dea bani prin PFA (doing programming for them), dar din cate am studiat nu sunt deplin convins ca merita bataia de cap(sediu, hartogaraie, etc), in concluzie caut pe cineva care are deja pfa inregistrat si care sa incaseze legal banii. Din cate am auzit, la norma ar fi cel mai bine pt ca nu ar mai trebui respectivul programator sa plateasca alte taxe in plus. Desigur, sunt dispus sa platesc si eu un comision pentru ajutor. Posibil sa am nevoie de mai multe ori(3-4-5), dar sumele nu sunt uriase asa ca nu e nici pe departe problema de atins pragul de 65k euro.

Best of luck!
PS: stau la dispozitie pt absolut orice fel de detaliu/intrebare/sfat. sunt in Bucuresti (unfortunately).

Nagy Ákos

to pfa-...@googlegroups.com
După cum știu, acum de 2 ani pentru IT nu mai există impozitarea la nomră de venit. Toți am fost trecuți automat la real.

2013/1/16 <mercm...@gmail.com>

--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com

Nagy Ákos

George Enciu

to pfa-...@googlegroups.com
Exista o posibilitate daca platitorul de venit este dispus sa nu primesca facturi de dezvoltare software ci de consultanta in domeniul IT, pentru care exista inca 6202 si 6203 la norma de venit

mercm...@gmail.com

to pfa-...@googlegroups.com
Exact pe  asa  cineva  caut eu, cunoasteti pe cineva?

joi, 17 ianuarie 2013, 15:38:07 UTC+2, George Enciu a scris:
Exista o posibilitate daca platitorul de venit este dispus sa nu primesca facturi de dezvoltare software ci de consultanta in domeniul IT, pentru care exista inca 6202 si 6203 la norma de venit

mercm...@gmail.com

to pfa-...@googlegroups.com

still looking

Stas Sușcov

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,
un pic întârziat, însă cred că nu e tocmai „legal” ce încerci tu să
găsești aici.

Sfatul meu e să fii mai discret cu astfel de inițiative.
Oricum, lista de discuția nu are ca scop, rezolvarea problemelor pe care
le propui, și ar trebui să ții cont de acest lucru când retrimiți același
mesaj.

Mulțumesc anticipat și spor.

În data de Sat, 26 Jan 2013 00:00:51 +0200, <mercm...@gmail.com> a scris:

> still looking

Mihnea radut

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

PFA Radut Mihnea Daniel,
Sunt interesat de o colaborare cu tine. Sunt tot in Bucuresti.
Astept daca mai esti interesat sa ma contactez si sa vorbim in detaliu.

O zi buna
Message has been deleted

Orlando-Sorin

to PFA Works
Pt. facut PC-uri din sarme (pc-uri/servare sh, sau orice asemenator) puteti sa ma contactati. Am PFA, facturier chitantier, evident cursuri CISCO, peste  20 de ani experienta (de pe vremea lui 286, când costa cat un autoturism bun un PC) etc. Seriozitate maxima. Mai colaborez in acest stil cu diferite firme: ei imi trimit componente si eu le livrez PC-uri facute.  Mult succes in continuare !