TVA pentru servicii prestate catre o firma din SUA?

Alexandru Nedelcu

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Dezvolt software si ofer servicii in sensul asta. Sunt PFA in sistem real si platitor de TVA.

Intrebarea mea este, pentru un contract de consultanta cu o firma din SUA, cum facturez?
Se aplica cumva taxarea pentru exporturile intracomunitare?

Merci,

Emilian Bold

to pfa-...@googlegroups.com
Din cate stiu eu, fiind extra-comunitar, exportul se trece cu TVA 0%. Dar nu cunosc exact ce lege spune asta si chiar as fi curios sa vad.

--emi

2012/2/22 Alexandru Nedelcu <m...@alexn.org>

--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com

http://www.josekibold.ro : Honesty & well-done software.