servicii intracomunitare

Magda

to pfa-...@googlegroups.com
PFA cu norma de venit,neplatitor de TVA, consultanta IT. Cate luni pot lucra in Anglia, la sediul din Anglia , cu PFA-ul din Romania? Daca incep sa lucrez din ianuarie, cate luni pot folosi PFA-ul ? Cum se calculeaza in functie de anul fiscal?

Ionut Inteleptu

to pfa-...@googlegroups.com
Poti lucra maxim 6 luni, dupa care te inregistrezi acolo sau a doua optiune ar fi sa te detasezi din Romania pe durata contractului. te poti detasa pana la 2 ani dar nu mai mult decat durata contractului. Evident sunt si niste conditii la detasare, detasarea se cere la Casa de pensii directia relatii internationale https://www.cnpp.ro/relatii-internationale;jsessionid=6BCyJvBfSQtZGpqrGwLk0LgL9DypKvzv52xVShCDVjDy0fB1D00s!1680710430!1424949727790
Nu cred ca are treaba cu anul fiscal sau cel putin eu nu stiu.