Norme venit pe 2013 pe IT

Alexandru Nedelcu

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

As vrea sa va intreb care mai este treaba cu PFA-ul pe norma de venit pe IT?

Observ din documentul publicat pe site-ul ANAF ca pe IT codurile 6202 si 6203 sunt valabile pe anul 2013.

Momentan sunt in sistem real si as vrea sa stiu daca se poate sa trec la norma, insa din cate intelesesem se vorbea sa se scoata PFA-ul la norma in 2013.

Ce stiti despre asta?

Marcel-Ionut Toma

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Puteai trece la norma pana la 31 Ian cand depui declaratia 220 sau 200 nu mai stiu exact. Din ce stiu eu, ce am intrebat la finante, din nomenclatorul publicat pe 6202 si 6203 nu s-au scos normele de venit.

Ionut

2013/2/4 Alexandru Nedelcu <m...@alexn.org>

Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com
---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „PFA Works” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa pfa-works+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

George Enciu

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Nu se scoate PFA-ul la norma. Ca sa treci la norma pe IT trebuie sa ai unul din codurile CAEN mentionate si nici un alt CAEN care sa nu fie la norma (altfel e obligatorie impozitarea in sistem real). Trecerea la norma se face prin depunerea declaratie 220 insa va trebui depusa odata cu declaratia 200 si nu mai tarziu de 31 ianuarie

Cazare Constanta Mamaia Regim Hotelier

to pfa-...@googlegroups.com
Ar mai fi o regula si anume sa ai minim 2 ani calendaristic plici in sistem real.