CASS

Marcel Toma

to PFA Works
Am fost pe 28 dec la CASS pentru a obtine adeverinta de asigurat
pentru ian-mar 2012. La ghiseu mi s-a spus ca sa revin dupa 1 ian 2012
cu decizia de impunere si sa platesc. I-am explicat ca vreau sa
platesc atunci pe baza deciziei de impunere de anul trecut si sa obtin
adeverinta dar lar ghiseu mi s-a spus ca nu se poate.
Tot ce am gasit pentru a primi adeverinta de asigurat spune ca trebuie
sa fiu cu plata la zi ( anul trecut era un trimestru de la ultima
plata).

Nu pot plati fara decizia de impunere, decizie pe care o primesc in
februarie. Nu sunt asigurat pana in februarie ?

Ionut.