Norme pe 2012

Emilian Bold

to pfa-...@googlegroups.com

Cazare Mamaia Constanta

to pfa-...@googlegroups.com
--
Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com

Emilian Bold

to pfa-...@googlegroups.com
Ai dreptate, e mai bun, insa site-ul anaf e asa complicat incat niciodata nu reusesc sa ajung la pagina aia...

--emi

Cazare Mamaia Constanta

to pfa-...@googlegroups.com
Am o intrebare pentru cei ce au fost impozitati la norma fixa de venit asadar nu sunt obligati sa tina evidenta cheltuilelilor si a incasarilor decat s afie atenti la pragul TVA care este procedura legata de declaratia 392B.

Nu se depune

Sau se depune si se trece total incasari fara cheltuieli.

Radu

Béla Csete

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Eu am depus 392A anul trecut, fiind inregistrat in scopuri de TVA (desi nu sunt platitor TVA) si am fost impozitat pe baza de norma de venit. Am depus deci 392A cu sumele facturate in anul 2010 sub CIF-ul de TVA.

Toate cele bune,
Bela.

2012/1/19 Cazare Mamaia Constanta <cazare...@gmail.com>

Marcel-Ionut Toma

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

392B este obligatoriu, se depunde si daca nu ai avut activitate.
Ca PFA neplatitor de TVA esti obligat sa tii jurnalul de vanzari/cumparari, asa poti justifica celor de la finante ca nu ai depasi pragul de 35.000 euro ( 119.000 lei).

Dupa modelul http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/decl_392B_2011.pdf  "Rândul 1 – Coloana „Valoare” se completează cu baza de impozitare înscrisă
în “Jurnalul pentru vânzări”,"

Incepand cu anul asta cei de la norma sunt obligati sa aiba si registru-jurnal de incasari si plati, si sa completeze doar incasarile / sau doar platile ( nu stiu exact )

[...]

robilix

to PFA Works
Salut,

Ca PFA, neplatitor de TVA (inreg. TVA pt achizitii intracomunitare).
La IV Llivrari de bunuri .... / La persoane inregistrate in scopuri de
TVA se trec doar cei la care am si aplicat TVA?
adica clientii romani sau si clientii din EU, la firme inreg. in
scopuri de TVA la care nu am aplicat TVA

multumesc,
Robert