PFA - inregistrat ROI - declaratia 150

Alex

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Am un PFA pe care l-am inregistrat in ROI si am primit un CIF special pentru a fi utilizat in relatiile cu partenerii din UE. Am depus formularul 150 de inregistrare pentru depunere declaratiile electronic, dar am folosit la codul de identificare contribuabil CUI-ul PFA-ului (12345678 sa zicem). Am primit acum un email de confirmare in care mi se spunea ca s-a activat contul, dar pt CIF 12345678. Pana la urma care este codul de identificare pentru care trebuia depusa declaratia?

1. CUI-ul PFA-ului.
2. CNP-ul meu
3. CIF-ul primit special pentru relatia cu partenerii din UE.

Multumesc!

Marius Cojocaru

to pfa-...@googlegroups.com
Salut,

Declaratia o faci pe CUI (CIF) atribuit special pentru operatiile intracomunitare.

Cu respect,
Marius C.

Sfaturile primite pe aceasta lista de discutii *nu inlocuiesc* serviciile unui contabil autorizat!

Primiti acest mesaj pentru ca sunteti abonati la grupul de discutii "PFA Works".
Pentru a posta un mesaj nou, trimiteti mail la pfa-works [ arond ] googlegroups [ punct ] com
---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „PFA Works” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa pfa-works+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.