Hi,Saman
thanks for your corrections.
I want to ask in persian language.
هوالمعین
با سلام
من تازه به جمع زیپرشین کاران پیوستم.امیدوارم سوالاتم زیاد ابتدایی
نباشد.ازاین که این بسته را آماده کردید متشکرم.در حال حاضر من پایان
نامه خود را با این بسته دارم می نویسم.
سوال: اگر بخواهم فونت فارسی تک را اضافه کنم یعنی می خواهم مثل فونت
فارسی تک بنویسم چه باید بکنم برای مثال به لینک زیر مراجعه کنید :
http://www.sharifgradschool.ir/files/rahnama88-9-11.pdfچنین فونت و نوشتاری را می خواهم.آیا نام خاصی دارد؟.از همکاری شما
متشکرم
یا حق