سلام.
تایپ رقمهای فارسی در ویندوز:
قطعا استفاده از صفحه کلید درست روش بهتری هست. ولی میتونید کمی زحمت
بکشید و برید به اون صفحهای که دوستمون آدرس دادن و ۴۰۰ کیلوبایت دانلود
کنید و ببینید که عملکرد برنامهی من به چه صورت هست! حتی حاضر نشدید
صفحهی برنامه رو باز کنید! چون اگه میکردید میفهمیدید که برنامه
رایگان و کدباز هست.
از اساتیدی مثل شما که برنامهها و کارهای اینچنینی میکنند این حرکات
بعیده. که به هر قیمتی شده کار هموطنتون رو بیارزش و غیرقابل اعتماد
جلوه بدید. میتونید کمی وقت صرف کنید و کار هموطنتون رو یه نگاهی
بندازید و بعد قضاوت کنید.
با تشکر.
در انتها بابت لحن نسبتا تند پاسخ پوزش میخوام.
On May 1, 1:00 pm, Behnam Esfahbod <beh...@esfahbod.info> wrote:
> مرسی افشین جان.
>
> لازم به یادآوری است که با استفاده از صفحهکلید استاندارد فارسی (Iranian
> Standard Persian Keyboard) نیز میتوان عددهای فارسی را به درستی وارد کرد.
>
> بیشتر:http://persian-computing.org/fa
>
> و البته استفاده از صفحهکلید درست روش بهتری است، چون به این راحتی نمیةوان
> به یک نرمافزار که کد منبع آن قابل دسترسی و مشاهده نیست اعتماد کرد.
>
> -بهنام
>
> On Tue, May 1, 2012 at 5:51 AM, افشین فلاطونی <falato...@gmail.com> wrote:
>
> سلام.
>
> تایپ رقمهای فارسی در ویندوز:
>
> http://afrait.com/projects/persian-numerals
> --http://falatooni.blogfa.com
>
> --http://groups.google.com/group/persian-computing-fa
این برنامه تحت مجوز FreeBSD منتشر شده و کد آن هم در دسترس است!
ضمناً تا جایی که من میدانم صفحهکلید استاندارد، اعداد ماشین حساب (سمت راست صفحهکلید) را فارسی نمیکند! و فقط اعداد بالای صفحه کلید فارسی میشوند.