مشکل در صفحه‌کلید استاندارد فارسی - نبودن علامت ات‌ساین

johan....@gmail.com

to persian-co...@googlegroups.com
سلام
من چند وقتی هست که کار با کیبورد فارسی استاندارد رو شروع کردم. خیلی خوب و راضی کننده هستش و ممنونم بخاطر زحماتی که کشیدین بابتش.
فقط یه مساله ای هست و اونم اینه که اینجور که متوجه شدم علامت ات‌ساین (@) کلا از توی لی‏آوت حذف شده.
میخواستم ببینم واقعا نیست یا من پیداش نمیکنم؟ میتونم درک کنم که این علامت بخاطر استفاده اش توی نوشتن آدرس ایمیل و به طبع اون لاتین بودن آدرس ها نیازی به بودنش نباشه..

اما امروزه کاربرد این علامت بیشتر از آدرس دهی در ایمیل هست، مثل رونوشت دادن در توییتر، فیسبوک و بقیه شبکه های اجتماعی یا کاربردهای دیگه.

این تنها نکته آزاردهنده ای بود که توی این مدت کار کردن با این صفحه کلید تجربه کردم، جدا از این واقعا کار قشنگ و بی نقصی هستش. :)

با تشکر

Behnam Esfahbod

to johan....@gmail.com, محاسبات فارسی
سلام،

نویسه‌ی AT SIGN یا «علامت اَت» را می‌توانید با ترکیب AltGr+2 وارد کنید.

همانطور که در صفحه‌ی ۲۱ استاندارد نشان داده شده، بسیاری از علائم ASCII که در الفبای فارسی جایی نداشته‌اند در سطح سوم این چیدمان قرار داده شده‌اند، که در به طور معمول در ترکیب با AltGr یا «دگرساز راست» (کلید Alt که در نیمه‌ی راست صفحه‌کلید قرار دارد) در دسترس می‌باشد.

-بهنام

http://groups.google.com/group/persian-computing-fa

---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "محاسبات فارسی" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به persian-computing-fa و unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/groups/opt_out دیدن کنید.

--
Behnam Esfahbod | بهنام اسفهبد
http://behnam.es/

Shervin Afshar

to johan....@gmail.com, persian-co...@googlegroups.com

johan....@gmail.com

to persian-co...@googlegroups.com, johan....@gmail.com
خیلی ممنونم بابت راهنمایی خوبتون! :)

j.0938...@gmail.com

to محاسبات فارسی, johan....@gmail.com

در پنجشنبه 4 آوریل 2013، ساعت 2:45:46 (UTC+4:30)، johan....@gmail.com نوشته:

nshahr...@gmail.com

to محاسبات فارسی

Amir H. Firouzian

to محاسبات فارسی
‮درود بر شما!‬
‮برای نوشتن @ باید کلید آلت راست را با کلید 2 فشار دهید.‬
‮در کیبرد استاندارد ‭Alt‬ راست نقش متفاوتی دارد و به اصطلاح به آن
«دگرساز راست» می‌گویند.‬

‮احترام، امیرحسین‬
> ‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «محاسبات فارسی» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
> جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به persian-computin...@googlegroups.com ارسال کنید.
> برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

s.mojt...@gmail.com

to محاسبات فارسی
سلام وقت بخیر
من هم همون مشکل دوستمون رو دارم
ولی برای من اصلا دگر ساز راست کار نمیکنه
من سه کیبرد متفاوت هم دارم
ویندوز م هم ده هستش
ولی دگر ساز راست که همون کلید alt  سمت راست باشه
اصلا کار نمیکنه برای من که بخواد کلید دو رو به ات ساین تبدیل کنه

Amir H. Firouzian

to s.mojt...@gmail.com, محاسبات فارسی
درود بر شما
به دلیلی که من نمی‌فهمم کلا روی ویندوز دگرساز راست کار نمی‌کنه