Toman Currency

Amir H. Firouzian

to محاسبات فارسی
با سلام و احترام خدمت بزرگان گروه
خانم/آقا (چالش فمینیسم!) یک سوال:

با توجه به اینکه دولت واحد پول رو عوض کرده و احتمالش هم هست که از این تصمیم برگرده (چون اصولا اول تصیمی می‌گیرن بعد به عواقبش فکر می‌کنن!)، تکلیف استاندارد برای واحد چی می‌شه؟ الان استاندارد ماتصا باید عوض بشه؟
با احترام
امیرحسین

Amir Farsi

to محاسبات فارسی
حالا شما بزار واحد پول عوض بشه(عملا) بعد یک فکری به حال تغییرات استاندارد ماتصا هم میکنیم. البتّه استاندارد ماتصا به وجود اینکه خیلی خوب است، امّا به هر حال ایرااداتی دارد(دست کم از نظر طیفی از کاربران). بد نیست که این استاندارد کلا یک آسیب شناسی و عیب یابی بشه و ایراداتش برطرف بشه.

در شنبه 7 ژانویهٔ 2017، ساعت 4:19:47 (UTC+3:30)، Amir H. Firouzian نوشته:

Behdad Esfahbod

to Amir Farsi, محاسبات فارسی
017-01-27 4:18 GMT-08:00 Amir Farsi <amir...@gmail.com>:
[...]

والا ما نشنیدیم هیچوقت!

[...]

http://groups.google.com/group/persian-computing-fa

---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «محاسبات فارسی» در ‏گروه Google ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت رایانامه از آن، رایانامه‌ای به persian-computing-fa+unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

Amir H. Firouzian

to Amir Farsi, محاسبات فارسی
منظورم این بود خوب نیست دوتاش رو بزاریم؟ چون اینا که تکلیف برای استاندار پول معلوم نمی‌کنن حداقل ما تو برنامه‌ها به مشکل نخوریم. البته ۱۰-۱۵ تا کلید اضافه هم باید تعبیه کنیم که به انتخاب هیئت وزیران تغییر کنه! 😀
در مورد استاندارد هم بیشنهاد می‌کنم جناب اسفهبد یا برادر بزرگوارشون به علت شناختی که ازشون هست روی گیت یک مخزن درست کنن و اون نسخه استاندارد رو توش بزارن با فایل‌های تِک و غیره. ما اون وقت می‌ریم اونجا و سر و کله هم می‌زنیم تا بهتر بشه. فکر کنم اینطور خیلی بهتر باشه.
من تنها پروژه‌ای که پیدا کردم درباره استاندارد که فقط فایل PDF نباشه توی این لینک بود:
نظر شما چیه دوستان؟
با احترام
امیرحسین

Behdad Esfahbod

to Amir H. Firouzian, Amir Farsi, محاسبات فارسی‎
منظورم این بود خوب نیست دوتاش رو بزاریم؟ چون اینا که تکلیف برای استاندار پول معلوم نمی‌کنن حداقل ما تو برنامه‌ها به مشکل نخوریم. البته ۱۰-۱۵ تا کلید اضافه هم باید تعبیه کنیم که به انتخاب هیئت وزیران تغییر کنه! 😀

اگر واحد پول رسمی نباشه نمیشه به یونیکد اضافه کرد.

در مورد استاندارد هم بیشنهاد می‌کنم جناب اسفهبد یا برادر بزرگوارشون به علت شناختی که ازشون هست روی گیت یک مخزن درست کنن و اون نسخه استاندارد رو توش بزارن با فایل‌های تِک و غیره. ما اون وقت می‌ریم

والا نمی‌دونم کسی فایل‌های تک رو هنوز داشته باشه.  میگردم.

[...]

Amir H. Firouzian

to Behdad Esfahbod, محاسبات فارسی
اول لازم می‌دانم از پاسخ شما تشکر کنم.

[...]

​آه ممنون. گفتم شاید همچین چیزی شدنی باشد.​

[...]

​از لطف شما ممنون امیدوارم پیدا گردد.​