ШУКАЄМО МОВНОГО РЕДАКТОРА

Pavlo Ardanov

Oct 25, 2018, 4:17:47 AM10/25/18
to Гугл група ГС Пермакультура в Україні
ШУКАЄМО МОВНОГО РЕДАКТОРА
Для редагування українського перекладу книги Моллісона "Вступ до пермакультури". Часткова зайнятість листопад 2018 - січень 2019. Оплата договірна. Звертатися за тел 096 947 1612 Павло.
image.png
Павло Арданов, PhD
pavlo.ardanov(et)gmail.com, 096-947-1612,
голова Громадської спілки "Пермакультура в Україні": http://www.permaculture.in.ua/
Гугл група (Email розсилка): http://groups.google.com.ua/group/permaukr
Facebook сторінка: https://www.facebook.com/PermacultureUkraine

Pavlo Ardanov, PhD
pavlo.ardanov(et)gmail.com, +380-96-947-1612,
The head of the NGO "Permaculture in Ukraine": http://www.permaculture.in.ua/
Google group (Email newsletter): http://groups.google.com.ua/group/permaukr
Facebook page: https://www.facebook.com/PermacultureUkraine

Anton Kobylyanskyy

Oct 25, 2018, 4:50:42 AM10/25/18
to perm...@googlegroups.com
Привіт Павло,
як справи? Книгу вже переклали?
Мене потенційно цікавить така робота.
Я два роки працюю перекладачем.
Напиши або дзвони 0979473783
З повагою,
Антон Кобилянський

чт, 25 жовт. 2018 о 11:17 Pavlo Ardanov <pavlo....@gmail.com> пише:
--
В розділі "Мої налаштування" в правому верхньому кутку екрана ви можете вибрати бажаний характер сповіщень про нові дописи у групі (по Емейл, про кожен допис окремо чи зведені листи (за день, 25 нових повідомлень).
---

Володимир Козиренко

Oct 26, 2018, 3:50:42 AM10/26/18
to perm...@googlegroups.com
Шановний Павло!
Мене звати Володимир Козиренко. Проживаю у Львові. Мені 64 роки. За освітою я фізик, PhD. З 1992 по 2017 роки приватний підприємець. 11 років тому ми з дружиною придбали садибу 53 сотки в мальовничому місці українського Розточчя, на хуторі Козулька. В господарюванні на цій ділянці намагаємось дотримуватись пермакультурних принципів: мульчування, виробництво компосту, вирощування енергетичної верби та ін. Крім того, я підтримую контакти з пермакультурним товариством Львова.
Мене зацікавила можливість  редагування українського перекладу книги Моллісона "Вступ до пермакультури". Я думаю, що зміг би виконати цю цікаву роботу.
З повагою, В.Козиренко

чт, 25 жовт. 2018 о 11:50 Anton Kobylyanskyy <kob....@gmail.com> пише: