şöyle kısacık bir göz attım da!... ne kadar ilginç bir yer... hiç haberim yoktu böyle bir oluşumdan...
ütopik deyip duruyorum kendi hayallerimdeki tarife ama zaten örnekleri varmış dünyada meğer...
kızılmaskedeki eden adası gibi !..:))
sağol Sinem... öğreneceğim çoookkk şey var doğrusu..:))