Hej alle,
Jeg har for nyligt hakket en lille perl modul som kan læse mails fra
e-boks.dk .
Hvis I, som jeg, elsker eboks'es lukket grænseoverflade og nemid, kunne
måske I kigge på den her:
https://github.com/dk/Net-Eboks. Den kommer med
bin/eboks2pop som er POP3 proxy til biksen.
PS. Del gerne :)
--
Sincerely,
Dmitry Karasik