Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: This years NPW?

1 view
Skip to first unread message

Lars Thegler

unread,
Aug 18, 2013, 5:17:13 PM8/18/13
to Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Flasken peger på København for NPW 2013. Er der nogen der har lyst til
at organisere den?

/Lars

On Mon, Aug 12, 2013 at 11:21 AM, Claes Jakobsson <cl...@surfar.nu> wrote:
> Hey folks!
>
> anybody has plans for organizing NPW this year? It's kinda starting to get tight schedule-wise and I'd hate it to be the first year it's missed. Despite the icelandic not being able to keep their volcano under control they managed to pull it off.
>
> I know the Copenhagen people are interested but I haven't heard anything in almost 6 months about it.
>
> Cheers,
> /Claes

Martin Kjeldsen

unread,
Aug 26, 2013, 2:31:28 AM8/26/13
to Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Hej

Jeg er frisk på at hjælpe med til at organisere den. Dog har jeg ikke prøvet at arrangere en workshop før, så jeg vil på ingen måde kunne stå for det som hovedmand, både pga. manglende evner og tid :-). Vil jer der arrangerede YAPC EU og NPW med stor succes ikke øse af jeres erfaring?

/Martin

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Aug 26, 2013, 2:56:43 AM8/26/13
to Martin Kjeldsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Hep,


Jeg har egentlig heller ikke tid, men lyst. Jeg overvejer dog om hvorvidt vi kan lave en Stockholm.pm model så det bliver så simpelt som muligt, dvs. et spor, sponsoreret mad, efterfølgende social og bare Perl 5 og 6, wireless, præsentationer og lightning talks.

Jeg vender lige tilbage senere, skal lige checke et par detaljer.

jonasbn
--
http://about.me/jonasbn

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Aug 26, 2013, 6:45:48 AM8/26/13
to Martin Kjeldsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Hej,

Jeg har lige snakket med min chef og vi har fået lov til at afholde Nordic Perl Workshop 2013 hos DK Hostmaster.

Vi har lige et par praktiske ting vi skal have på plads, så jeg kommer med en dato senere.

Hvordan lyder det?

jonasbn
--
http://about.me/jonasbn

Martin Kjeldsen

unread,
Aug 26, 2013, 6:48:50 AM8/26/13
to Jonas Brømsø Nielsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Lyder da perfekt!

Claes Jakobsson

unread,
Aug 26, 2013, 6:55:29 AM8/26/13
to Jonas Brømsø Nielsen, Martin Kjeldsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
On 26 aug 2013, at 12:45, Jonas Brømsø Nielsen <jon...@gmail.com> wrote:

> Hej,
>
> Jeg har lige snakket med min chef og vi har fået lov til at afholde Nordic Perl Workshop 2013 hos DK Hostmaster.
>
> Vi har lige et par praktiske ting vi skal have på plads, så jeg kommer med en dato senere.
>
> Hvordan lyder det?

Utmärkt!

Säg till vad jag kan hjälpa till med

/claes

Asbjørn Thegler

unread,
Aug 26, 2013, 6:57:24 AM8/26/13
to Jonas Brømsø Nielsen, Martin Kjeldsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Det er smukt. Jeg giver også gerne en hånd med.

- Asbjørn


2013/8/26 Jonas Brømsø Nielsen <jon...@gmail.com>

Jonas Brømsø Nielsen

unread,
Aug 26, 2013, 7:19:36 AM8/26/13
to asbj...@gmail.com, Martin Kjeldsen, Lars Thegler, Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Hep,

Der er to ting man kan hjælpe med som er nemme:

1. deltag!
2. giv en præsentation eller en lightning talk!

Alt det med social netværk, virak markedsføring etc. tager vi bare når vi har en dato og et Call for Papers

Og alt det praktiske tager vi når vi er lidt tættere på.

jonasbn
--
http://about.me/jonasbn

Olav Cleemann

unread,
Aug 26, 2013, 7:45:35 AM8/26/13
to Cph. pm Cph. pm
Super.

Jeg melder mig gerne til heppe-holdet.

.. og i noget mindre udstrækning også gerne til at give en hånd - hvis det bliver nødvendigt :-)

Erik Johansen

unread,
Aug 26, 2013, 9:35:13 AM8/26/13
to Olav Cleemann, Cph. pm Cph. pm
Jeg forventer være med til det praktiske.

Jeg kan muligvis gentage et foredrag om Mojolicious & Websockets eller Perl6 Rules, men forhåbentligt i en kortere version end en hel time.

/Erik

Søren Lund

unread,
Aug 28, 2013, 1:24:30 AM8/28/13
to copen...@perl.org
Det er bare fantastisk. Jonas er en helt ;-)

Jeg vil gerne hjælpe til, hvis jeg kan.

En simpel model med et spor lyder som en god idé.

/slu


* Jonas Brømsø Nielsen <jon...@gmail.com> [2013-08-26 12:45:48+0200]:
--
Søren Lund <so...@lund.org> My Landing Page: http://lund.dk.eu.org/
http://twitter.com/slu My Blog (in Danish): http://slu.369.dk/

0 new messages