Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Mojoconf 2015 i København

1 view
Skip to first unread message

Erik Johansen

unread,
Jan 12, 2015, 4:00:02 AM1/12/15
to Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Sidste år på Mojoconf 2014 i Oslo, blev der spurgt til hvor Mojoconf 2015 kunne foregå, og jeg foreslog København.
Det ser ikke ud til at der har været andre foreslag, så mon ikke vi skulle prøve.

Jeg foreslår at vi holder det i weekenden d. 30.-31. maj 2015,
hvor lørdag er mojoconf og søndag er en hackathon.

Er der nogen, der har gode ideer til et venue, som er tilgængeligt, og som har plads til omkring 90 personer (løst gæt) ?

Der er lovet et tilskud på €2000 fra Mojoconf 2014 arrangørene.

Alle som er interesseret i at hjælpe med, er velkomen til at melde sig,
eller komme med ideer og kommentarer.

Hilsen
Erik Johansen


PS: Remember to keep irc #mojo updated on decisions.

Erik Johansen

unread,
Jan 12, 2015, 6:45:02 AM1/12/15
to Cph.pm Copenhagen Perl Mongers
Det ser ud til at der også er gang i at arrangere en Mojoconf 2015 i New York. I såfald skal vi nok springe over denne gang.

/Erik
0 new messages