Kære Mongers.
Jeg søger 2 perl-udviklere til Jobindex' udviklingsafdeling. Vi
benytter i stor udstrækning Open Source-værktøjer, fordi vi sætter
pris på de muligheder, og den frihed det giver os.
Vores website er kodet i Perl. Sidste år gik vi gang med at bruge
Mojolicious-frameworket (det behøver du dog ikke have erfaring med).
Desuden bruger vi Solr som søgemaskine, og som database anvender vi
MySQL 5.5 med Innodb-tabeller. Vi bruger git til versionsstyring af
vores kode.
Læs og hør mere om jobbet i annoncen her:
http://it.jobindex.dk/cgi/open.cgi?rm=jobtext&id=164341&tid=h446136&ref=cpm
mvh.
Anders Nielsen