Μερικές σκέψεις...

Papatheodorou Katerina

to perival...@googlegroups.com

Η δράση μου στην περιβαλλοντική ομάδα, με θέμα τις κλιματικές αλλαγές, ξεκίνησε σχεδόν τυχαία και χάρη στην παρότρυνση του Ηρακλή. Ξεκίνησα με δισταγμό και πολλούς ενδοιασμούς γιατί δεν είχα ασχοληθεί με κάτι ανάλογο. Στην πορεία όμως, και καθώς διαπίστωσα ότι δεν ήταν κάτι πιεστικό για το πρόγραμμά μου, η ιδέα με ευχαριστούσε όλο και περισσότερο. Μέσα από αυτήν την ομάδα έμαθα την συνεργασία, την ανιδιοτελή προσφορά, που τελικά δεν ήταν και τόσο ανιδιοτελής γιατί αποσκοπούσε στην προσωπική μου ευχαρίστηση και ενημέρωση. Ακόμη, συνειδητοποίησα για ακόμη μια φορά πως το να ασχολείσαι με παιδάκια είναι τόσο συναρπαστικό και εποικοδομητικό συγχρόνως, γιατί μέσα από την αθωότητά τους και την διορατικότητά τους μας βοηθούν να δούμε τον κόσμο με άλλο μάτι, από μια σκοπιά που συνήθως την παραγκωνίζουμε. Μετά από αυτήν την καταπληκτική εμπειρία, που όσο διαρκεί με κάνει να νοιώθω πληρότητα, αισθάνομαι ακόμη πιο δυνατή και πρόθυμη για νέες αναζητήσεις τόσο σε περιβαλλοντικά ζητήματα !
όσο και σε ο,τιδήποτε άλλο θα μπορούσε να καλύψει δημιουργικά τον χρόνο μου.

Φιλικά, Κατερίνα