Ανακοίνωση για τις υπο-ομάδες

Lampadariou Iraklis

to perival...@googlegroups.com

Αγαπητά μέλη,

Μετά από τις συναντήσεις που είχαμε στον χώρο του ΚΠΝ όλο αυτό το διάστημα προέκυψαν κάποιες διαφοροποιήσεις στις υπο-ομάδες. Έπειτα, από κοινή συμφωνία των μελών που παραβρέθηκαν στις περισσότερες συναντήσεις καταλήξαμε, όπως ξέρετε, στο συμπέρασμα να διακόψουμε την λειτουργία κάποιων υπο-ομάδων και να δημιουργήσουμε νέες. Αυτό αποτελεί ισχυρό τεκμήριο ότι η ομάδα μας παίρνει πρωτοβουλίες, σκέφτεται, αποφασίζει και δεν έχει στεγανά, όρια και διαχωριστικά που την εμποδίζουν ή την υποχρεώνουν να κάνει κάτι που ουσιαστικά δεν θα το υποστηρίξει.

Έτσι, λοιπόν, αποφασίσαμε οι υπο-ομάδες που λειτουργούν μέσα στα πλαίσια της Εθελοντικής ομάδας Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης να είναι οι εξής:
1. Υπο-ομάδα για τις κλιματικές αλλαγές
2. Υπο-ομάδα για την Ανακύκλωση και τη διαχείριση των στερεών απορριμμάτων
3. Υπο-ομάδα για την Βιοποικιλότητα
4. Υπο-ομάδα Ανταλλαγής με την Ιταλία
5. Υπο-ομάδα Ανταλλαγής με την Ισπανία
6. Υπο-ομάδα για το επιδαπέδιο παιχνίδι

(Σημείωση: Επειδή οι υπο-ομάδες έχουν «κωδικοποιηθεί», δηλαδή η κάθε υπο-ομάδα έχει πάρει έναν αριθμό από το 1-6, θα σας παρακαλούσα να μου στείλετε το νούμερο ή τα νούμερα των υπο-ομάδων στις οποίες συμμετέχετε ή που θα θέλατε να ενταχθείτε)

Επίσης, συμφωνήσαμε στην συνεργασία των υπο-ομάδων 1 και 3, ώστε να γίνει κατανοητό από τους μαθητές των Δημοτικών σχολείων η αλληλεπίδραση του φαινομένου των κλιματικών αλλαγών και της βιοποικιλότητας.

Αξίζει όμως να αναφέρουμε ότι το σχέδιο δράσης για τα σχολεία έχει ήδη υλοποιηθεί και αναμένουμε την πρόσκληση του κάθε Δημοτικού σχολείου που επιθυμεί να γίνει σ’ αυτό η παρουσίαση της ομάδας μας. Ευελπιστώ ότι οι πρώτες μας παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν πριν τις διακοπές του Πάσχα. (Σημείωση: Όποιος επιθυμεί να δει το σχέδιο δράσης για τα σχολεία, ας μου στείλει ένα e-mail για να του στείλω την σχετική παρουσίαση Power point που έχω ετοιμάσει)

Για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Φιλικά,
Ηρακλής
--
Web site: http://lamiraklis.blogspot.com