Ανανεωμένη ιστοσελίδα και πολλές Ευχαριστίες!

Lampadariou Iraklis

to perival...@googlegroups.com

Γεια σας παιδιά!

Ελπίζω να περάσατε όσο καλύτερα μπορούσατε τις καλοκαιρινές σας διακοπές και να ξεκουραστήκατε αρκετά αφού σιγά-σιγά πλησιάζει τόσο η εξεταστική του Σεπτεμβρίου όσο και μια ακόμη χρονιά γεμάτη δράσεις του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Κομοτηνής και του Κέντρου Πληροφόρησης Νέων Δήμου Κομοτηνής!

Σας στέλνω λοιπόν το e-mail αυτό αφενός για να σας ενημερώσω για την ανανεωμένη προσωπική μου ιστοσελίδα (http://lamiraklis.blogspot.com ) όπου πρόσφατα είχα λίγο χρόνο για να ασχοληθώ τόσο με το περιεχόμενο όσο και την αισθητική της ιστοσελίδας που δημιούργησα τον Μάιο του 2006 ως ένα χώρο ελεύθερης ανταλλαγής ιδεών και απόψεων σε θέματα που πιστεύω μας αφορούν όλους.
Μάλιστα εάν έχετε χρόνο στην διάθεσή σας μπορείτε να αφήσετε το μήνυμά σας στο ειδικό κουτάκι μηνυμάτων που υπάρχει στα αριστερά της σελίδας και να διαβάσετε διάφορα κείμενα που έχω αναρτήσει σχετικά με τις δράσεις του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Κομοτηνής, του Κέντρου Πληροφόρησης Νέων Δήμου Κομοτηνής, την εθελοντική μας ομάδα, την συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την Πάρνηθα που είχε πραγματοποιηθεί στις 8 Ιουλίου στο Σύνταγμα, το πολύ-πολιτισμικό φεστιβάλ της Καβάλας COSMOPOLIS και το φεστιβάλ στον Άρδα.
Επίσης, αν επιθυμείτε να δημοσιευτεί στην σελίδα αυτή κάποιο δικό σας κείμενο, μην διστάσετε να το στείλετε στην διεύθυνση: irakl...@freemail.gr .
Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα να διαβάσω εντυπώσεις σας!

Αφετέρου θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ τόσο για τον χρόνο όσο και για την διάθεση που διαθέσατε για την εθελοντική μας ομάδα! Σας αξίζουν πολλά πολλά συγχαρητήρια για όλες τις προσπάθειες που κάνατε από τον Δεκέμβριο μέχρι τις αρχές Ιουνίου με αποκορύφωμα την εκδήλωση «Όλη η πόλη με ποδήλατο» που έγινε στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Νέων 2007 χωρίς τις οποίες δεν θα μπορούσαν να γίνουν οι σημαντικές μας δράσεις. Ελπίζω να έχετε αποκτήσει καλές εμπειρίες και θετικές εικόνες από αυτή την επαφή σας με τον εθελοντισμό και να γίνετε φορείς του ενημερώνοντας με την σειρά σας και άλλα άτομα! Θα ήθελα στο σημείο αυτό να ζητήσω ειλικρινά συγνώμη εάν σας πίεσα κατά την διάρκεια των συναντήσεών μας ή εάν σας πρόσβαλα με την συμπεριφορά μου σε κάποια εκδήλωσή μας ή ενημερωτική επίσκεψη σε κάποιο σχολείο. Ειλικρινά σας ζητώ συγνώμη. Ως ένα μικρό «είδος» επιβράβευσης για όλα αυτά που προσφέρατε έχω δημοσιεύσει τα ονοματεπωνύματά σας σε ένα κείμενο που έγραψα σχετικά με την εθελον!
τική μας ομάδα στην προσωπική μου ιστοσελίδα ( ). Επίσης, μετά την εξεταστική του Σεπτεμβρίου θα συζητήσω με την κα. Σαλτσίδου το ενδεχόμενο να δοθεί στον καθένα σας μια βεβαίωση για την εθελοντική σας συμμετοχή και ίσως κάποια συστατική επιστολή για όποιον την χρειάζεται.

Σας ευχαριστώ πολύ για όλα! Να περνάτε πάντα καλά και σας περιμένω στις μελλοντικές δράσεις του ΚΠΝ!

Πολλούς χαιρετισμούς,
Ηρακλής
--
Web site: http://lamiraklis.blogspot.com