merhaba,
Açıkcası ben de Meltem Hocama katılıyorum çünkü farklı fakülteler farklı açıklamalar yapmışlar anladığım kadarıyla en azından biz aramızda ortak bi karar alırsak daha kolay olabilir bu hafta da öğrencilere duyuru yapmış oluruz....ve ben de yapılmaması taraftarıyım zira Anadolu yakasından gelişin biraz sıkıntılı olacağını düşünüyorum.....
bu arada Meltem hocam bu gruba yeni katılan arkadaşlar da dahil mi acaba?
Date: Thu, 22 Apr 2010 09:18:25 -0700
From: i_h...@yahoo.com
Subject: Re: 1 mayis hakkinda..
To: pedagojik...@googlegroups.com
1 mayısın resmi tatil.
Bundan suphe mi var ki Meltem Hocam?
From: Meltem DURSUN <meltem...@gmail.com>
To: IU Pedagojik Formasyon GRUP <pedagojik...@googlegroups.com>; htce...@istanbul.edu.tr
Sent: Thu, April 22, 2010 7:04:54 PM
Subject: 1 mayis hakkinda..
Merhaba,Edebiyat'in dekan yardimcisi 1 mayis'in gecen yil, sadece bir yil icin tatil edildigini ve bu yil tatil olmadigini soyledi bize, bir sure once. belki de bu yil cumartesi gunune geldigi icin, cok dikkat cekmedi, tatil olup olmamasi. ama, gecen yillarda yasananlar dusunuldugunde, 1 mayis gunu okula gitmenin bile cok zor olacagini saniyorum. kendi aramizda bir karar alip o gun ders yapmasak, nasil olur acaba?Meltem DURSUN
| Arkadaşlar 1 mayıs resmi tatil oldu diye biliyorum. Binalardaki görevliler de tatil olduğu için gelmeyebilir. FEN fakültesi tatil olacak diye biliyorum --- On Thu, 4/22/10, Burcu Özkale <burcu...@hotmail.com> wrote: |
|
Date: Thursday, April 22, 2010, 8:37 PM |
|
|
|
|
|