haklisiniz fakat root olarak uygulamayi nasil calistiracagimi
bilmiyordum :)
(daha dogrusu ' whereis ' komutundan bi habermisim)
baska bir listeye de ayni soruyu sormustum, onlarda ayni yaniti
verdiler, su an problem cozuldu,
fakat herseferinde programi root olarak mi calistirmak zorundayim
sorusuna
'sudo' kullanabilirsin cevabi geldi, onu uygulayacagim,
yanitiniz icin sizede tesekkur ederim,
baska bir oneriniz varsa veya sudo kullanimi yada yol acabilecegi
sorunlar hakkinda bir seyler soylemek isterseniz dinlemeye hazirim :)