k3b

0 views
Skip to first unread message

tef

unread,
Mar 11, 2007, 9:58:04 AM3/11/07
to pcbsd-tr
selam
k3b ile dvd kopyalamak istiyorum fakat tek dvd surucum oldugu icin
imaj dosyasi yaratmak zorundayim,
kullanicinin yetersiz disk alani oldugundan bu islemi
gerceklestiremiyorum. Acaba kurulumdami halletmem gerekiyordu yoksa
simdi '/usr' veya baska bir dizine yazma icin izin verebilirmiyiz, bu
konuda yardimci olabilirseniz ya da yonlendirebilirseniz sevinirim.
tesekkurler, iyi calismalar.

ilhan

unread,
Mar 13, 2007, 7:57:49 AM3/13/07
to pcbsd-tr
root olarak uygulamayı başlatın. o zaman tüm dizinlere yazabilir.

tef

unread,
Mar 13, 2007, 8:53:12 AM3/13/07
to pcbsd-tr
haklisiniz fakat root olarak uygulamayi nasil calistiracagimi
bilmiyordum :)
(daha dogrusu ' whereis ' komutundan bi habermisim)
baska bir listeye de ayni soruyu sormustum, onlarda ayni yaniti
verdiler, su an problem cozuldu,
fakat herseferinde programi root olarak mi calistirmak zorundayim
sorusuna
'sudo' kullanabilirsin cevabi geldi, onu uygulayacagim,
yanitiniz icin sizede tesekkur ederim,
baska bir oneriniz varsa veya sudo kullanimi yada yol acabilecegi
sorunlar hakkinda bir seyler soylemek isterseniz dinlemeye hazirim :)


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages