nasılsınız

5 views
Skip to first unread message

MÜJDAT YAYLA

unread,
Jul 31, 2007, 2:13:44 AM7/31/07
to password...@googlegroups.com
arkadaşlar nasılsınız
kimsenin sesi soluğu çıkmıyor
herkes düşmüş yaşam savaşına çırpınıp gidiyor
kendinize iyi bakın
kolay gelsin
 
 
 
 
yayla


Change is good. See what’s different about Windows Live Hotmail. Check it out!

Kerim ÖZDEMİR <O w N e R>

unread,
Jul 31, 2007, 4:35:55 AM7/31/07
to password...@googlegroups.com
Abicim teşekkürler.

Şahsen ben gayet iyiyim çok şükür. Dediğin gibi yaşam savaşı devam ediyor. Aslında sesimiz çıkıyor da pek gür çıkamadı. Şöyle ki geçen pazar günü malum bir piknik yaptık. Çok güzel vakit geçirdik. 11 kişi idik. Haber veremediklerimiz oldu. Onlar kusura bakmasınlar. İnşallah bir dahaki sefere.

İlgili resimleri ismail arkadaşımız paylaştığı zaman tüm grup üyelerine iletiriz.


Tekrar görüşmek üzere. Arkadaşlar irtibatı koparmayalım. Kalın sağlıcakla.

esra seven

unread,
Jul 31, 2007, 4:14:57 PM7/31/07
to password...@googlegroups.com


vay müjdat abi:))
nasılsın,valla hepinizi çok özledim.
bişi sorucam bu sertifaya hak kazanananlar ne oldu?nasıl öğrenicez.
bu arada arayı soğutmayalım bir gün etkinlik yapalım ve görüşelim.ama lütfen benim çalışmadığım bir zaman olsun.yani haftasonu he he hehh heehh:))



From: mya...@hotmail.com
To: password...@googlegroups.com
Subject: nasılsınız
Date: Tue, 31 Jul 2007 09:13:44 +0300
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages