:)

2 views
Skip to first unread message

ozkan celen

unread,
Aug 10, 2007, 1:26:25 PM8/10/07
to password...@googlegroups.com
Merhaba Arkadaslar,
Oncelikle kandilinizi kutluyorum hepinizin..! Dilerim, tuttugunuz butun masum dilekleriniz gerceklesir..! Hepinize saglik, mutluluk, huzur ve basari diliyorum... Sizi cok seviyorum ve ozluyorum.. Butunlemeye kalan 2 dersime haril haril calismaktan sizi pek soramadim.. Ama hep aklimda oldugunuzu bilesiniz. Umarim 9 ay boyunca ogrendiginiz ingilizcenizin ustune bir o kadar da kendiniz birseyler yapmissinizdir.. Size "Kitap okuyun!" demistim en son. Suan gene soyluyorum. Zaten bu son istegimi yapan muvaffak olacaktir birseylere, ama digerleri 9 ay bosuna egitim gormus olacaklar..! Kendinize cok iyi bakin..! Mutlu kalin.!
 
ozkan celen :)


Hazirliksiz yakalanmamak için MSN hava durumu hizmetinizde! Burayi tiklayin!
ozkan celen.JPG
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages