Merhaba Arkadaslar,
Oncelikle kandilinizi kutluyorum hepinizin..! Dilerim, tuttugunuz butun masum dilekleriniz gerceklesir..! Hepinize saglik, mutluluk, huzur ve basari diliyorum... Sizi cok seviyorum ve ozluyorum.. Butunlemeye kalan 2 dersime haril haril calismaktan sizi pek soramadim.. Ama hep aklimda oldugunuzu bilesiniz. Umarim 9 ay boyunca ogrendiginiz ingilizcenizin ustune bir o kadar da kendiniz birseyler yapmissinizdir.. Size "Kitap okuyun!" demistim en son. Suan gene soyluyorum. Zaten bu son istegimi yapan muvaffak olacaktir birseylere, ama digerleri 9 ay bosuna egitim gormus olacaklar..! Kendinize cok iyi bakin..! Mutlu kalin.!
ozkan celen :)