ismek kayitlari.!

2 views
Skip to first unread message

ozkan celen

unread,
Sep 12, 2007, 3:21:26 PM9/12/07
to password...@googlegroups.com
Merhaba arkadaslar,
bazilarinizin haberi yoktur belki diye size haber vereyim dedim. ISMEK'te bu sene herhangi bir bransa kayit olmak istiyorsaniz elinizi cabuk tutun. Kayitlar 3 eylülde basladi 20 eylülde bitiyor.
sertifikalarinizi da alabilirsiniz kursumuzdan.
kendinize iyi bakin..
 
ozkan celen


Günüzü belirlerken hava durumu servisi ile MSN size yardimci olsun! Burayi tiklayin!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages