Hoş Geldin Ya Şehr-i Ramazan

2 views
Skip to first unread message

Kerim ÖZDEMİR <O w N e R>

unread,
Sep 13, 2007, 2:20:03 AM9/13/07
to password...@googlegroups.com
Selamun Aleyküm.


Allah'ın kulları olan bizlerin, en önemli yaşama gayesi olması gereken Allah celle celalühün rızasını kazanmaktır.

Bu mübarek ayı bir fırsat bilip O'nun rızasını kazananlardan olmamız dileğiyle,


Ramazan ayımız mübarek olsun.

Selametle...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages