Allah cc. şehitlerimize rahmetiyle muamele etsin. Onları cennetinin en
güzel yerine koysun. Geride kalan ailesine de sabırlar ihsan etsin
rabbim. Dualarımızda onları hususi oalrak analım inş.
Bu durumları yaşamamıza sebep olan herkese lanet olsun. Derken, onlar
için özel boykot kampanyalarının düzenlenmesini beklemeyelim.
Elimizden geldiğince kaçınalım arkadaşlar. Bazılarınız diyeceksiniz ki
herşeyi onlar üretiyorlar. Olsun bizler herşeyi tüketmek zorunda
değiliz. İhtiyacımız olan şeyleri tüketelim. Halk olarak elele başta
ABD ye ambargo koyalım inş.
Hayırlı geceler...