[KPM] Spotkanie-referat 10 X i parę spraw na początek

12 vistas
Ir al primer mensaje no leído

Damian Orlef

no leída,
6 oct 2013, 5:36:17 p.m.6/10/2013
para pasjon...@googlegroups.com
Witam w nowym roku!

Pierwszy referat już w najbliższy czwartek, o godzinie 16:15,
wygłoszę ja na temat "O geometrii liczb wymiernych". Będzie dosyć elementarnie, choć mam nadzieję, że nie mniej ciekawie. Abstrakt zwyczajowo na pasjonaci.wikidot.com/start. Jeszcze napiszę, w której sali.

Myślę, że około tydzień później zorganizujemy walne zgromadzenie Koła, żeby dopiąć parę formalności (termin skonsultuję z Wami). Jeszcze pojawią się bardziej szczegółowe informacje.

Na najbliższym spotkaniu będzie też można się dopisać/zapisać do członków Koła na nowy rok, podobnie na zgromadzeniu walnym (ale też niezależnie, jeśli będzie tak komuś wygodniej). Takie podpisy są częścią listy członków, którą trzeba dołączyć do sprawozdania z działalności rocznej.

Poza tym pojawiła się inicjatywa kółkowego seminarium (takiego nieoficjalnego) w tym roku. Kształt i tematyka jeszcze nie są dopracowane, ale są chętni do pouczenia się/innych teorii liczb (od strony analitycznej (np. tw. Dirichleta o liczbach pierwszych, Prime Number Theorem), być może też algebraicznej, z założenia w miarę od podstaw) i... kombinatoryki. O owym pomyśle również dam(y) znać jeszcze. Wstępny pomysł zakłada wystartowanie w czwartek 17 X o godz. 14, ale dzień i porę jeszcze zrewidujemy.

Pozdrawiam,
Damian Orlef

Responder a todos
Responder al autor