Dama w opałach i inne, czyli nowa lista mailowa KPM na ogłoszenia

Damian Orlef

to pasjon...@googlegroups.com
Witam,

w związku z tym, że dostaję trochę emaili, w których ludzie proszą
żeby poinformować/ogłosić coś członkom koła (cóż, spam to chyba nie
takie złe określenie), to stworzyłem listę
http://groups.google.com/group/pasjonaci-kpm-ogloszenia/ na którą będę
wrzucał
różne takie rzeczy (nie dotyczy referatów i działalności naukowej).
Akurat teraz wrzucam tam coś wyjątkowej kategorii, bo dostałem prośbę,
by wskazać kogoś, kto chętnie by potłumaczył geometrię różniczkową
(nawet za opłatą), więc jeśli ktoś będzie zainteresowany, to proszę
owo przeczytać i zgłosić się do mnie po namiary.

Pozdrawiam,
Damian