Panoramio hesabinizin SILINMESINE neden olabilecek unsurlar.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Arkadaslar, moderatorlerden Panamon Crel'in aciklamasina gore hesap silinmesine neden olabilecek unsurlar su sekilde;
http://www.panoramio.com/forum/viewtopic.php?t=8408

Quote:
The user had been--->
- verbally abusive to other users in the picture comments or forums
- used comments or forum for Spam, advertisements, "personal gain",...

Kullanici eger Fotograflara ya da forum'da --->
- Saygi ve medeni sinirlari disinda yorum yaziyorsa,
- SPAM, kisisel menfaat amacli ya da reklam amacli mesajlar yaziyorsa...
(yakin bir gecmiste buna oy toplama amacli mesajlar da dahil edildi)

Quote:
Pictures had been--->
- Copyrighted Material
- Not from user, e.g. from other Websites (copyright issues)
- Offensive Material (Nudity*, XXX, depicted violence,....)
- Not actual photos, e.g. Screen shots, TV/Video stills, comics, Logos, computer generated graphics, anime, ....
- Advertisement, photos of items for sales,...
- not for photo sharing, e.g site is being abused for hosting purposes.

Fotograflarin --->
- Kullanim haklari ihlali iceriyorsa (fotografin kendisine ait olmamasi.)
- Aykiri fotograflar (Ciplaklik unsuru olmasi, genel ahlak ve medeni sinirlar dahilinde olmamasi)
- Gercek fotograf olmamasi hali, ( bilgisayar kurgu, TV veya medyadan alintilar, bilgisayarla uretimilmis goruntuler..)
- Bariz Firma ya da urun reklamlari amacli fotograflar olmasi...
- Panoramio'nun baska sitelere fotograf tasiyicisi olarak kullanimi.

Yukarda bahsi gecen unsurlarin az olmasi halinde tolere edilmesi soz konusu olabilir, ancak haber verilmeksizin hesap silinmesi riskini tamamen ortadan kaldirmaz.

Bu kapsamdaki kullanicilari belirtmek icin tum kullanicilara acik adres spam at panoramio nokta com seklindedir.

Mehmet Türkay

to panorami...@googlegroups.com
Panoramio'ya eklenen fotoğrafların yetkililerce incelendiğini biliyorum. Panoramio kurallarından olan bu başlıga haiz (Genel ahlaka uygunsuz fotoğraflar eklendiğinde üyeliğin silinmesi) bir üyenin eklediği fotoğraflar her ne kadar panoramio için seçilmemiş olsada söz konusu fotoğrafların şikayetime rağmen halen mevcut olduğu ve üyenin üyeliğinin halen devam ettiğini izlemekteyim. Yani panoramio kendisi koyduğu kuralı uyğulamamaktadır! Gerektiğinde ilğili fotoğrafların ID numaralarını bildirebilirim. Saygılarımla.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Mehmet Bey,

Bildiginiz gibi Panoramio'nun kullanici ve fotograf sayisi milyonlari asali epey oldu. Sistemi suistimal edenlere gerekli islemlerin yapilmasi vakit alabiliyor. Fakat Panoramio ve Google Earth kurallarina aykiri oldugunu dusundugunuz kullanicilari orneklerle birlikte belirtebilirsiniz, gerekenin yapilmasi hizlandirilabilir.

Duyarliliginiz icin simdiden tesekkurler.

Selamlar.

Mehmet Türkay

to panorami...@googlegroups.com
Volkan bey merhaba!

Panoramio'nun eklenen Fotoğrafları eskiye nazaran daha hızlı incelediğini düşünerek yazımda biraz eleştiriye girdim, açıklamanızda sizede hak verdim özür dilerim.

Sözünü ettiğim üye ve fotoğraflarını takibe aldım, şu an itibarı ile halen mevcut olduğunu gördüm.

Cevabi yazınıza istinaden, üye veya Fotoğrafları örnekleri ile birlikte size veya Panoramio'ya nasıl bildireceğimi tam olarak bilmediğimden(uygunsuz veye ahlaksız uyarısı gönderdim) bir zat sizin görebileceğiniz bir ipucu verebilirim. Benim, Favori (Favorite photos) fotoğraflarım arasında (Değişik renlerde çiçek saksısı ve çiçekleri olan Fotoğrafa tıklamanız yeterli) Saygılarımla.

İlğiniz için çok Teşekkür ederim.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Mehmet Bey,

Son derece zekice yaptiginiz bildirme icin gereken yapildi. Saniyorum kisa bir zamanda durum duzeltilir.

Duyarliliginiz icin tekrar cok tesekkurler, mutlu bayramlar.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Problem giderilmis gorunuyor. Saniyorum yakin bir gelecekte, Panoramio'ya "Ozel Mesaj" ozelligi eklenecek. O zaman bu Panoramio'yu suistimal eden kullanicilari bildirmek daha da kolay olacak...

Herkese mutlu bayramlar.

Mehmet Türkay

to panorami...@googlegroups.com
Volkan bey çok teşekkür ederim. Dünyanın her Ülkesinden insanların bir biriyle nezaket kuralları içerisinde, görsel ve yazılı olarak iletişim kurduğu ilkeleri olan bu sitede istenmeyen suistimallere üyeler olarakta duyarsız kalmamalıyız diye düşünüyorum.

İlginiz için tekrar teşekkür ediyor, Bayramınızı kutluyorum. Selamlar.

Hasan B.Marangoz

to panorami...@googlegroups.com
Volkan Bey,kişisel reklam amaçlı bir çok fotoğraf var üstelik çirkin,estetikten yoksun adam marketinin resmini koymuş hiç bir anlamı yok bu fotoğraflar duruyor !

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Hasan Bey, kural disi fotograflar sistemden er ya da gec cikariliyor ya da kullanicinin hesabi tumden siliniyor. Rastladiginiz duistimalleri belirtirseniz bu islemlerin hizlanmasina katki saglamis olursunuz.

Selamlar

turanyunal

to panorami...@googlegroups.com
türkiyeye ait resim ekleme veya çıkarılması türkiyeden yönetilmesi daha kolay olur diye düşünüyorum hatta her ilde bir temsilci bu işle ilgili yetkilendirilse daha harika olur diye düşündüm böyle bir çalışma varmı tüm yönetim panoramio merkezindenmi yapılıyor bu merkez veya merkezler nerede bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler

ALPER 1996

to panorami...@googlegroups.com
Quote turanyunal:
[...]

Bildiğim kadarıyla İsviçre,Zürih de merkezi aynı zamanda Google'ın çalışma binasıyla aynı yönetim ordan yapılıyor.Selamlar.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Turan Bey,

Biliyorsunuz sayisi milyonlari asan Panoramio kullanicilarinin tamami Turkiye ya da Dunya'nin herhangi bir yerine iliskin fotograf yuklemeye yetkili. Fakat fotograf silme, mesaj silme, GE den kaldirma veya uyeligi butunuyle silme konusunda yetkili sadece bir kisi var. Eminim kendisi yetkilerini paylasma ihtiyaci duyarsa, uyelere bu konuyla ilgili bir duyuru yapar.

E-mail adresi.

info at panorami.com

Alper, aciklamalarin dogru, tesekkurler.

Selamlar.

turanyunal

to panorami...@googlegroups.com
genel olarak yazdım bu tip yetkilendirmelerle
resim yükleyenlerin resimleri daha kısa sürede yayınlanır
silinmesi gereken fotoğraflar daha kısa sürede silinir diye düşündüm
kişisel bir yetki isteğiymiş gibi algılanmak istemezdim

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Turan Bey,

Hepimizin ortak arzusu, suistimal yapan kisilerin kirletmedigi bir Panoramio ve Google Earth. Bu yondeki dusunceliginiz icin tesekkurler. Daha once de belirttigim gibi yakin bir gelecekte (PM) Ozel Mesaj sisteminin devreye alinmasi bekleniyor. Bunun zaman zaman karsilastigimiz olumsuzluklari ortadan kaldirma yonunde oldukca faydali olacagini dusunuyorum.

Eger su anda karsi karsiya oldugunuz problemler varsa, buradan ya da yuksvol at yahoo.com adresinden beni bilgilendirirseniniz elimden geldigince yardimci olmaya calisirim.

Selamlar.

Yakupcetin

[...]

yernide bir düşünce. bencede.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Degerli Arkadaslar, daha once bahsettigim "Ozel Mesaj" sitemi, ilgili baslikta da belirttigim gibi devreye alindi.

Umarim Panoramio kurallarina aykiri durumlarla pek karsilasmayiz ama denk geldiklerinizi bana iletirseniz elimden geldigince yardimci olmaya calisirim.

Selamlar

ardace...@gmail.com

to panorami...@googlegroups.com
Quote Volkan YUKSEL:
[...]

Sayın Volkan Bey,
Ben Panoramio hesabıma girince eskiden google earth'e yüklediğim resimlerim görünmüyor. Ama Panoramio'daki hesabımda görünmüyor. Fakat google earth'de görünüyor. Resime tıkladığımda Panoramio sayfasını da açıyor ve gösteriyor. Benim hesabım tarafından da eklendiğini gösteriyor fakat ben hesaba login yapınca en son eklediğim üç resmi gösteriyor diğerlerini göstermiyor. Hesabımda online konumundayken yine o resimleri gösteriyor ama benim hesabımda göstermiyor. Kısacası silmek istesem silecek resmi benim hesabımda göstermiyor. Ama resmi koyan kişi olarak benim ismimi gösteriyor. Bu saçmalık nasıl düzeltilebilir. mail adresimi yazayım size daha sağlıklı yazabilirsiniz. Teşekkürler iyi çalışmalar. fait...@hotmail.com

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Merhaba,

Yaklasik 1 hafta icerisinde durumda bir degisiklik olmazsa, fotograflarinizin bir kismi silinmis olabilir. Silinen fotograflarin Google Earthden de kaldirilmasi 2-3 hafta surebiliyor.

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Bir arkadasimizin ozelden hesap silinmesiyle ilgili olarak sordugu soruyu ve yanitimi buradan sizlerle paylasmak istedim. Umarim diger kullanici arkadaslara da yararli olur.

Quote:
... silinen fotolarinin tamaminin da reklam icerikli oldugunu zannetmiyorum. benim asil ogrenmek istedigim art niyetli bir kisi bir baskasinin fotolarini haksiz yere sikayet edip sildirtebilir mi ?

ilginize tesekkur ederim.

Merhaba,

Bildigim kadariyla, hesabin silinmesi icin fotograflarin tamaminin Kullanici Sozlesmesine Aykiri olmasi gerekmiyor.

Silme isleminin geri donusu olmadigindan, sozkonusu sikayetin belirttigi hesabin Kullanici Sozlesmesine Aykiriligi kesinlik kazanmadikca hesap silinmiyor.

Selamlar

bbolu89

to panorami...@googlegroups.com
benim bundan anladigim, sikayet sonucuyla silinen hesaplarin/fotograflarin mutlaka hakli bir sebebe dayandirilmasi gerekiyor. peki sikayet eden kisi panoramio tarafindan hakli bulunmus bile olsa hesabi kapatilan/ sikayetten etkilenen taraf itiraz edebilir mi ?

Volkan YUKSEL

[...]

Evet, sadece sikayet uzerine fotograf ya da hesap silinmiyor. Durum degerlendirilmesi yapiliyor.

Quote:

peki sikayet eden kisi panoramio tarafindan hakli bulunmus bile olsa hesabi kapatilan/ sikayetten etkilenen taraf itiraz edebilir mi ?

Ozetleyecek olursak, Panoramio'da hesap sahibi olmak bir hak degil ayricaliktir. Verilen bu imkanin Kullanici Sozlesmesi dahilinde kullanilmasi beklenir. Uyelerin bu kapsamin disina cikip cikmadigina karar veren Panoramio Ust Yonetiminin verdigi silme yonundeki kararlara itiraz etmek icin; Panoramio Ust Yonetimini, Google Ust Yonetimine sikayet etmenin, herhangi bir sonuc getirecegine pek ihtimal vermiyorum.

Kullanicilarin hesap silinmesi durumuyla karsilasmamalari ve Panoramio'daki emeklerinin bosa gitmemesi icin, kurallara uymaya ozen gostermelerini ve diger kullanicilara saygili olmalarini oneririm.

Panoramio uyeligi olsun ya da olmasin, herkes; Kullanici Sozlesmesine aykiri oldugunu dusundugu uyeleri, spam at panoramio.com adresi ile, Panoramio Ust Yonetimine haber verebilir.

Selamlar

chernomore

to panorami...@googlegroups.com
Quote Mehmet Türkay:
[...]

ID numaralarını verseniz herkes gorurdu.

ibrahimdemir1963

to panorami...@googlegroups.com
Benim üyeliğim silinmedi ama yüzlerce resmim ortadan kaybolmuş  durumda sadece 1 adet fotoğrafım duruyor.neden acaba ? orofil resmim bile  silinmiş.neden ????

TEŞEKKÜRLER.

kadri eroğlu

to panorami...@googlegroups.com
MerhabaVolkan bey,

biraz evvelbir fotagrafımın kopyalanarak panoramio ya yüklenmiş olduğunu tespit ettim:

Orijinal:

http://www.panoramio.com/photo/39061857

kadri eroglu

Kopya:

http://www.panoramio.com/photo/68193133

kaptan_ferhat_20@hot…

bu  fotağrafı nasıl sildirebilim?

Saygive selamlar, kadri

ErkAntalya

to panorami...@googlegroups.com
Merhaba,

Bu kullanıcının (emlakçı'nın) Google Earth'deki binlerce fotoğrafı reklamdır ve tamamı yanlış konumlanmış durumdadır.

http://www.panoramio.com/user/6726978

Selamlar.

Volkan YUKSEL

Kadri Bey ve ErkAntalya,

Ust yonetim durumun farkinda. Saniyorum gerekli islem yakinda yapilir.

Selamlar,

numenorian

to panorami...@googlegroups.com
Merhaba Volkan bey,

eskiden başka bir sitede yayınladığım bir fotoğrafımın izinsiz kopyalanarak panoramio'ya yüklenmiş olduğunu tespit ettim:

Orijinal:

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Merhaba,

Sozkonusu hesaba "teglif hakki ihlali" uygulanmasi icin gerekli islem baslatildi. Saniyorum onumuzdeki gunlerde sonuc alinir.

Selamlar

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Gorunen o ki, hukuki nedenlerden dolayi fotografin silinmesi pek kolay degil. Hak sahibinin asagidaki linkden basvuru yapmasi gerekiyor.

Bol sanslar.

numenorian

to panorami...@googlegroups.com
teşekkürler volkan bey.

gösterdiğiniz link yoluyla deneyeceğim.  gerekirse fotoğrafın orjinalini ve kanıt olması için aynı yerde çekilmiş başka  benzer fotoğraflarıda gönderebilirim.

önce yardım linki yolunu deneyeceğim..

teşekkürler

Ali ÇABUK

to panorami...@googlegroups.com
hesabımı dondurmak veya kapatmak istiyorum nasıl yaparım yardımcı olur musunuz.....

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Merhaba,

Bildigim kadariyla hesabin dondurulmasi ve fotograflarin gecici olarak Panoramio ve diger Google urunlerinden kaldirilmasi mumkun degil. Hesabinizin silinmesini istiyorsaniz, ayarlar kismindan, hesabiniizin silinmesine iliskin talepte bulunabilirsiniz. Bu islemlerden sonuc alamazsaniz ya da acilen islem yapilmasi gerekiyorsa, beni tekrar bilgilendiriebilirsiniz.

Selamlar,

Volkan

HKN_K

to Türkçe
Selamın Aleyküm Volkan...
mesajlaşma sistemi eklendi mi peki?? Yıl 2016 olacak artık...?

Enver Asutay

to Türkçe
S.a volkan bey. Bu şuan size yazdığım hesabı yeni açtım.Çok alakasız bir konuda size soru soruyorum özürdilerim.
Mevcut bir hesabım var ancak ne yaptıysam hesap bilgilerini bulamadım.Mail adresimi buldum şifre sıfırlama işlemini gerçekleştiremedim.
Acaba bu hesabı silmemiz mümkünmü ? Orada yüklü  fotoğraflarımı indirip yedek aldım.Hesap silme ile ilgili yardımcı olurmusunuz bana acaba ?