UŞAK-EŞME-YELEĞEN KASABASI

TANJU KORAY UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Ben memleketimin GE de fluluktan ne zaman kurtulacağını merak ediyorum.daha net olarak görebilsek fotolarımı tam olarak çektiğim yere konumlandırabilsem çok memnun olacağım.çok uzun zamandır sürekli bakıyorum ama hala net değil uydu görüntüsü.inşallah en kısa zamanda memleketimi uydudan net izlemek bizlerede nasip olur.ışığınız bol olsun.İzmir den selamlar.

TANJU KORAY UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Çok şükür bugün benim memleketim fluluktan kurtuldu.birkaç yıldır bugünü bekliyordum.Hergün GEde memleketimi ziyaret ediyordum.ama nasip bugüneymiş.emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.artık UŞAK EŞME -YELEĞEN KASABASINI bütün dünya daha net görebilecek.bu güzel coğrafyayı insanlığın hizmetine sunmakta bizim görevimiz.elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz.herkese kolay gelsin.herkesin ışığı bol olsun. İzmir den selamlar...

EMİR FURKAN UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Bende buradan emeği geçenlere sonsuz teşekkürlerimi sunmak isterim.memleketimizin pusunu almışlar.biraz daha net şimdi.ama zamanla açılır heralde diye düşünüyorum.yada böylemi kalacak hep.bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum.bütün foto severlere ve UŞAK-EŞME - YELEĞEN KASABASINDAKİ bütün tanıdıklarıma saygılar efendim...

Kenan SATIR

to panorami...@googlegroups.com
Konu ile ilgili olarak buradaki aciklamaya bakabilirsiniz.

TANJU KORAY UCAR

to panorami...@googlegroups.com
İlginiz için teşekkür ederim Kenan Bey.ışığınız bol olsun.İzmir den selamlar saygılar efendim...

http://picasaweb.google.com.tr/yelegenli

Volkan YUKSEL

to panorami...@googlegroups.com
Hepimize hayirli olsun. Benim de Volkanlarim netlesmis :) Gorunen o ki oldukca genis bir alanda netlesme var. Umit Tuncay dostuma gelismeleri aninda haber verdigi icin buradan tesukkurler. Tanri Google Earth'u yaratanlari da yuku her gecen gun artan inanilmaz yuksek kapasiteli sunucularini da korusun :)

Ne mutlu Google Earth ile aydinlanma sansi yakalayabilen beyinlere.

Chicago'dan bol selam ve sevgiler.

TANJU KORAY UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Volkan Bey EŞME civarında sadece sizinde bildiğiniz üzere kışladağ altın madeninin olduğu yerler netlik kazanmıştı.bunun çok geniş bir alana yayıldığını görmek mutluluk verici.İnşallah yeni netlik kazanan bu geniş alanlar dahada netlik kazanır.çünkü daha önce netlik kazanan yerler şimdi dahada net görülüyor.umarım bu benim coğrafyamdada olur inşallah.Bütün fotoseverlere ve UŞAK-EŞME YELEĞEN KASABASINDAKİ dostlarımıza selamlar.İzmir den KORAY...

EMİR FURKAN UCAR

to panorami...@googlegroups.com
yaklaşık bir ay önce yüklediğim fotolarım hala GE de yayınlanmadı.acaba mavi yıldızlarımızı ne zaman göreceğiz dört gözle bekliyorum.saygılar efendim...

TANJU KORAY UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Eğer ki uydular bir yönde sürekli dünyayı turluyorlarsa ki buda iki yıl sürüyorsa biz iki yıl daha beklemek durumundayız demektir google earth te memleketimizin dahada net halini görmek için.ALLAH sabır versin bizlere.bu panoramio ile uğraşan yöneticilerede kolaylıklar versin.işleri çok zor gerçekten.ben daha 1500 olmayan fotolarımın düzenlemesiydi etiketiydi konumuydu başetmekte zorlanıyorum.onlar ise milyonlarca fotoğrafla.çok zor çok...

Mehmet UCAR

to panorami...@googlegroups.com
Bende yeleğen resimlerimi panoramio ya yükledim.artık google earth buradan alıp kasabamın farklı açılardan çekilmiş karelerini tüm dünyaya gösterir.emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...