Belépési probléma

jerotibi

to Magyar
Sziasztok.

Egy olyan gondom van,hogy nem tudok belépni a régi fiókomban....
 fent van ha nevem szerint rá keresek a neten de amint be akarok lépni akkor az új google fiókommal össze kapcsolt fiókot dobja be ...

http://www.panoramio.com/user/3663902?photo_page=2&comment_page=1

Na most én már elolvastam,hogy az első 7 számjegy plusz az email címmel helyre állítják a fiókodat csak,hogy ez az agyon iskolázott oldal
 a gmail es postafiókomat állítja vissza .Ez által nem változik semmi csupán más jelszavam lesz.... és épp úgy nem férek hozzá a saját fiókomhoz...

A KÉRDÉS !
Nem tudtok elérhetőséget magyar nyelven valamilyen admin felé ? Angolul ezt elég nehezen makognám össze ....
Köszönöm előre is a segítő szándékú ötleteket.

NightHunter

to Magyar
Szia!

Írtam neked személyes üzenetet, e-mailben majd megoldjuk a gondot.

jerotibi

to Magyar
Szia...az értesítésedet megkaptam az emailt még nem
Jero...@gmail.com
Köszönöm szépen a segítőkészségedet.... :)

jerotibi

to Magyar
Szia...

Először is köszönöm a segítséget.
Emlékeim szerint a Gmail es postafiók tartozik hozzá csak hogy már ezt a
leírt módszert már próbáltam vagy két órán át.
KB: két hónapja valahogy sikerült belépnem egyszer örültem is neki.
Most még sem tudok ismét belépni.
Ha azt tudnám biztosan, hogy a Gmail es fiók tartozik a régi fiókomhoz is
az már előrelépés lenne bár amit nem értek, hogy az emlékeimben élő összes
jelszót kipróbáltam már.
Amúgy pedig folyamatosan csak az új fiókhoz akar a rendszer átlinkelni.
KB 6 féle jelszót használok és semmi ha jelszó emlékeztetőt kérek akkor meg
az új Gmail fiókomat akarja megváltoztatni...pontosabban meg is tette de az
által is csak az új fiók belépését változtattam meg....
Röviden ennyi a történet.

jerotibi

to Magyar

jerotibi

to Magyar

fodipali

to Magyar
Sziasztok! Hasonló gondom van. A standard fiókommal semmi gond, de a kettes számúba nem tudok sehogy belépni. (my love budapest) Tudtok segíteni?

Köszi
Pali

NightHunter

to Magyar
Szia Pali!

Neked is küldtem személyes üzenetet!

MrBego

to Magyar
Sziasztok!

Bocsánat, de nem tudom már hová írja, honnan kérjek segítséget. A Panoramio fiókommal kapcsolatban lenne gondom. Van egy 2010 előtt regisztrált Panoramio fiókom amihez tartozó e-mail címemet nemrégiben megszüntettem (a sok spam miatt). Ez az email cím: mr.****@freemail.hu volt, a felhasználói azonosítóm: 1964796, tehát még akkor létrehoztam a Panoramio fiókomat, mikor még nem is volt Google fiókom.
Próbáltam belépni a Panoramio főoldalán a Belépés a régi fiók használatával, de a belépési adatok megadása után mindig átvált a Google belépési oldalára. De ha itt megadom az időközben már google adataimat, akkor belép a Panoramio-ba, de azt írja, hogy 0 db fotó (és minden más is 0) van a profilomban, azaz ez nem is az én eredeti fiókom.
A Google Maps felületen megkerestem a korábbi fotóimat, majd ott a régi felhasználónevemre kattintva bejön a régi profilom és látom az összes korábbi fotót. De belépni nem tudok ebbe a profilba.
Hogyan tudnék újra belépni, illetve a benne tárolt fotókhoz hozzáférni vagy egyszerűen azt a régit törölni?

Annyi még hozzátartozik, hogy kb. egy-két (?) éve a Panoramioba belépéskor össze akart kötni valamit a Google fiókkal, lehet ott nyomtam valamit félre. De akkor meg miért nem a régi Panoramio fiókomat kötötte össze a Google fiókkal?

Köszönöm a segítséget előre is.

Üdvözlettel,
Péter

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Péter!

Írj nekem egy e-mailt a [e-mailt megkaptam, címet töröltem] e-mail címre. Korábban volt egy megoldás erre a problémára, addig utánanézek, hogy most is működik-e.

Üdv,
Gábor

1xpeti

to Magyar
Sziasztok!

MrBego problémájával kísértetiesen hasonló gonddal küzdök - a különbség mindössze annyi, hogy az én régi, Panoramio-s fiókomhoz kötött e-mail címet a szolgáltató szüntette meg, így ahhoz már nem férek hozzá... :S Most létrehoztam egy új Panoramio-s fiókot, hogy csatlakozhassak a csoporthoz, de ez nyilván nem az, ami nekem kell... Kérlek, segíts hozzáférni az időközben érvénytelenített e-mail cím miatt elérhetetlenné vált régi fiókomhoz.

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségedet!

Üdvözlettel:
Péter

NightHunter

to Magyar
Szia Péter!

Írtam személyes üzenetet, e-mailben megbeszéljük, hogy mit lehet tenni.