Panoramio bejelentkezési probléma

Szikriszt Antal

to Magyar
Tud valaki segíteni? Ötletem sincs, mi lehet a baj. A Panoramiora belépni, mindig a Goggle fiókommal szoktam, eddig nem is volt semmilyen probléma. Jelszót változtattam. A Google fiókba továbbra is be tudok lépni a gmail-es e-mail címemmel és az új jelszavammal. A Panoramionál hiába próbálom ugyanezt. Nem írja ki, hogy hibás lenne az e.mail címem, vagy a jelszavam, egyszerűen csak újra és újra bejön a Panoramio kezdőoldala, a belépés gombbal.  Kipróbáltam: ha beírom a régi jelszavam, akkor kiírja, hogy jelszót változtattam, és mikor. Ez valós, de miért nem enged be se a régi, sem az új jelszavammal?

JaPi

to Magyar
A fórumon egy sorral lejjebb, az "Általános (14)" bejegyzés alatt, már egy ideje ez a téma!
Olvasd el az ott folyó párbeszédeket, de megoldást egyenlőre ott sem fogsz találni. :)

Üdv., JaPi

Szikriszt Antal

to Magyar
Már észrevettem, elolvastam, de azért köszi! Üdv!

NightHunter

to Magyar
A másik topikban leírtam egy megoldási lehetőséget, kérlek olvassátok el ott. Ezt a topikot lezárom, hogy csak egy szálon menjenek az események.
This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.