Általános (14)

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Gábor!

Nem tudom,hogy észrevettétek-e?-de két topikban fut a szavazás az e havi DNV re.
Üdv gy

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

Szia Gyöngyi!

Szerintem valamilyen műszaki probléma lehet, mert a Te bejegyzésed is az Általános egy duplikálódott topikjában jelent meg.

Ez történik a versenytopik újabb hozzászólásaival is.

Köszönjük az észrevételt.

Üdv. Márti

Message has been deleted

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Az előző általános topikot lezártam, folytathatjuk itt a beszélgetést.

A versenytopikkal is ugyanígy járok el, közben pedig csöndben tépem a hajamat. A lényeg, hogy minden szavazat érvényes, senki ne szavazzon a duplázódás miatt még egyszer, ugyanis a dupla szavazatok teljesen érvénytelenek!

A Toolkit szerencsére tudja kezelni ezeket a helyzeteket is.

T-Doki

to Magyar
Szia Gábor,

Most mi a legfrissebb helyzet, maradtatok moderátorok? Mit jelent a Pano fennmaradása?  Mind2 örömteli, ha igaz.

S mi van a számlálókkal? A maps számlálóból lassan kiürül minden értékem, s napok óta nem működik a panoé sem. Valaha az Innsbrucki képemre 7-800 havi nézettség jött a maps révén, majd a reform után az összes képemre havi 40-50...

Szép nyarat, Attila

NightHunter

to Magyar
Szia Attila!

Sajnos a június eleji bejelentés óta semmi további infót nem kaptunk mi sem. A számlálóval kapcsolatban már szóltunk a csapatnak, szerintem pár napon belül helyre jön. Mármint az a nézettség, ami a reformok ellenére még megmaradt. Csak abban tudunk bízni, hogy a Panoramio-Views irányváltás mellett a Maps-en belüli megjelenítéssel is csinálnak majd valamit.
De egyelőre csak a status quo a biztos.

Üdv!

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar

H. Prell Márta

to Magyar

Szia  Gyöngyi!

Ahogy látom, több fotódnál is jogos lehet az általad felvetett kérdés.

Az eltérés oka a nézettséget számláló hibája.

Attila (T-Doki) már 23-án jelezte itt a fórumon, hogy napok óta nem működik a számláló. Nálad is csak 24-től látok statisztikai adatokat a júliusban feltöltött fotóidnál.

A csapat még mindig dolgozik a hibán. Sajnos nincs más, mint a várakozás.

Ha nem történne változás, akkor azért egy hét múlva jelezd ismét légy szíves.

Üdv., Márti

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar
Márti

Köszönöm szépen a válaszodat,majd figyelek!
Üdv Gyöngyi

hermelin

to Magyar
Úgy tűnik a képek alatti számláló valóban jó ideje nem működik (egy megtekintésre tucatnyi like jut), de elképzelhető, hogy az össznézettségben viszont megjelenik! Szomorúan tapasztalom, hogy a map, a friss fül és sok más dolog sem igazán működik, vagy nagyon akadozik...

Mojzer László

to Magyar

Szia Gábor!

Sajnos nálam sem működik a számláló kb július közepe óta. Ez Kb 100 képet jelent.

Válaszodat előre is köszönöm.
Üdvözlet: Laci

NightHunter

to Magyar
Sajnos azóta nincs új hír, a számláló hibáját pedig többször jelentettük, nincs válasz :\

GyurIca

to Magyar
Gábor!

...hogy teljes legyen az öröm nem csak a panoramio számlálója akadozik, de a p-track sem működik.  Nem regisztráltam a G+ -ra , ha ez lenne az akadály.  .

Üdv,

GyurIca

csiszerd

to Magyar
A p-track szolgáltatásai egy idő óta itt érhetők el:

http://www.pamiotrack.de/settings.html

Balázs fotói

to Magyar
Gondolom nem árulok egy nagy titkot, de ha megy a számláló akkor is úgy ahogy maga gondolja. Vannak olyan képeim amit egy-két ember nézne?? ( pedig a baráti köröm minimum megnézi). De ez különösebben nem izgat ,. De azt jó volna elérni, hogy a kiválasztott képek felkerüljenek a földre, mert ez sem igazán működik. Az utóbbi időben ez is rapszodikus mint a számláló. Vannak olyan képeim (elfogadott) amiknek fél év alatt sem sikerült felkerülni. Ebben csak az a szomorú, hogy az egész Panorámió lassan elveszti így a jelentőségét. Én nem fotótárnak szeretném használni, mert az van ezer féle.
Üdv: Balázs

GyurIca

to Magyar
Szervusz Dezső!

Köszönöm, hogy reagáltál a kérdésre.  Én is megtaláltam - Hvbemmel már régen közölte a linket  a fórumban - és már  próbálkoztam is vele amikor a panoramio számlálója nem működött, de az a problémám, hogy csak pörgött, keresett, de nem indult el. Nem tudom a két számláló működése között lehet-e valamilyen összefüggés? Több olyan felhasználók által írt programnál is észrevettem , amit korábban tudtam használni, hogy mostanában nem működnek. Ha jól tudom  ezek mint  makrokat telepítenek a gépedre és lehet ez is bezavar. Nem jutottam el még odáig, hogy több keresőn és gépen is próbálkozzak vele.
Még egyszer köszönöm a válaszod, mert így legalább tudom, hogy ez a program  működik  a probléma  itt van.

Üdv,

GyurIca

Szalay Gábor IV

to Magyar
Kedves NightHunter:
Most egy olyan problémával jelentkezem, amibe már mások is belefutottak, de most konkrétan engem érint:
a múlt szombaton egy jót túráztam a Szlovák Paradicsomban és sok képet is készítettem. Miután ez egy szervezett túra volt, óhatatlanul is többen rákerültek a képekre. De: egyrészt zömmel háttal álltak, tehát nem felismerhetőek, ill. ha jól emlékszem, akkor az a Panoramio egyik feltétele annak, hogy egy adott kép felkerülhessen a Goggle Earth-re, hogy ha mégis van rajta személy, akkor az ne egy beállított plázs kép legyen, hanem a rajta lévő személyek szerves részét képezzék a képnek (ha jól fogalmaztam). Itt a túrázók "szervesen" másznak a létrán, a kapaszkodókon, a tálcákon. Nélkülük teljesen elvesztené a jellegét a kép. Mi lehet az oka, hogy az ilyen képeimet szinte kivétel nélkül elutasították?
Néhány példa:

köszi! Gábor

NightHunter

to Magyar
Ahogy látom felülvizsgálatra küldted időközben a képedet, ahol a négyből három fotót már kiválasztottak. Erre való a felülvizsgálat, hogy az esetleges tévedést korrigálják, és ez itt meg is történt.

szalay3-II

to Magyar
Köszönöm a gyors választ, de a fő probléma az az, hogy ezeket a képeket 2 albumban helyeztem el (az I-ben és a IV-ben) és csak a IV-ben lévők közül fogadtak el párat, az elsőben lévőket szinte kivétel nélkül visszautasították, erre itt egy-két példa:
Szerintem egy ilyen turisztikai helyet (főleg a létrás mászásokat) nem lehet a turisták nélkül bemutatni, teljesen életszerűtlen emberek nélkül ez a hely.
köszi Gábor

szalay3

to Magyar
Még van néhány problémám:
1. nyáron voltunk Csehországban és úgy látom, hogy egyes területek valahogyan nem láthatóak a Google Earth és a Panoramio részéről (más magyarázatot nem tudok rá), hogy pld a Slavkov u Brna (Austerlitz) - hoz feltöltött képeimen még véletlenül sincs egyetlen látogatás sem másfél hónak alatt. Ezzel a problémával már más területekkel kapcsolatban is találkoztam. (http://www.panoramio.com/user/314207/tags/Slavkov%20u%20Brna n  - az első két képet nem kell bele számítani, azok jóval korábban lettek feltöltve). Statisztikailag elképzelhetetlen, hogy ennyi idő alatt ennyi kép esetében egyetlen látogatás sem jött volna be.
2. Valószínűleg ez nem lenne probléma, ha az új képek valahogy hozzáférhetőek lennének a nagyobb látogatottságúak rovására (mint ahogy Te írtad, 2 vagy 3 hónapig kiemelten láthatóak). Egyenlőre úgy látom, hogy az új képek funkció nem vagy csak nagyon gyatrán működik.
üdv szalay3
Message has been deleted

JaPi

to Magyar
Sziasztok!

Nekem is van egy kis problémám a számlálóval. Azt látom, hogy a statisztikai lap, már talán rendesen működik, de nálam a képekhez rendelt számlálók hónapok óta nem mozdulnak. Egy ideje figyelemmel kísérem a számlálókat, de azok annak ellenére nem mozdulnak, hogy a "JaPi legutóbb megtekintett fotói" között rendszeresen megjelennek a képek. Nem is foglalkoznék ezzel az aprósággal, ha ez általános lenne, de nem így van. Néhány fotóstársam fotóit rendszeresen megnézve azt tapasztaltam, hogy náluk minden rendben van. Az újonnan feltöltött képeik alatt is egy-két napon belül megjelennek a nézettségi adatok.
Már arra is gondoltam, hogy talán valamilyen módon "kizáródtam" a játékból, mivel nagyon régen, kb. 1 éve nem töltöttem fel új fotókat.
---------------------------------------

Felvetnék még egy kérdést, mert igazából nem tudom eldönteni mi a helyes lépés. Kaptam egy email-t, - gondolom nem csak én, hanem talán mindenki-, amiben üzleti célú felhasználásra kérnek engedélyt a képeimre vonatkozólag.

Szia JaPi,

Carmen @ Claro küldött neked egy üzenetet a Panoramio-n:

Hello JaPi,

We are a group of travel enthusiasts building a mobile application to inspire people to explore the world and help them plan their detailed itineraries for free. We love your photos! Would you please allow us to display some of them within our app?

If you agree, please respond "Yes" to this email.

You will remain the sole owner of the photograph (s) and will be credited by your name or your website directly on the photograph (s). You may at any time withdraw your authorization for use by our company, the Claro Verde Group. Our License Agreement will be effective as of your acceptance.

Thank you so much for your help! And Happy Traveling! :)

Carmen

Ezzel az a problémám, hogy ugyan a felhasználási területet egy ingyenes mobil applikációra határozták meg, és így elméletileg nem látok semmi kivetnivalót a felhasználással kapcsolatban, de ezt most, ha jól értelmezem a levelet egy szerződés keretein belül kívánják megvalósítani. - Elméletileg ez is nagyszerű, és korrekt, mivel általában nem ez szokott történni, hanem egyszerűen ellopják a fotókat és felhasználják.
Problémásnak azt érzem, hogy a Carmen @ Claro sehogy nem érhető el. Nincs email címe, de még az egyébként üres felhasználói oldalán sincs üzenethagyási lehetőség. Kicsit utána néztem a cégnek, de ott sem találtam használható kommunikációs lehetőséget, így ha mondjuk valamilyen oknál fogva mégis el akarnék állni attól, hogy engedélyezzem a képeim felhasználását, akkor arra egyszerűen nincs módom. Mivel a szerződést csak akkor küldik el, ha előtte már igent mondtam, így arra sincs lehetőségem, hogy előzetesen azt áttanulmányozzam. Ezzel kapcsolatban is van probléma bőven, mert az említett szerződés (ha egyáltalán van) gyakorlatilag az USA-ban jön létre, így az, a számomra ismeretlen amerikai jogrendszert alkalmazza, és esetleges jogorvoslatra is csak az USA-ban volna lehetőség.

Valószínű túlparázom a dolgot, hiszen néhány, gyakorlatilag értéktelen kép felhasználásából úgy gondolom nem lehet semmi problémám, de azért érdekelne ezzel kapcsolatban mások véleménye is.
Tehát felteszem a kérdést "Mit tenne Ön az én helyemben?"

Minden érdemleges választ előre is megköszönök.

Baráti üdvözlettel, JaPi

JaPi

to Magyar
Sziasztok!

Közben észrevettem, hogy a felvetett problémám második részére, már van válasz a fórumon. Azért nem tűnt eddig fel, mert más-más nevet használtak a küldők az üzenetekhez.

Üdv., JaPi

NightHunter

to Magyar
Sziasztok!

Ha gond lenne a számlálóval, akkor szóljatok, nagyon egyszerűen lehet ellenőrizni: írjátok meg melyik fotóról van szó, ránézek és ha 1-2 napon belül megjelenik a látogatásom, akkor a számláló működik, egyébként nem. A csapat is csak ezután fog tudni foglalkozni a kérdéssel, addig letudják azzal, hogy statisztikailag valószínűtlen esetekkel nem tudnak foglalkozni, csak a bizonyított hibákkal.

szalay3: a megadott címkés fotóidból a 3-4-5.-et megnéztem, pár nap múlva nézz rá a számlálójára.

JaPi

to panoramio...@googlegroups.com
Szia NightHunter !

Nálam leegyszerűsítődik a dolog, mert egyik képem alatt sem mozdult meg a számláló hónapok óta, ez vedd biztosra. Nem állítom, hogy naponta végignéztem a képeim alatti számlálókat, de nagyjából fejből is tudom a népszerűbb képeim adatait, és ott nem történnek változások. De nézd meg mondjuk az első négy képet, és magad is látni fogod. Az elsőre például komment is jött pár perce, de a reggeli órákban is kétszer feltűnt a "JaPi legutóbb megtekintett fotói" között. Konkrétan az a kép 54 -nél megállt, pedig azóta már majdnem a kétszeresénél kellene tartanom a tapasztalt nézettség alapján.
Nálam már egyszer évekkel ezelőtt volt ilyen. Akkor azt mondtad, hogy ez nem lehetséges, de érdekes módon nemsokkal utána szépen beindultak a dolgok.
Egyszer pedig amikor a Google törölte a gmail fiókomat, - majd pár nap múlva helyreállította, kinullázódtak a számlálók. Egy hét múlva úgy nézet ki, hogy a Google helyreállítja a dolgot, de ez csak részben történt meg, mert az addigi számszerűsített nézettségi adataimnak kb. 20-30%-nál meg állt a korrekció.
Ugyan ekkor törlődtem minden felhasználónál aki kedvencként jelölt meg.
Ezeket csak azért írtam most le, hogy ne mond azt, hogy közöljem azokat konkrét képeket amiknél nem megy a számláló, mert nálam már előfordult ez az eset, és ki is javították.Ha ez így szerinted nem fog működni, akkor viszont több mint 300 fotót kell majd számodra megadnom darabonként.

Üdv., JaPi

csiszerd

to Magyar
Szervusztok!

Egészen biztos szerintem, hogy a számláló hibásan működik, különösen az elmúlt hetekben feltöltött fotóknál. Több képemnél kimutatható, kevesebben látták, mint ahány embernek tetszik, egy példa:
http://www.panoramio.com/photo/122917756

Kilencen látták, 11 főnek tetszik és három napja volt a legutolsó hozzászólás, az is én voltam.

GyurIca

to Magyar
Szervusztok!

Az általatok említett hiba  már többször is előfordult. Gyöngyi és mások  is felvetették, lassan bele kell törődni. Az itt most leírtakat én is észrevettem és fontolgattam, hogy írok, de egyre inkább az az érzésem, hogy nincs értelme.

Üdv,

GyurIca

GyurIca

to Magyar
Egy mai példa a számláló vicceire:

2 views 21 favorites 37 likes

NightHunter

to Magyar
No, ezekkel már lehet mit kezdeni. A tegnap feltöltött fotónál (GyurIca legutolsó hozzászólásában) más a helyzet, ott a számláló 2 napos késése miatt van az eltérés, de az egy hónapos fotónál már nem ez a helyzet. Ilyen példát már tudok továbbítani a csapatnak.

csiszerd

to Magyar
Azért az is jelent valamit, hogy a GyurIca által belinkelt fotónál a számok egy nap alatt 7, 39, 62-re módosultak.

© Imre Lakat

to Magyar
Kedves Panos fotóstársak  !

Gondolkodóba estem én is ...  Vajon mi lehet a számlálóval ? Most  elolvastam az új topikot elejétől végéig , és látom sok példát , és egyúttal aggodalmat is felvetettetek .

Pár fotót mindig beteszek kedvenceimhez , és látom , hogy a számláló még véletlenül se mozdul meg .

Ennél a fotónál ,

 http://www.panoramio.com/photo/123071749

 , mivel állandóan szemem előtt van , megnéztem  huszonhárom komment  található  , ami megfelelő nekem , viszont a nézettség megállt  4 -nél , míg 18  favorites , és 23 like látható a kép alatt .

Én is 23 látogatót , illetve kommentet találtam a fotómnál .

Azért is kíváncsi voltam a topikra , mert  egy idő után nem érkezett  meg  az értesítés , hogy mikor írtak a topikba , holott beállítottam a funkciót . Most láttam meg , hogy Megújult , mint sok minden más .

Nem akarom nagyon ragozni a problémát , biztos , hogy lesz majd megoldás .

Én is csak azért  írtam le a saját gondom , mert  hozzáteszem , nem ez az egyetlen ilyen fotóm , hiszen más fotóimnál is hasonló lehet a helyzet .

Mindenkinek egészséges Optimizmust , bizakodást kívánok , remélem a Pannak még van jövője .

Üdv , Imre

NightHunter

to Magyar
Szia Imre!

Ez is egy nagyon jó példa, amivel a csapatnak már érdemben foglalkoznia kell, továbbítottam is nekik.

T-Doki

to Magyar
Szia Gábor,

Nekem is furcsán működik a számlálóm, tegnap pl. az első oldalon szinte egyetlen nézettség növekedésem, sem volt a Panon. Ott meg másban ne is reménykedjen az ember, GE-re nem igazán kerül fel.

Az 1031-es http://www.panoramio.com/photo/123500935 képem még elég új, hogy itt is lényegesen több legyen a like-ok száma, mint a nézettség. Van még olyan képem, ahol a nézettség és a like-ok pont azonosak.

A másik, hogy elég régóta a GE-re feltöltött arányt úgy jelzi, hogy

 991 fotó a Google Earth-ön
(A 96 térképen elhelyezett fotó 1029%-a)

Ezeket helyre lehet tetetni?

Üdv: Attila

T-Doki

to Magyar
Gábor, bocs, még egy kérdés, a számláló mikor zár napot? Világszerte ugyanakkor vagy időzónánként éjfélkor?

Üdv: Attila

NightHunter

to Magyar
Szia Attila!

A csapat még nem reagált a számlálós panaszokra, új fotóknál azért érdemes kivárni.
A GE arány egy egyszerű fordítási probléma, aki fordította sajnos felcserélte a két adatot jelölő kódot. Sajnos ezt most nem lehet már megváltoztatni, szintén két, két és fél éves ígéret, hogy a fordítást központilag a Google fogja elvégezni, hogy ne legyenek ilyen gondok. Ezt még várjuk...

A számláló napzárását nem ismerem, de egészen biztos vagyok benne, hogy világszerte ugyanakkor vált, mivel a szerveren egységesen fut az adatbázis. Hogy ez mikor történik, azt még nem tapasztaltam ki, de nem lepne meg, hogy ha a napváltás időpontja egy jó órás intervallumban csúszkálna minden nap.

JaPi

to Magyar
Sziasztok!

Megtörtént a csoda! 15-ével kezdődően újra működnek a számlálók, legalábbis nálam.
Köszönöm/köszönjük NightHunter a közreműködésedet!

Én szept. 13-án kinyomtattam az összes fotóm nézettségi adatait (pdf file-ba), hogy legyen egy kiindulási alapom.
Szept. 15-én beléptem külső felhasználóként a Panoramio-ba, és egyenként megnyitottam minden egyes (359 db) fotómat, azért, hogy tudjam tesztelni, hogy mely képek számlálója mozdul meg, és melyiké nem.
16-án a statisztikában megjelent az így létrehozott nézettség, és minden egyes kép alatt megmozdult a számláló. (Lépésről, - lépésre összehasonlítottam a kinyomtatott adatokat a 16-i adatokkal mind a 359 fotónál.) Tehát pillanatnyilag hibátlanul működik a rendszer!
Pusztán annyi a szépséghibája a dolognak, hogy a kiesett időszak (hónapok) számadatai nem adódtak hozzá, tehát valószínűleg azok végérvényesen elvesztek.

A tesztelés során felfigyeltem egy másik hibára a számlálókkal kapcsolatban!
Szept. 13-án első nekifutásra, -mivel az ember alapvetően lusta, úgy akartam megnyitni az összes fotót, hogy beléptem (külső felhasználóként) és beindítottam a Photo explorer-t, és bekapcsoltam a Slideshow funkciót. Ez megnyitja egyenként az adott felhasználó összes fotóját, és időzített léptetéssel végig visz a teljes galérián.
Sajnos ez a mutatvány nem jött be, ugyanis itt hibásan működik a rendszer. Az így megnyitott képek nem jelennek meg a statisztika oldal "(XY) legutóbb megtekintett fotói" között, és nem működik a számláló sem! Én tudom, hogy ez nem volt mindig így, mert pár évvel ezelőtt, egy ugyan ilyen tesztet már egyszer megcsináltam, és akkor a Slideshow funkciót használtam eredményesen! A régebbi változatban ilyenkor is működött minden. Tehát valószínű, hogy ez a hiba azóta áll fenn amióta a Panoramio új változata üzemel. (Nagyon nehéz észrevenni ezt a hibát!)  Ez magyarázatot adna arra, hogy miért esett vissza a Panoramio-n belüli nézettség az új változat bevezetése óta. Úgy gondolom mindenki arra gondolt ezzel kapcsolatban, hogy az új verziót nem kedvelők egyszerűen nem, vagy kevesebbet nézelődnek a Panoramio-n, és ezért csökkent a nézettség.
Én magam is ha számomra "új arcot" találok akkor a Slideshow segítségével végig szoktam nézni az illető összes fotóját, de más esetekben is sokszor szoktam használni. Gondolom nem én vagyok az egyedüli aki ezt így csinálja. Tehát, ha nem működik, akkor jelentős számú nézettség csökkenés lesz tapasztalható.
Mivel ez a hiba általános, - egyetlen hibás rutin okozza, így egyszerűen kijavítható!

Megfigyeltem még valamit, de ezt nem tudom tényekkel alátámasztani, és elég abszurdnak látszik, ezért csak tippként jelzem.
A Panoramio-ba való belépésnél van egy anomália, ami lehet, hogy valamilyen okból összefüggésbe van a számlálók működésével.
Amikor belépek a Google rendszerébe, akkor minden Google termék elfogadja, hogy beléptem, és nem kell külön-külön belépnem mindenhova. Ez a Panoramio esetében időszakonként megváltozik. Sokszor hónapokig akkor is kéri a jelszót, ha egyébként be vagyok lépve a rendszerbe. Ez most is így volt, amikor a számlálók nem, - vagy hibásan működtek. Azután megváltozik a helyzet, és a Panoramio-ba történő belépéshez nem kell újra megadni a jelszót.
Az én megfigyelésem szerint, amikor ismételt belépést kér, akkoriban szoktak megjelenni a számlálóval kapcsolatos panaszok. Ez most is így volt! Most, és ez tény, a számlálók elindulása, és az ismételt beléptetés megszűnése teljesen egybeesett!!! - Lehet, hogy nem ártana megvizsgálni a rendszert ezen összefüggés alapján is, de változatlanul mondom, hogy ez csak tipp, - megérzés.

Üdv., JaPi

© Imre Lakat

to panoramio...@googlegroups.com

Valami Új ...

 A számlálóval mindig van gond .

Sajnos ez van .

Láttam olyan oldalt , ahol kiugróan magas egyes napok nézettsége , de olyant is ahol nem mozdul szinte semmit egy hónap alatt se .

A lényeg , hogy jól rosszul de működik a gépezet , és az is , hogy a Panoramio még megvan .

Üdv , és szép fotókat kívánok mindenkinek .

Imre

T-Doki

to Magyar
Kedves Mindenki!

Csiszerd barátunk küldött nekem tavaly egy linket egy hozzászólásban, amely visszavezet a régi Panohoz.

A 2. oldalon találjátok a kommentet.

Szerintem ha az ember a saját profilját gondozza, a régi változat sokkal használhatóbb, más képeit nézni talán képcentrikusabb az új.

A régiben viszont simán lehet akár egy címkét is diavetíteni, nekem ez az újban soha nem sikerült.

A számláló számomra sem feltételnül hiteles, nem hiszem, hogy egy nap csak 88 pano nézőm lenne, s az új képeim nézettségénél nekem is ugyanaz a helyzet, mint nálatok, de a régi verziót használva azért nagy átlagban folyamatosan halad a számláló. Ha két hétig más elfoglaltság miatt nem kommentelek, s nézek / teszek fel új képeket, akkor nyilvánvalóan alacsonyabb, de legalább megy.

Amúgy a Pano a 2013-as váltás óta más lett, 2013-ban feltettem londoni képeket, számos kép már 10-30 ezres nézettségű, a tavaly ugyanonnan feltett, ugyanazzal a géppel, ugyanolyan időben készült képeim közül egy van, ami közelíti az 5 ezret, számos kép még az ezerrel sem birkózik.

Remélem a régi verzióban találtok örömet, s megmarad a közösségünk!

Üdvözlettel: Attila (T-DOKI)

T-Doki

to Magyar
Kedves Gábor,

köszönöm a gyors választ, a felcserélt aránytól nem vérzik az orrom, kitartok a pano mellett.

Az első napok tényleg kritikusak, a hegyes képemnél néztem, hogy estig legalább 10-12 like összegyűlt, s napi nézettségnek egyet jelzett ki.

A tegnapi, 1033-as képemnél szintén kíváncsi leszek, este 9 kor 12/22 volt a YSL adat... Nem tudom, hogy valaha a hiány visszapótlódik-e?!

Hol a szerverközpont, lehet, hogy azoknak az időzónája az etalon...

Üdv: Attila

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar
Doki!
Bocs,hogy beleszólok,de én úgy tapasztaltam,hogy délután 5 órakörül fordulnak az adatok.
Hosszabb idő óta figyelem és jegyzem én is.
Egyik nap 3000 ezer,másik nap 800?
Kicsit furcsa,de biztosan nem ez a legnagyobb gondjuk. :)
Én örülök,hogy egyáltalán működik...-nem panaszkodom! :)

üdv  Gyöngyi

NightHunter

to Magyar
Japi!

A Diavetítéssel sokan visszaéltek (elindították, magára hagyták és így generáltak több ezres nézettséget), így ebben lépett a csapat. Hogy egészen pontosan hogyan, azt nem írták meg, spekulálni pedig nem spekulálnék, de a magára hagyott, inaktív diavetítést ezek szerint akkor tényleg nem veszi figyelembe a számláló.

Az ismételt belépés pedig még amiatt az engedmény miatt van, hogy a régi felhasználók még hozzáférjenek a fiókjukhoz. Ha megtörténne a teljes átállás, akkor a régi, nem átállt fiókok hozzáférhetetlenek lennének, ezért van meg ez a kettős bejelentkező rendszer, de elvileg ennek semmi köze nincs a számlálóhoz.

NightHunter

to Magyar
Hoppá, most kaptam választ a csapattól, a visszajelzéseiteknek köszönhetően megtalálták a hibát és 4 órája kijavították. A számlálót újraindítják, ezt azt jelenti, hogy a következő 2-3 napban meg fog ugrani (elvileg visszamenőleg is) a számláló. A most lementett adatok jó kiindulási alapot jelenthetnek, hogy mennyit számít majd a javítás. A lényeg, hogy sikerült elérni a csapatot és a javítást is :)

JaPi

to Magyar
Sziasztok!

Köszi szépen NightHunter!
Valóban történik valami a számlálókkal, mert a tegnap esti statisztikai zárás után, ma reggelre módosultak az adatok. Úgy látom folyamatosan változnak az értékek, és nem csak az összesítőben, hanem a képek alatt is.

Az ismételt bejelentkezéssel kapcsolatban, már én is kizártam az összefüggést, ugyanis megint visszaállt az újbóli bejelentkezés, és a számlálók továbbra is működnek. (Egyébként nem lenne lehetetlen, mivel a Panoramio felismer a Google bejelentkezés után, - tehát iniciálva van, és ezek után az ismételt jelszó megadása újabb iniciálást eredményez. A kettős iniciálás esetében előfordulhat hiba.)

Találtam még egy hibát, de ez nem a képekkel kapcsolatos, hanem a fórummal. Régebben megtudtam határozni, hogy a fórumon belül mely témakörökről kérek email értesítéseket. Jelenleg az a helyzet, hogy bármelyik témakörnél aktiválom az értesítést a teljes magyar oldal összes mozdulatáról jön email értesítés! Ha bármelyiknél kikapcsolom az értesítést, akkor az egészet kikapcsolom, és nem jön egyetlen aktív témakörről sem email.
Jelenleg én az "Általános 14" bejegyzéseit szeretném csak követni, de ezt nem tudom beállítani, és így például folyamatosan kapom az email-ket a jelenleg folyó versenyről is.
Lehet, hogy csak elhülyültem (ami nem kizárt) és valamit nem jól csinálok, de az is előfordulhat, hogy ténylegesen hiba van a rendszerben.

Üdv., JaPi

zsamboki

to Magyar
Egy ideje a kommentekről nem kapok email értesítést. Mi lehet az oka?

szalay3-railway-bahn

to Magyar
Kedves NightHunter!

Valószínűleg elérkezett megint az idő hogy jelentkezzek, olvasva az eddigi kommenteket  (e miatt nem kell üdvözölni, hogy már megint itt vagyok!).
Egyrészt igen érdekes, hogy emberek mennyit tudnak foglalkozni a számlálókkal, statisztikákat csinálnak, stb. A kiindulópont, mely szerint nem igazán működik a számlálás már nagyon rég óta, az tényleg igen bosszantó, de a lényeget senki nem kérdezi meg, hogy mit is csinál a "csapat", mert amióta megtörtént a koncepció váltás (legalább is én annak értékeltem), mely szerint marad a Panoramio, csak másképpen illesztik be a Googl-ba, mint ahogy tervezték, nem igazán látni bármilyen javulást sem a régi, sem az új Panoramiónál. Tehát mit is csinál a csapat és ennek az eredményét miben kellene látni? Lehet, hogy én vak vagyok és nem látom az eredményeket, a blogokból csak a problémákat látom. A számlálók meg zömmel nem működnek rendesen (szerintem)
Más.Van-e a között különbség, hogy az egyes felhasználók, mikor regisztrálták az albumukat? Nekem ugyanis hat van (itt most nem részletezendő okok miatt) és az a tapasztalatom, hogy minél újabb egy album, annál kevesebb az egy képre eső látogatottság. Ez nem függ-e azzal össze, hogy a régebbi képek eleve több látogatottsággal rendelkeznek, ezért a felhőben (a Google Earth-n) magasabb szinten vannak és ezért hamarabb láthatóak, mint az újak? Korábban írtad, hogy ennek némi kompenzálása miatt vezették be a friss képek funkciót, de ott soha egyetlen friss képemet nem láttam, szerintem ez nem működik, így egy későbbi album, vagy feltöltés nem igazán tud konkurálni a régebbi feltöltésekkel.
Valószínűleg ez lehet a magyarázata annak is, hogy pld a IV. albumomban (ami a legújabb album) az utolsó 5 oldal képei (120 kép) a feltöltéseik óta összesen 7 látogatottságot értek meg.

-photozol-

to Magyar

Kedves Gábor!

Az alábbiakban kérném a segítségedet. Az egyik képemet nem hagyták jóvá (Maps/Earth) annak ellenére, hogy a színes verzió elfogadásra került.  A helyszín beazonosítható, így nem értem.

A szóban forgó képek:

http://www.panoramio.com/photo/123990496

http://www.panoramio.com/photo/123990489

Köszönöm a közbenjárást.

Üdv: Zoli

NightHunter

to Magyar
Szia Zoli!

Az egymás után feltöltött két kép közül jellemző, hogy csak az egyiket fogadják el, általában a jobb minőségűt, vagy a színest. Elvégre nem ad a nézelődőknek plusz információt egy fekete-fehér kép.
Lehet találni ellenpéldát is, de alapvetően ez a logika húzódik meg az ilyen esetek mögött.

-photozol-

to Magyar
Szia Gábor!

Ok, köszönöm!

Üdv: Zoli

szalay3-II

to Magyar
Üdvözlet mindenkinek!

A számlálóval tényleg folyamatosan probléma van. Ha megnézzük a nézettséget, az több tényezőből jön össze: Panoramio + Google Earth + Google Maps + Külső Widget API.
1. furcsaság: több, igen jelentős kiugrás tapasztalható egyes napokon, de ezek zömmel a Panoramio-n jelentkeznek (NightHunter szerint az ilyen kiugrások zömmel az API-jelentkeznek, valami próbálgatásokkal magyarázta a dolgot, ami sok látogatottságot gerjeszt). Lehet, hogy a kiugrások mutatják a ténylegesen valós látogatottságot és a többi napokon rossz a számláló?
2. furcsaság: szerintem a Google Maps valószínűleg nem működik, mivel a 6 albumomban, amiben több, mint 20.000 kép van, az elmúlt 30 napban egyetlen képmegnézés sem történt. Ez statisztikailag kizár, ezért inkább a Maps nem működése lehet a felelős. Saját képeimet sem nagyon láttam a Maps-ban (sőt egyáltalán).
Ennyi!

csiszerd

to Magyar
http://www.panoramio.com/photo/122274180

Ennél a fotónál tetten érhető a számláló hibája.

NightHunter

to Magyar
Köszi csiszerd!

Ez megint egy olyan kézzel fogható bizonyíték, amivel a csapatnak érdemben foglalkoznia kell.

Szűts András II.

to panoramio...@googlegroups.com
Elnézést, hogy bele beszélek, de szerintem nincs semmi hiba.

A 11 kommentből öt az oldal gazdájáé, így látogató csak 6 személy van. A látogatottsági adatokból is ez tűnik ki:

 5 views = 1 favorites + 6 likes !

Üdv _András_

csiszerd

to Magyar
Amikor én észrevételeztem a dolgot, akkor 3 látogatót észlelt a számláló és 5 tetszésnyilvánítást, valamint szeptember 20-án volt az utolsó megtekintés.

NightHunter

to Magyar
Sajnos a csapat is ezt jelezte, hogy mostanra 23 látogatottság és 8 like van, a tegnapi látogatottság is bejátszott már a dolgokba. Mindenesetre ha találsz még ilyen ellentmondást, azt nyugodtan jelezd, akár privát üzenetben is.

JaPi

to Magyar
Üdvözlet mindenkinek!

Felhívom a figyelmét mindenkinek aki a Google Chrome böngészőt használja, hogy ha a Chrome alól nyitja meg a Panoramio-t, vagy egyéb sok információt (fotókat) tartalmazó honlapot, akkor a legutóbbi frissítés óta előfordul, hogy összeomlik az adott oldal szerkezete, azaz a képi megjelenítés szétesik!
Ez nem a számítógépének a hibája, és nem is a Panoramio hibája, hanem a Chrome böngészőben rontottak el valamit! Nem biztos, hogy minden videóvezérlésnél jelentkezik a hiba!
Remélem észreveszik a problémát, és hamarosan orvosolják.
Addig ha valakinél jelentkezik ez a hiba, azt tanácsolom, hogy átmenetileg használja a FireFox böngészőt, mert ott hibátlanúl működik minden.

Üdv., JaPi

-photozol-

to Magyar

Szia Gábor!

Email címekkel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Miként tudnám a Panoramio bejelentkezetéséhez használt email címet megváltoztatni?

A jelenlegi email cím egy gmail-os és a friss is gmail cím lenne. A bejelentkezési oldalon nem tudom összepárosítani az új címet a régivel. Egyáltalán van erre megoldás?

Köszönöm, üdv: Zoli

NightHunter

to Magyar
Szia Zoli!

A Google fiókos Panoramio fióknál nem tudod megváltoztatni az e-mail címet. Ha meg akarod tartani a galériádat, akkor a legjobb lehetőséged a régi e-mail címedről átirányítani az e-maileket az új fiókba, és ugyanúgy a régi e-mail címmel bejelentkezni. Ha emiatt nem akarsz mindig kilépni az új Gmail fiókból (levelezésből, stb.), és belépni a régivel a Panoramióra, akkor a Panra használj másik böngészőt, vagy privát ablakot. A privát böngészés során nem akad össze a bejelentkezés a másik ablakban levő fiókkal.

Üdv,
Gábor

- photozol -

to Magyar
Szia Gábor!

Köszönöm. Bízom benne, hogy mire a Gugli megújítja, modernizálja a Panoramiot többek között erre is lesz megoldás. Az általad leírtak miatt szerettem volna fiókot váltani, jelenleg átirányítva használom.

Más:
Vannak már új információk az oldallal kapcsolatban? Többek között Google Maps kihelyezési probléma megoldása, új formula, jövőkép? Vagy mindössze fejlesztés alatt....?

Üdv: Zoli

NightHunter

to Magyar
Ez a Panoramiónál nagyobb ügy. A Google ide is a Google fiókot, mint egységes, minden szolgáltatására kiterjedő fiókot használja, aminek ugyebár az azonosítója az e-mail címed. Szóval az egész Google fiókodat kellene tudni migrálni egy másik fiókba, hogy ez működhessen...

Az oldallal kapcsolatban pedig még mindig síri csend honol, csak remélni tudjuk, hogy a felszín alatt dübörög a munka, csak nem jut el idáig a zaja. Könnyen előfordulhat ez is.

Lalakukk - live Panoramio

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok

Meg tudná mondani valaki , hogy a két kép között mi az a különbség , amiért az egyik jó a GE-be , míg a másik nem ?

de a legjobb a http://www.panoramio.com/photo/61595566 számú .

Kíváncsian várom a véleményeteket .

Üdvözletem : Lala

NightHunter

to Magyar
Szevasz!

Ezek hibás döntések, jeleztem is őket a csapatnak.

GyurIca

to Magyar
Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki, hogy e három kép között mi a különbség, miért  nem jó a harmadik a  GE-be?

Várom a véleményeteket .

Üdv,

GyurIca

NightHunter

to Magyar
Nem olvasták a Vuk-ot. Küldök nekik egy linket, hátha megértik a hibájuk lényegét.

GyurIca

to Magyar
Kösz Gábor, talán az általad feltett linket meg is fogják nézni. A képek alá a feltöltéskor én is becsatoltam  a szinkron változat linkjeit, magyar, német és angol nyelven is. Az angol sajnos csak egy rövid ismertető, a teljes terjedelmű szinkronizált változatot levetették a youtuberól..

Üdv,

GyurIca

K.I.

to Magyar
Sziasztok!

Úgy látom, hogy GyurIca harmadik képe  nincs a szerző által elhelyezve a térképen. Szerintem ezért nem is választották ki.

Üdvözlettel: István

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
**Szervusz István!**

Nem ez volt a probléma gyökere!!!

A pontos idejét nem tudom, de ez a régebben sokakban rögződött korábbi koncepció mára megváltozott.  Úgy tapasztaltam újabban a  fotóra akkor is rákerül(het) a G.E jelölés, ha az kiválasztható és nem helyezted el a térképen. A hivatkozásban szereplő egyik fotómat sem helyeztem el a térképen csak azt követően, hogy az első kettőt már kiválasztották. Kaptam egy - az elhelyezésre vonatkozó javaslatot - nem tudom kitől, de nincs problémám  pozícionálással, jól ismerem a helyszínt és a másik kettőnél mihelyt a kiválasztás megtörtént már le is ragasztottam a fotókat a helyükre.

Üdv,

GyurIca

Lalakukk - live Panoramio

to Magyar
Köszönöm a gyors intézkedést . Jól esik tapasztalni , hogy van értelme reklamálni .

Üdv : Lala

K.I.

to Magyar
Kedves GyurIca!

Értem már a dolgot. Amikor láttam a három képet, akkor kettőnél már a térképet is láttam. Valóban, én is emlékszem még arra, hogy a térképen el nem helyezett képeket biztosan nem fogják kiválasztani. (de most már ez sem lehetne probléma, mindenképp érdemes lenne egy újbóli felülvizsgálat)

Üdvözöl: István

GyurIca

to Magyar
Kedves István!

Eredetileg egyik fotómat sem helyeztem el a térképen, mert úgy sejtettem nem fogják kiválasztani. Meglepett, hogy a háromból kettőt mégis kiválasztottak és megjelent a jelölés, ami után már természetesen el is helyeztem a fotókat a térképen. Nem nagyon foglalkozom a kiválasztatlan fotók sorsával, mert eléggé zavaros ez a téma, de Lalakukk bejegyzése most mégis arra inspirált, hogy én is rákérdezzek,  mi a döntés oka. Általában ismert a válasz, ritkábban ill. jogos esetekben  az emberi tévedés, amit megértek. Nem láttam még leírva, így csak sejtem, hogy a kiválasztási jel megelőlegezésében bízva is érdemes mindig elhelyezni a fotót a térképen - bár, ha nem fogják kiválasztani csak plusz munka - mert ha kiválasztják akkor hamarabb felkerülhet a G.E térképére, mintha később már a biztosra menve  helyezed el.
Gábor erről biztosan többet és időt becsülve  is tud. Előfordul az is, hogy kísérletezek is egy-egy fotómmal, figyelve a reakciót. Most is van feltöltve ilyen fotóm.

Üdv,

GyurIca

NightHunter

to Magyar
Régen valóban csak a térképen elhelyezett fotók kerültek kiválasztásra, aztán amikor záródott a kiválasztási "rés", vagyis a korábbi 5-6 hónapról lement a feltöltés és az elbírálás közötti idő pár napra és még volt kapacitás a rendszerben, akkor már az összes fotó elbírálásra került, továbbá akkor hozták be a szigorúan ID sorszám szerinti sorrendet követő kiválasztás helyett azt a módszert, hogy az egy csomagban feltöltött fotók egyszerre kerülnek kiválasztásra akkor is, ha nem közvetlenül egymás utáni számokat kaptak.

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar
Sziasztok

Érdeklődnék,hogy ez a fotóm,vajon miért nem méltó a kiválasztásra?
http://www.panoramio.com/photo/125306565
A Google Earth másodjára is visszadobta. :(
Nem látok rajta semmi tilosat.

Köszi  Gyöngyi

GyurIca

to Magyar
**Szevasz Gyöngyi!**

Más kivetnivalót én sem találok, csak a keret vastagságát. Valamikor régebben itt a fórumban javasoltam, hogy a korrekt elbírálás érdekében adják meg az elfogadható pixelszám arányokat (fotó/ keret), de azóta sem történt ez ügyben semmi.

Üdv,

GyurIca

NightHunter

to Magyar
Valóban a kerettel lesz a gond, de nem a vastagságával. A kiválasztási irányelvek szerint az egyszerű keretek elfogadottak, a színváltósok nem. És igen, tudom hogy lehet ellenpéldát mutatni, de azok hibásan lettek kiválasztva.

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar
Tényleg vicces,amit írtok,mert évek óta használom ezt a keretformát.
Máskor elfogadták.
Na mindegy...-köszi :)

Üdv gyöngyi

csiszerd

to Magyar
Mostanság van jelentősége ennek a kiválasztásnak azonkívül, hogy odakerül az kis kék logo a kép alá?

JORD1

to Magyar
Tisztelt Fotóstársak!

Szeretném megváltoztatni a régi, "JORD1" nickemet a Panoramio-n használt teljes nevemre.
Kedves Judit hívta fel rá a figyelmem, hogy ez a különbözőség a  DNV versenyekre való benevezésekor és szavazatok leadásakor, a Tolkit programban gondot okozhat, vagy nehezíti a statisztikai kimutatást! Rá is kerestem a rendszerben, hogy ez a probléma mihamarabb rendeződjön, de egyetlen beállítási felületen sem találom a régi felhasználó (JORD1) nevemet  csak a jelenlegit vagyis a teljes nevemet. Ez az eltérő azonosító a Google+ -ba regisztrálásomkor léphetett érvénybe, ami több mint egy éve volt. Elvileg, ha a Google+ beállítási felületen módosítom a felhasználónevet, akkor az összes társított Google alkalmazásomban meg kéne, hogy változzon a felhasználó név a módosítottra! Becenevet nem adtam meg a beállításoknál..
A kérdésem az, hogy találkoztatok e már ilyen problémával és ennek megoldási lehetőségével?

Üdvözlettel, Szilárd

NightHunter

to Magyar
Sajnos ez is a megrekedt fejlesztések egyik maradéka... A fórumban (a Google Fórumok közül csak és kizárólag a Panoramiós részlegen) a régi Panoramiós neved maradt beégetve, és ez nem is változtatható meg jelenleg. Alapvetően nem okoz problémát, valóban nehezíti a statisztikai kimutatást, de szerencsére a háttércsapatban Márti odafigyel erre és követi a névváltozásokat. Ez is egy olyan dolog, amivel kapcsolatban csak reménykedni tudunk, hogy javulni fog majd egyszer, valamikor.

H. Prell Márta

to Magyar

Szia Szilárd!
Ami azt illeti, már rácsodálkoztam erre az érdekes helyzetre, hogy a fórumban megjelenő név, nem azonos a "hozzá tartozó" albumban látható felhasználói névvel.
A Toolkit rendszerét ez nem zavarja, értelemszerűen a fórumban található adatokkal dolgozik, így mindenhol a JORD1 nevet tünteti fel.
Ettől semmi akadálya annak, hogy a statisztikában az általad használni kívánt Szilárd Józsa néven tartsuk nyilván az eredményeidet. Már módosítottam is. De lehet akár Szilárd Józsa /JORD1/ verzió is, amíg nem rendeződik a helyzet. Ahogy neked jobban tetszik. :)
Üdv., Márti

JORD1

to Magyar
Kedves Márti, Gábor!

Köszönöm Szépen a válaszotokat!

Akkor hát türelmesen kivárjuk, míg rendeződik a Google Csapat jóvoltából ez a "rendszerprobléma".. :)  A lényeg, hogy Addig is ez nem okoz nagy problémát a nyilvántartásban! Márti Köszönöm, teljesen jó a jelenlegi módosítás! :)

Üdvözlettel, Szilárd

-photozol-

to Magyar
Szilárd kérdéséhez egy észrevétel. A közelmúltban én is megváltoztattam a Panorámiós nevemet ami egyúttal a fórum névre is kihatással volt. A regisztráció mindkét esetben ugyanaz a Gmail-os email címmel volt elvégezve.  A Panoramio-ban a beállításokban egyszerű dolgom volt, míg a fórumban a kapcsolódó Google fiókban kellett elvégezni a névváltoztatást. Nekem ezt követően mind az oldalon, mind a fórumban azonos felhasználói név jelent meg.

Ehhez kapcsolódik, hogy a legutóbbi DNV-ben már az új névvel neveztem (-photozol-), de az Excel táblás összesített statisztikában még mindkét név (Kártevő Fülöp) szerepel. Amennyiben lehetséges kérnék egy statisztikai összevonást és a továbbiakban a -photozol- néven való "nyilvántartást".

Köszönöm, üdv: Zoli

NightHunter

to Magyar
Zoli! Tudnál pontos leírást adni, hogy a fórumhoz hol és mit kellett megváltoztatnod? Ez a többieknek is hasznos infó lehet.

-photozol-

to panoramio...@googlegroups.com
- Be kell jelentkezni a fórum esetén használt Google fiókba
- Jobb felső sarok karika vagy kép (kinek mi szerepel)
- Saját fiók
- Személyes adatok (középen)
- Név

Én itt hajtottam végre a módosítást majd ezt követően a beállított új névvel szerepeltem itt a fórumon. A Panoramioós név pedig simán a Panoramio / Beállítások menüpontban módosítható.

H. Prell Márta

to Magyar

Kedves Zoli!

Kérésed teljesítve. :)
Az e havi szavazataidat összesítettem a korábbi versenyeid eredményével, a nevedet pedig módosítottam.

Kedves Versenyzőtársak, nyugodtan jelezzétek a névváltoztatásokat akár a társalgóban, akár privát üzenetben, mert nem feltétlenül tudok észrevenni minden változtatást, hiszen egy új név mögött legtöbbször új versenyző albuma található. Sajnos nemigen jut időm még az albumok átnézésére is.

Üdvözlettel, Márti

-photozol-

to Magyar
Márti köszönöm!

Üdv: Zoli

roxor

to Magyar
https://ssl.panoramio.com/photo/123946518
https://ssl.panoramio.com/photo/123794246

a képek kiválasztva, mégsem láthatóak a térképen...lehetne ezt orvosolni?

NightHunter

to Magyar
Szia roxor!

Az elmúlt kb. fél évben feltöltött fotók nem kerültek még ki a GE-re egy rendszerhiba miatt. Ha megoldódik a probléma, akkor egyben az összes fotó át fog kerülni, de jelenleg még nem tudni, hogy ez mikorra várható.

btsz

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Gábor!

Néhány képemmel kapcsolatban kérném a segítségedet. A Raeapteekról készült képeim közül néhányat nem hagytak jóvá. A helyszín beazonosítható, ezért nem értem mi lehet az oka.

A szóban forgó képek:

Hasonló képeimet viszont elfogadtak. Például:

Köszönöm a közbenjárást.

Üdvözöllek, Tamás

NightHunter

to Magyar
Szia Tamás!

Továbbítom a csapatnak, ezek a fotók szerintem is kiválaszhatóak.

btsz

to Magyar
Nagyon köszönöm a segítségedet Gábor! Üdvözöllek, Tamás

T-Doki

to Magyar
Kedves Gábor,

Mi a maci történik megint a számlálókkal? Az elmúlt 30 napból ötön abszolút nem volt számlálás... De köztük volt számolt nap is.

Megjegyzés: Visszanéztem a nézettségi adataimat, (év végén elmentem az egyes képeim nézettségét). 2013 volt a legjobb, onnantól kezdve katasztrófálisan alacsonyak a számok. Amíg a 2013-as képeimből nagyon sok 10 ezer felettivel bír, azóta talán 3-4 képem, ha átlépte az 5 ezret - 2014-es feltöltések - míg az idei képeimből még 2500-as sincs. Tényleg nem kerülnek ki a GE-re, ez azért felháborító. Ugyanazon  londoni utazás képeiből a 13-ban feltöltöttek "szárnyalnak" a maguk módján, de a 2014-ben feltöltöttek kóstolgatják az ezret.

Üdv: Attila

✿ܓ Gy㋡ngyi ✿ܓ

to Magyar
...-engem inkább az érdekel,hogy hová lesznek azok a látogatók nézettségi számai,akik a számláló rossz működésekor járnak nálam?

Ez,ugyanis nem jelentkezik a javítás utáni adatokban..

(bocsi,csak morcogok magamban!)  :)

Doki
Ne várj magas nézettséget!
Sokan elhagyták a Panorámiót! (sajnos!)

Üdv gyöngyi

-photozol-

to Magyar
Attila: a látogatás visszaesése szerintem két okra vezethető vissza. Részben a megújult Google Maps, részben a felhasználók számának csökkenése. Ha megnézed a kommentelőket és a csoportokba képeket feltöltőket akkor ugyanazzal a pár névvel lehet találkozni, a számuk nem növekszik.

NightHunter

to Magyar
Gyöngyi, azok a nézettségek sem tűnnek el. Nem a nézettségek letárolása, hanem a megjelenítése romlik el ilyenkor. A csapatnak már jeleztük, reméljük egyáltalán eljut hozzájuk a hiba híre.

-photozol-nál a megoldás kulcsa, de a "megszűnik a Panoramio, mégsem szűnik meg a Panoramio" mizéria sem segített a helyzeten...

csiszerd

to Magyar
Én kicsivel összetettebbnek érzem a problémákat itt a Panoramion. Bár rálátásunk a globális működésre nincsen, nem tudjuk pl. követni feltétlenül a nézettségi adatok alakulását Peruban vagy esetleg Etiópiában, a Google sem publikál adatokat tudtommal a felhasználók számáról, aktivitásáról, az új belépők létezéséről stb. Mi csak a saját mikrokörnyezetünkben tudjuk érzékelni a változásokat. Tény, sokan passzivitásba vonultak, visszafogottan töltenek fel fotókat és lehet más közösségi odalakat részesítenek előnyben. Én is körülnéztem már néhány fotó-megosztó oldalon, még nem találtam a Panorámionál jobbat, pedig hol vagyunk már a fénykortól... A szolgáltatás színvonalának csökkenése mellett (amit itt gyakran ostorozunk) érezni lehet szerintem a felhasználók részéről is némi kifáradást. Panaszkodunk a csökkenő nézettségre, de vajon mi is kíváncsiak vagyunk mások képeire olyan mértékben mint régen? Én elismerem, kevesebb időt fordítok erre, mint néhány éve - foglalkozom más dolgokkal is, ami lehet jobban leköt.

-photozol-

to Magyar

Pont a héten írtam egy hosszabb hozzászólást a Facebook csoportba, így némi módosítással átemelem, ha már szóba került a Panoramio helyzete.

Azt gondolom, hogy a Panoramio három dolog miatt veszített a népszerűségéből. Az egyik, hogy a Google a Views-t kívánta utódjául mely egyben a Panoramio megszűnését okozta volna. A bejelentést követően nagyon sokan hátat fordítottak az oldalnak és annak ellenére, hogy a Google megváltoztatta a döntését a távozott látogatók egy kis része tért csak vissza. A másik ok az új Google Maps aminek köszönhetően a fotók töredéke jelenik meg a térképen. Mivel sokan azért regisztráltak mert a Google Térképen láthatták a képeiket ez elég nyomós indok volt arra, hogy ne használják az oldalt a későbbiekben.

Nem hinném, hogy maga az oldal ilyeztette volna el a felhasználókat. Az immár nem is olyan új felület alapjában véve nem sikerült rosszul. Kissé túlliheget tény, hogy az eredeti sokkal jobb volt. Ez nem igaz, inkább másmilyen volt. A statisztika régen is akadozott, ez sem újdonság.

Szintén komoly probléma, hogy a Google egyelőre úgy látszik, nem igazán tudja mit csináljon az oldallal. Emiatt a hibákat sem javítgatja (pl: Panoramio saját (régi Google Térkép) térkép megjellenés), ami megint nem a legjobb. Pedig azt gondolom, nem kellene valami fatálisan újat kitalálni. Mivel jópár fotós oldal van a neten csak éppen egyik sem helyezi el a képeket a Google Térképen….. Így a kettőből kellene egy jó egyveleget gyúrni…. Ha jól sikerülne sokan egy fizetős pro verzióra is áldoznának…., sztem

Ehhez kapcsolódik még, hogy a Panoramio a fotós oldalak közül abban különbözik, hogy a kezdetben sok világutazó regisztrált pontosan a korábban említett Google Térkép megjelenés véget, amit egyetlen más oldal sem tudott nyújtani. Az-az nem kifejezetten csak fotósok, hanem akik szeretnek utazni és fényképezni. Éppen ezért az új Maps szerintem komoly veszteséget okoz a Panoramionak.

Az, hogy most a Panoramio ilyen helyzetben van az nem csak a Google hibája, hanem a részben a felhasználóké is. Emellett az is belejátszik, hogy a többi fotós oldal az idők alatt több felhasználót elszippantott, akiknek már a fotózás az idők alatt több lett, mint az utazási élmények megörökítése.
Talán az is probléma, hogy a Google nem szűri megfelelően a képeket és időszakosan nem emeli ki azokat a fotókat melyek kevésbé népszerűek, de mínőségileg jók vagy érdekesek.. Sajnos ez a látogatottságokban jelenik meg a leginkább mert egy frissen feltöltött képnek nincs könnyű dolga, ami megint csak nem a legjobb.

A közösségi aktivitásnak a Facebook sem tett jót. A Facebook nem tud helyettesíteni egy fotós oldalt, csak a beszélgetéseket. Mivel népszerű (amin megint lehet vitatkozni, hogy jó vagy sem) így az sem meglepő, hogy a Panoramio fórumai részben ide költöztek.
A probléma összetett, amiben a Google és a felhasználók is hozzátették a magukét, de azt gondolom messze nem annyira bonyolult, mint amilyennek látszik.

Egyszóval Google ébresztő a Panoramio is jó üzlet lehetne nem csak a kattintások… J

T-Doki

to Magyar
Kedves Gábor,

Kérlek, hogy néhány képemre nézess rá, kicsit furcsa, hogy nem fogadták el a GE-re.

Először egy véleményes, érdemes-e a következőt elhelyeznem, az ilyen átszerkesztést kiválasztják-e?

A többi csak sima értetlenség, bár tudom nem indok, hogy hasonlókat már elfogadtak, akár tőlem is...

http://www.panoramio.com/photo/116750935 "biztos Barcás volt, aki bírálta..."

Köszönettel, Attila

Más:
Úgy látom a véleményem, megjegyzésem élénk levelezést váltott ki. A leírtakkal többnyire egyet is értek. Azért egy dolog érdekes számomra. Ahol én idáig dolgoztam, ott egy olyan fejlesztésért, ami sok tekintetben visszalépés, bizony "könyvjutalmat" osztottak. Küldjön valaki egy munkaszerződést, ha tud olyan helyet, ahol az ilyen teljesítményt, teljesítmény csökkenést, amit a fejlesztők az elmúlt években produkáltak, békésen elismerik, oda én is elmennék a nyugdíjig ellenni...

T-Doki

to Magyar
Kedves Gábor,

még egy kérdés eszembe jutott. Van-e mód arra, hogy néhány autós és portré képemet, amit nem fogadtak el a kiválasztási irányelvek miatt, egyszerűen levegyek a térképről. Módosítani lehet a pozíciót, de eltüntetni is?

Üdvözlettel, Attila

NightHunter

to Magyar
Szia Attila!

A kollázsokat, montázsokat nem fogadják el, a kiválasztási irányelvek alapját itt olvashatod. Ezeken kívül van még néhány íratlan szabály is, eddig még nem sikerült elérni, hogy ezeket is írásba foglalják, sőt még jobb lenne, ha mindent példákkal illusztrálnának.
Ilyen munkahelyek bőven vannak kicsiny országunkban is, a közigazgatásban vidáman el lehet lenni nulla teljesítménnyel akár a nyugdíjig is (tisztelet a kivételnek persze). Ettől függetlenül a Googlenél nem ez a helyzet, úgy gondolom hogy most is folyik a munka a háttérben, olyan jellegű munkák amik nem látszódnak kívülről. Lehetséges, hogy a tárolási, skálázási problémákat oldják meg mielőtt kigördítenék azokat a fejlesztéseket, amik egy éven belül 10x-es felhasználói és képfeltöltési számokat eredményezhetnének. Sajnos nincs ilyenről infóm, csak próbálom még mindig azt keresni, hogy vajon miért toporog egy ekkora cég egy helyben...

Eltüntetni nem lehet a pozíciót, de a véleményem szerint nem is szükséges. Csak azért, mert egy fotót nem választottak ki a GE-re, attól még hasznos infó lehet a pozíciója azoknak, akik az oldaladon lelnek rá a fotóra. Nem értem miért kellene pluszban dolgoznod azért, hogy ez az információ eltűnjön.

zoleex

to Magyar
Szia Gábor !
Régóta nem figyeltem, sajnos, a GE-n a feltöltött fotókat. Most ránéztem, és meglepve látom, hogy elfogadott, májusi fotóm sincs fenn.
Az ez előttit még megtaláltam, de utána, a mai napig feltöltött és elfogadott egyetlen képet sem.
Megnéztem a feleségem fotóit, nála ettől a képtől, ugyanezt tapasztaltam : http://www.panoramio.com/photo/119589111
Sőt, ilyen szempontból ránéztem egy-két kolléga képeire, és szerintem hasonló a helyzet, nem találtam a térképen.
Kérlek nézz utána, mi lehet a probléma. Segítségedet köszönöm !
Üdv, Zoli.

NightHunter

to Magyar
Szia Zoli!

Mindenkinél ugyanez a helyzet. Úgy néz ki, hogy a Google Earth fejlesztőcsapatnál van valami probléma, amit régóta nem tudnak megoldani. Annyi infót kaptunk, hogy miután megoldódik majd a probléma, a képek mind felkerülnek majd egyből a GE-re, szóval addig sem fölösleges a térképen való elhelyezés és a kiválasztás.
It is loading more messages.