Az elfogadott képek nem jelennek meg Google Earth-ban

tarto

to Magyar
Amióta okostelefonnal készítem a fotókat - lassan fél éve - az egyébként elfogadott képek nem kerülnek fel az Eath-re sem egy hónap, sem öt hónap múlva. Nem tudok rájönni az okára, és nem tudom, kitől kérjek tanácsot.

NightHunter

to Magyar
Szia!

Csak véletlen az egybeesés, az elmúlt fél évben mindenkinél jelentkezik az, hogy nem kerülnek ki a képek GE-re. Ezen (elvileg) dolgozik a csapat, reméljük, hogy minél hamarabb megoldják a problémát.

ocsabi

to Magyar
Szerintem is véletlen. Nekem vegyesen vannak feltéve fényképezőgéppel és mobiltelefonnal készített képek. Egyik se jelent még meg az Earth-ben, pedig már rég ki vannak választva. (Ott a kis ikon.) Én kb. fél éven belül regisztráltam. A "vicces", hogy pont azért kezdtem el a Ponoramio-n fotókat publikálni, mert utazásaim során nagyon sokat segítettek a Google Earth-re feltöltött képek. Gondoltam viszonzom másik segítségét és én is megosztok pár képet. Így kicsit visszavetette a lelkesedésemet, hogy most nem működik az Earth-ös publikálás. :-(

NightHunter

to Magyar
Szia!

Bár lehet, hogy most nem működik, de az erőfeszítésed nem fölösleges. Amint elkészülnek a javítással, minden fotó egyszerre ki fog kerülni a GE-re. Egyszerűbb még most szépen lassan feltölteni a képeket, pozíciónálni, bízva a rendszerben, mint megvárni a javítást, és utána nekiállni a feltorlódott képmennyiségnek. Arról nem is beszélve, hogy alapvetően a Google Earth-ös megjelenítés csak egy mellékterméke a Panoramiónak, akkor is ha sokan pont emiatt kezdték el használni. Ettől függetlenül még számos módon meg tudnak jelenni ezek a fotók. A kereséseknél a Google természetes módon a saját képmegosztáját próbálja helyzetbe hozni, a Google térképen az egyes helyekre, látványosságokra kattintva a Panoramiós fotók jelennek meg, az API szolgáltatáson keresztül pedig más honlapokon is megjelenhetnek rendes hivatkozással, szerzői megjelöléssel a fotóid.

csiszerd

to Magyar
Szervusz Gábor!

Az előbb írtakról jutott eszembe, hogy mostanában bukkantam erre a lapra: http://mapio.net/a/95974417/ , ahol sem a Panoramiora, sem a szerzőkre nincsen semmilyen utalás, vagy csak én nem találtam meg...

NightHunter

to Magyar
Szervusz!

Az oldal majdnem jól működik, de valóban hiányoznak a linkek. A másik oldalról viszont látszik, hogy a fotókat nem másolták le, azok továbbra is a Panoramio szervereiről vannak behivatkozva, tehát az oldal valamilyen szinten használja az API-t, ezen a szinten pedig már nem jelenthet nekik nagy gondot mellékelni a megfelelő linkeket is. Írtam a tulajdonosnak, hogy hogyan használhatja jogszerűen ezeket a fotókat, a válaszától függetlenül pedig felhívtam a csapat figyelmét is az esetre. Attól függően, hogy hogyan reagál, majd meglátjuk hogyan tovább, de szerintem nem lesz itt gond.

-photozol-

to Magyar
Ha már a téma felmerült.

Igazából a nagyobb probléma, hogy a Panormaio saját térképére több mint 1 éve nem kerülnek ki a képek, nem frissül az adatbázis. E tekintetben várható megoldás vagy csak: under constructiuon....?

Köszsönöm, Zoli

NightHunter

to Magyar
Sajnos mivel a csapat még mindig csak iszonyatosan szelektíven kommunikál velünk, így csak az "under construction" opciót tudom mondani.

csiszerd

to Magyar
Köszönöm Gábor a válaszodat! A legnagyobb gond szerintem is az, hogy 2014 augusztusa óta nem frissül a Panoramio saját térképe.