DNV - Díjazás nélküli verseny - Szabályzat és társalgás (4.)

NightHunter

Az előző topic már túl hosszú volt, nehézkesen töltődött be. A korábbi hozzászólásokat itt találjátok!

Kovács /Kari/ Károly

to panoramio...@googlegroups.com
Köszi Gábor!

Szerintem ez már lassan az "Általános" topikra is ráférne!

Jó fényeket!

Kari

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
A Díjazás nélküli verseny (DNV) szellemisége:

Mivel ez egy felhasználók által lebonyolított DÍJAZÁS NÉLKÜLI verseny és nem egy hivatalos Panoramio verseny, nem is elnökválasztás, minden résztvevőtől elvárt, hogy mindig méltósággal játsszanak és tiszteletben tartsák a versenytársaikat. Nem szavazhatsz a saját fotódra, és a szavazásnál ne részesítsd kiemelt előnyben a barátaidat , és csak egy felhasználónévvel indulhatsz/szavazhatsz.

Nem kampányolhatsz egyik benevezett fotó mellett sem, és nem kérheted a barátaidat vagy más résztvevőket, hogy rád szavazzanak. Alapvetően ez azt jelenti, hogy KÉRETLEN ÜZENETEKKEL nem kérhetsz meg senkit, hogy bármelyik benevezett fotóra (különösen a tiedre) szavazzanak.

Ha megsérted a verseny szellemiségét, a nevezett fotód nem szerepel majd a végső eredménylistában, ha a helyzet komolysága ezt megkívánja. Szabályszegésed esetén önkéntesen is visszavonhatod a nevezésedet az eredmények kihírdetése előtt, ha úgy látod jobbnak.

Alapszabályok:

- Fotó benevezése: egy darab általad készített, az adott verseny témájához illő fotó közzététele (ennek módjáról lejjebb olvashatsz)
- Szavazat leadása: az általad legjobbnak vélt fotók listája egy hozzászólásban
- Győztes: az eredményeket a szavazatok leadása után összesítik - a legtöbb szavazatot kapott fotó győz!

(Megjegyzés: A nevezés és a szavazás az adott hónap versenyének topikjában történik meg)

Részletes szabályok:

1. Dátumok és időpontok: alapjául a magyar zónaidő szolgál, ami a Panoramio időtől (ld. hozzászólások feletti időpont) 2 órával eltér.

a) Fotó benevezése: 1-e este 8 óra és 10-e este 8 óra között. (Túl sok résztvevő esetén a verseny moderátora bármikor lekorlátozhatja a résztvevők számát)
b) Szavazás: 10-e este 8 óra és 20-a este 8 óra között
c) Előzetes eredmények és ellenőrzés: 20-án
d) Végleges eredmények és a következő moderátor kinevezése: 21-e és 26-a között
e) A következő havi téma meghatározása 27.-e és a hónap vége között

(Megjegyzés: figyelj oda a te időzónád és a Panoramio ideje közötti esetleges eltérésre.)

2. Fotó benevezése: Bármelyik saját fotódat benevezheted a verseny fórumába való hozzászólásként a szabályzat 1a) pontjában meghatározott időintervallumban. Ha több Panoramio-s felhasználói neved van, csak az egyiket használhatod.
Csak olyan felhasználó nevezhet aki esetleges győzelme esetén képes lenne a következő havi versenyt magyarul lebonyolítani.

A fotód...
a) fórumhozzászólásban, kis képként ("small" méretben) kell benevezned. A nevezés csak a Toolkit által elfogadott formátumban érvényes. A nevezéshez segédletet ezen a címen találsz.
b) témájának egyeznie kell az adott hónap témájával, ami a verseny aktuális neve.
c) lehet frissen feltöltött vagy régebbi fotód is
d) csak saját alkotás lehet, másik képről, plakátról, festményről készült felvétel, kollázs és montázs nem elfogadott
e) a nevezési időszak lezárása előtt még megváltoztathatod vagy visszavonhatod a hozzászólásod szerkesztésével
f) eltávolításra kerül, ha a szavazás megkezdése után módosítod
g) csak egy képet nevezhetsz be - az extra benevezett képeid eltávolításra kerülnek
h) átméretezésre kerül, ha nem a 2a) szabálynak megfelelő méretű

3. Szavazás: bármely Panoramio felhasználó szavazhat (ha megfelel a 3g) szabályban foglaltaknak) a verseny topikjában hozzászólás formájában az szabályzat 1b) pontjában rögzített időintervallumban. A versenyzők csak a nevezéskor használt felhasználói nevükkel szavazhatnak.

a) A Toolkit által elfogadott formátumban sorold fel azon fotók sorszámát, amelyekre szavazni akarsz. Például:
<votes> 4, 13, 16, 20, 24, 28, 41
<userId> 1234567 [felhasználói azonosítószámod]
<end>
név4, név13, név16, név20, név24, név28, név41 [opcionális: a fotósok nevei külön sorban]
A szavazógép a megfelelő formátumra hozza a szavazatokat, ezért használata erősen javasolt!

b) Maximum a benevezett fotók 10%-ra szavazhatsz, felfelé kerekítve
c) Minimum 5 fotóra kell szavaznod, a versenyzők számától függetlenül
d) Egy fotóra csak egyszer szavazhatsz, egy sorszám többszöri felsorolását figyelmen kívül hagyjuk
e) A szavazataidat az eredeti szavazás-hozzászólásod módosításával változtathatod meg
f) A szavazás utáni hozzászólásaid törlésre kerülnek
g) A versenyben részt nem vevő felhasználók csak akkor szavazhatnak, ha a verseny előtt legalább egy hónappal regisztráltak és legalább 10 feltöltött fotójuk van.
h) Ez nem elnökválasztás - nem szavazhatsz saját magadra. Ha megteszed, azt a szavazatot figyelmen kívül hagyjuk.

4. Szavazatszámlálás: a felhasználók szavazásában felsorolt fotók 1 szavazatot kapnak

a) Többszöri szavazásnál csak az első hozzászólást vesszük figyelembe
b) A szavazási időkereten [1b) szabály] kívüli szavazatokat nem vesszük figyelembe
c) A szavazatok maximális számán több résztvevőre szavazók szavazatait nem vesszük figyelembe
d) Azon versenyben részt nem vevő felhasználók szavazatait, akik nem felelnek meg a 3g) pontban foglaltaknak, nem vesszük figyelembe
e) Ha egy hozzászólásban nem szerepel legalább 5 szavazat [3c) szabály], akkor egyiket sem vesszük figyelembe

5. Győztes:

a) a legtöbb szavazatot elért fotó győz
b) holtverseny esetén az alacsonyabb sorszámú fotót hirdetjük ki győztesként

6. Díjazás: semmi kézzel fogható díj nincsen, mégis rendkívüli érzés ha a te egyik kedvenc fotódat nevezik meg a fotóstársak a legjobbnak.

a) A győztes előjoga kiválasztani a következő hónap témáját
b) Ha a győztes ezt visszautasítja, akkor ez a lehetőség átszáll a Top10-es listán a következő helyezettre, amíg azt valaki el nem fogadja.
c) A téma kiírója nyitja meg a következő havi verseny topikját
d) Ha az új téma topikja nem nyílik meg első nap délig, akkor az előző havi Top10-ben szereplő bármely ember megnyithat egy új topikot. Ez esetben az új téma lesz a verseny havi témája. Az ezután megnyitott versenytopikokat a moderátorok eltávolítják.

(Megjegyzés: az új témát akár a "Share your photos" fórumból is lehet választani. A témának elég általánosnak kell lennie ahhoz, hogy minél többen nevezhessenek, de elég specifikusnak, hogy a képek hasonlóak, és könnyen összevethetőek legyenek. Korábbi versenyek témáját is újra lehet használni)

Az alábbi linken található az aktuális játékvezetők számára szükséges információk tárháza.

7. Top10: a legjobb 10 versenyző közzé lesz téve a verseny topikjában, miután a szavazatszámlálás megtörtént, és kialakul a végeredmény. A holtversenyeket a szabályzat 5b) pontja alapján kezeljük, és egy helyezésnek számítjuk a Top10-ben.

[szerk. 2011.04.28.]: címkeformátum javítva, moderátori tudnivalók feltöltése
[szerk. 2011.09.11.]: a főbb indítási és lezárási időpontok megváltoztak este 8 órára
[szerk. 2011.09.21.]: 2f) pont javítva
[szerk. 2012.04.25.]: A megfelelő formátumok megemlítése, címzési és címkézési szabályok elhagyása, 2d) pont felvétele

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Gondoltam nem árt, hogy ha szem előtt van a szabályzat, főleg, hogy egy-két apró változtatást eszközöltünk a háttércsapattal a szabályzaton. Persze ha bárkinek bármilyen kérdése vagy ötlete van ezzel kapcsolatban, akkor írjatok nyugodtan, mindent meg tudunk beszélni. :)

Panoramio - DNV győztesek

Kedves Versenyzők.

Szeretnénk felhívni a figyelmeteket a verseny szabályzatát érintő néhány változásra.

Pontosítottuk a nevezhető fotókat:

Nevezhető fotók:

  • Csak és kizárólag saját készítésű fotók. Másik képről, festményről, plakátról, stb. készült felvételek nem megfelelőek.
  • A benevezett felvételek lehetnek új- , vagy régebbi feltöltésűek; nevezésüknek nem feltétele, hogy a Google Earth által kiválasztott képek legyenek.

Nem elfogadott:
  • Kollázs, illetve montázs

Történt némi változás a nevezés módjában is:

A nevezés során már nem szükséges a benevezett fotó albumbeli címének a módosítása. Maradhat az eredeti cím, nem szükséges feltüntetni sem a nevezés sorszámát, sem a felvétel helyét.

Nem feltétel a címkézés sem.

Más:

A versenyt megnyitó szövegben közvetlen linkeléssel könnyebbé tettük a nevezési segédlet elérését.

..

Isse

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Panoramiósok és Fotóstársak!

Az áprilisi DNV kimenetele nem várt kellemes meglepetés lett számomra.

Itt is köszönöm mindenkinek akik lehetövé tették ezt.

Gratulálok Viktornak a remek témához  és a verseny gördülékeny levezetéséhez valamint mindenkinek aki kitartóan és szenvedélyesen versenyeztek.

A májusi DNV téma:  ”Virágok”…mert úgye aki a virággal benevez rossz fotós nem lehet!

:)

Ez a téma szép, könnyü és határtalanul szabad…korlátozasok  nincsenek …csupán két aprobb szigoritás lesz: korábbi versenyen részt vett képet és ide értem az NPC-t is) valamit ”jégvirágot  ;) nem fogadunk el.

Remélem sok benevezö lesz, kerék minden panoramióst hogy biztassuk egymást és hivjuk fel ismeröseink figylemét hogy minnél többen résztvegyünk a következö versenyen.

Szép fényeket, mégszebb virágokat.

Tisztelettel, _Istvan C_

Anngerla

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves István! A nevezett fotómat megváltoztattam.
További szép fényeket és kellemes versenyzést mindenkinek!
Üdv.: Anna

Panoramio - DNV győztesek

Emlékeztető:

Holnap (vasárnap) este lejár a szavazási határidő.

Jelenleg még szokatlanul sokan nem szavaztak.....

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Panoramios barátaim! Mindenkinek szeretném megköszönni a fotómra leadott szavazatot! Megtisztelő az első sorban látni a fotómat! Itt is szeretnék gratulálni P-Taki barátomnak a szintén első helyezéséhez! Nagyon örülök, hogy kedvenc témámmal a virágokkal sikerült  ilyen szoros mezőnyben ezt a hihetetlen eredményt elérni!
Szép fényeket kívánok mindenkinek!
Kránitz József

Kovács /Kari/ Károly

to panoramio...@googlegroups.com
Jól megérdemelt első helyezésedhez gratulálok!
Kari

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok!

A tegnapi előzetes eredményekhez képest változott a közzétett eredmény. Volt két érvénytelen szavazat, amelyeket végül a szabályokhoz tartva magunkat nem fogadtunk el. Az ilyen kivételek elfogadása csak újabb kivételekhez vezetne, ami a havi moderátorok és a háttércsapat munkáját hosszú távon megnehezítené.

Mindenkinek szívesen segítünk a szavazásban. Eddig is többen kértek segítséget, ki a fórumon, ki telefonon, és eddig még mindig gyorsan sikerült elmagyarázni a szavazógép lényegét. De azt, ha valaki nem veszi észre, hogy egyáltalán nem úgy néz ki a szavazata, ahogy a többieké (és ez nem is zavarja), illetve a "szavazok így, majd úgyis megoldják" hozzáállást nem tudjuk elfogadni.

Az 1-2 nap várakozást az előzetes és a végleges eredmények között emiatt tartottuk meg és most szerencsére jól is jött. Gratulálunk mindenkinek!

Taki

Kedves Fotós Barátaim!

Gratulálok a győztesnek, Kránitz Józsefnek és sok sikert kívánok neki a júniusi DNV levezetéséhez!
Szeretném Istvánnak megköszönni a májusi verseny sikeres levezetését.
Köszönöm, Minden Résztvevőnek, hogy ezzel a sok szép képpel emelték a verseny színvonalat, és
köszönöm Mindenkinek a képemre leadott érvényes és érvénytelen szavazatokat!

Taki

Isse

Kedves Fotostársak!

A májusi DNV eredmény és helyezés véglegesitve,

Gratulálok Józsefnek a győzelemhez, és ezúton itt a Forumban is felkérem őt a júniusi DNV vezetésére.

Szeretnék Takinak is gratulálni aki nagyon szorosan ott áll József mellett.

Üdvözlettel, Istvan C

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
Olvasva az érvénytelen szavazatokkal kapcsolatos beírást jelzem, hogy a szavazógép működésében nálam a következőkben leírt probléma  jelentkezett. A gép elfogadta a a szavazatot ki is jelezte a számot, de nem lehetett a nevekkel összekapcsolni, továbbá a user számot sem fogadta el. Mindent kézzel kellett beírnom és egy alkalommal az elküldés után még javítottam is  az egyik elütést. Ezt követően már mindent rendben találtam. Sokszor használtam már a szavazógépet és ilyen jellegű zavarral még nem találkoztam. Nem lehet, hogy az érvénytelenül szavazók is hasonló problémával találkoztak?

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
A szavazógéphez tartozik egy segédlet is, amiben minden le van írva, ez be van linkelve a szavazást indító szövegbe. Ezen kívül le van írva a szabályzatban is, hogyan néz ki egy érvényes szavazás. De még ha ezt nem is olvassa az ember, feltűnhet neki, hogy nem úgy néz ki a szavazata, mint a többieké, és ahogy írtam kérhet segítséget. Magyarul minden lehetőség adott a sikeres szavazáshoz, ha valaki nem él ezekkel, azzal sajnos nem tudunk mit csinálni.

H. Prell Márta

A következőket fűzném Gábor hozzászólásához:

Olvasva a szavazógép működésében GyurIca által tapasztalt problémát, megjegyezném, hogy ilyen esetben érdemes kis idő múlva újra megpróbálni a gép használatát. Amennyiben erre nincs módja, ideje valakinek, akkor jelezni kell a hibás működést és úgy minden további nélkül javításra kerül a szavazása, hiszen tudható, hogy nem figyelmetlenség a hibás szavazat oka.

Véleményem szerint, elsősorban saját "felelősségünk" kell hogy legyen a formailag megfelelő szavazás. Probléma esetén természetesen segítséget kérve és kapva.

A szavazógép használatának gyakorlására is javasolnám a DNV nevezés tesztelése című topikot.

Üdv., Márti

csiszerd

to panoramio...@googlegroups.com
Én eretnek módon sohasem használom a szavazógépet, hanem egyszerűen bemásolom az előttem szavazott fotóstárs szabályos szavazatát és átírom benne a megfelelő numerikus adatokat.

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

Szervusz Dezső!

Távolról sem kötelező a szavazógép használata. :-)

A hibátlan eredmény a fontos.

Az általad használt módszernek is a figyelem a lényeges feltétele.

Alaposan meg kell nézni az előző fotóstárs szavazatát, hogy ne legyen benne felesleges szóköz, sorköz, ne hiányozzon belőle egy "kacsacsőr" se, stb....

Tény és való, hogy az új szavazási mód, nagyobb odafigyelést kíván.

Üdv., Márti

Losonciné Zana Judit

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotós Társak!

Én igazán amatőr vagyok, de javasolom megtanulni a szavazógép alkalmazását.
Márti is hivatkozik a a gyakorló tesztelésre.
Először én is ott próbáltam, újra próbáltam.Kevés kis segítséget kértem, kaptam, és csak a szavazógéppel szavazok.
Biztosan a megfelelő formátumot hozza létre, és ha kijelöltem a fotókat, gyorsan meg van a szavazat leadás.
Valóban el kell olvasni a verseny szabályzatát, a nevezést, és a szavazás menetét.
Fontos amikor másolom a szavazó szöveget, a fotót is kijelöljem, és amikor átmásolom / Ctrl C,Ctrl V/,
csak akkor kattintsak a közzététel-re, ha ott a fotó és az előírt formátum.
Érezzük fontosnak a nevezés, a szavazás szabályos menetét megtanulni, mert a versenyzés is felelősség.
Felelősség, hogy  a háttérben tudják kezelni a verseny vezetők, -sokszor a háttérben dogozók segítségével- a fotók nevezéseit, szavazatait. A jutalom a győztesnek nemcsak az öröm, hanem a feladat is a következő  havi versenyben.
a következő havi verseny levezetése. Aki remek fotókat tud készíteni,  ezeket a feladatokat is szükséges, hogy megtanulja.
Üdvözlettel, Judit

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Panoramios, és fotós barátaim!

Kránitz József vagyok a következő, júniusi DNV moderátora.

Meglepetésként ért az előző havi verseny végeredménye, mivel az első eredmény szerint P-Taki vezette volna a következő versenyt! A hibás szavazatok törlése után viszont meglepődve vettem tudomásul, hogy én következem a sorban!

Természetesen örülök, és megtisztelő, hogy lelkes amatőrként a győztesek galériájában láthatom az egyik kedvenc fotómat!

                                                  A 2012. júniusi DNV témája:

                                                                        CÉGÉREK

„A cégér vagy más néven céhjelvény a középkorban.elterjedt, reklám- és tájékoztató eszköz: üzlet vagy műhely elé jól láthatóan kiakasztott tárgy, vagy jelképes ábrázolás, amely jelezte a kereskedelmi vagy ipari tevékenységet.

Például borbélyműhely elõtt réztányér, szabóműhely elõtt olló, tehát az általában használt eszközök vagy kompozíciója, esetleg a gyártott termék. Éttermek és kocsmák elõtt a névadó tárgy (zöld hordó, arany szarvas stb.) lehetett kinn, lehetővé tette, hogy az írástudatlanok is messziről megláthassák a keresett üzletet, vagy iparost. A színes reklámfeliratok elterjedésével használata ma már inkább csak dekorációs jellegű.

Neve a német Zeiger: mutató szóból származik.

A jelkép használata a nyelvben is fennmaradt: "Jó bornak nem kell cégér"! Szólás jelentése: = híre megy, odatalálnak a jó bort mérõ kocsmához, ha nincs is kinn a cégére. Régen bűnösök nyakába is akasztottak megszégyenítésül cégért, azaz táblát, amelyen a vétkük volt felírva vagy rajzosan ábrázolva (pl. a lopott jószág képe). Innen ered a cégéres tolvaj, cégéres (címeres) gazember szókapcsolatunk.” (Wiki)

A versenyt új topikban indítom: 2012. június 1. 20:00h-kor

A verseny kezdetéig még van egy teljes hét, lehet keresgélni a régebbi képek közt, sőt itt a hosszú hétvége, kutassátok fel a legérdekesebb cégéreket és fotózzatok!

Szép fényeket, jó keresgélést!

Üdvözlettel:

Krántz József

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
Szervusztok!

Ismét átnéztem én is a szavazataimat -azért, hogy megnyugodjak nem az enyém-e az egyik rontott szavazat, mivel először találkoztam tam problémával a szavazógéppel - és a leadott szavazatokat is jobban szemügyre vettem. A leírtakból szerint szavazatszámlálásnál a szóközök is fontosak. Csak a pontosítás kedvéért kérdem: a személyekre leadott szavazatoknál minden szóköz egyforma, de a user id. a "kacsacsőrök" között már nem mindenhol. Ezért kérdem, mi az ami fontos - egy esetleges kézzel beírt szavazatnál  - és mi az ami nem. Amennyiben valaki hozzáértő kiemelné a fontos sorokat (csak a szóközök vonatkozásában) többek nevében is megköszönöm.  Nem csak magam miatt kérdem, mert tudomásom szerint még sosem adtam le érvénytelen szavazatot, de talán másokat is érdekelne.

Üdv,

GyurIca

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia GyurIca!

Ebben a topikban a harmadik hozzászólásban megtalálod a szabályzatot, benne a megfelelő formulával. De csak hogy tiszta legyen, ha megvan a megfelelő formátum, és csak egy-egy szóköz hibázik, azt egy pillanat alatt javítani tudjuk, és meg is tesszük, de ha valakinél csak a számok felsorolása van meg, ahhoz nem fogjuk legyártani a teljes formulát. Ha látjuk legalább a törekvést, akkor már nincs gond, a szavazatot érvényesnek tekintjük.

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
Szervusz Gábor!

Nekem ezzel sosem volt gondom, persze a tévedés bárkinél előfordulhat.
Láthatod is, ha visszanézed a szavazatom, én a szabályzat szerint pötyögtem be a szavazógépnél éppen jelentkező probléma miatt és érvényes is volt.

<votes> 6, 10, 15, 17, 24, 49, 54, 63
<userId> 106530
<end>

Nálam most először volt probléma  a szavazógéppel, bár tudok róla, hogy többször is akadozott, ezért is figyeltem.
Azt viszont nem tudom, hogy milyen esetekben törli az üzenetet a szavazógép. Az érvénytelen szavazatnál nem töröl automatikusan?
Üdv,

GyurIca

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Törölni semmi sem töröl a szavazógép, az csak egy segédlet, hogy az ember könnyen tudjon szavazni.
A Toolkit viszont csak a megfelelő formában levő szavazatokat tudja megszámolni. Látjuk a Toolkitben, ha van valamilyen probléma (pl. ha egy szóköz hiányzik), ezért azt gyorsan javítani is tudjuk. Viszont ha csak fel vannak sorolva a szavazatok, akkor azt nem veszi figyelembe, nem is jelzi.

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
Értem, köszönöm. Ezek szerint az ntjlok és Tom Portschy szavazatai között látható üzenetet  "a program törölte az üzenetet" nem a    Toolkit követte el, és az nem azért lett törölve mert nem volt "szabványos"  a szavazat, hanem  miatt, pl. nincs feltöltött fotója az illetőnek  stb. (szabályzat szerint) vagy nem ide illő üzenetre használta az oldalt. Ennek a figyelése már a moderátori hatáskör, ugye, ha jól értem?

NightHunter

Törölni a hozzászólás írója illetve én tudok, de ezeket nem én töröltem. Volt egy szavazás zárása után (másnap reggeli) szavazat, amit töröltem, ahogy az le is van írva a záró szövegben, mint feladatom. A többi "A program törölte az üzenetet" hozzászólást az törölte, aki írta, feltehetően pont amiatt, hogy hibásan szavazott, majd ezt egy újabb hozzászólásban javította. De ezeket a törlés előtt nem láttam, nem tudom hogy mik voltak.

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
Köszönöm Gábor!

Már csak egy kérdéssel zavarlak. Olvastam a FAQ 2.0 ban, hogy a szavazógép meghibásodása esetén a tartalék szavazógépet is lehet használni. A  becsatolt link oda is vezet, de  nekem ennek a használatára még nem volt szükségem ill. gyorsabbnak tűnt kézzel beírni a szavazatot, mint ismét megkeresni a helyét. (nem tettem be a kedvencek közé ugyanis)  Nem használtam még és a magyar nyelvű fórumon nem találtam - nem is kerestem - rá utalást ezért kérdezem, hogy minden további nélkül használható ez a szavazógép? Számomra úgy tűnik ez teljesen ugyanaz a szoftver mint amivel eddig is szavaztunk csak tartalékban talán máshol elhelyezett  hardvert használ.

Köszönöm,

GyurIca

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Nem igazán értem mire gondolsz. A FAQ 2.0-ban nincs szó a díjazás nélküli játékokról. Be tudnád linkelni, pontosan hol és mit olvastál?

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Panoramios barátaim! Holnap este 20h-kor zárul az e havi  DNV   **CÉGÉREK**  témakörben!
Kérem ha valaki elfelejtette volna a nevezését, még körülnézhet a fotói közt, hátha talál megfelelőt, sőt itt a hétvége lehet sétálni a környéken, hátha találtok még újabb cégéreket!
 Várom a szebbnél szebb, és érdekes cégéreket!
Szép hétvégét!
Üdv: Kránitz József

Járai Andrásné

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves József!
Gondolom a foci, meg a Forma1 egy kicsit megzavarta a  szavazógépet, mert a múlt havi virágokat hozza fel.
Üdv. Éva

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Éva! Én azonnal leellenőriztem amint lezártam a nevezési időszakot, és a hibát jeleztem Gábornak! Én úgy gondolom, már dolgozik a megoldáson! Kérek mindenkit legyen türelemmel, messzi van még június 20. addig biztosan működni fog!
Üdv: Kránitz József

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
A Forma1 engem zavart meg :) Már elindítottam a szavazógépet, 10 nap múlva este 8 óráig bármikor le lehet adni a szavazatokat!

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Gábor! Köszönöm , én is néztem, és gondoltam, ha vége lesz ez is megoldódik!
K.J.

Jani Salvataggio

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok!

Mostanában nagyon nincs időm foglalkozni a Panoramioval ezért is nagyon meglepett, hogy a DNV-ben 2. lett a fotóm. Hölgyek Urak, nagyon szépen köszönöm!! A kommentekre igyekszek majd válaszolni, ahogy tudok rá időt szakítani.

üdv.:Jani

Dezso Biczo ©

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Panoramiósok!

A július ideális pihenésre, napozásra, családi nyaralásra, kikapcsolódásra – Talán nem okoz ezután sem leküzdhetetlen akadályt, ha valaki szeretne részt venni a versenyben.

Üdvözletem mindenkinek, Biczó Dezső vagyok a következő DNV moderátora.

Megtiszteltetés számomra a felkérés, hogy a 2012. július havi versenyt vezethetem.

 A 2012. júliusi Díjazás Nélküli Verseny témája:

                                                                                                  Tornyok

Miért ezt a „kiemelkedő”  témát választottam?J

Sokszor lehet hallani egy-egy város kapcsán, Tornyok városa… Prága 100 torony városa, Dijon, Bern, Senj, San Gimignano vagy Pécs, Sopron, Eger és Kecskemét

Európa egyik legismertebb nevezetessége az Eiffel-torony és a gyakran emlegetett pisai Ferde Torony

 „Milyen szépséges város! A száz torony városa!” -  Kiáltott fel I. Ferenc Troyes felől érkezvén.

Azóta eltelt pár évszázad, és persze ledőlt pár torony is, de Díjon nem lett kevéssé szépséges.

A torony elgondolkodtatja az arra járókat, messziről észreveszi az utazó, megcsodáljuk, amely lehet, már évszázadok óta szolgálják az ott élőket. Van hol a település jelképe az utcaképhez tartozik. Sok helyen kihagyhatatlan látványosság, érdekesség.

Rendeltetés és szerkezetépítése szerint sokféle torony létezik - vártorony, templomtorony, harangtorony, városháza tornya, geodéziai tornyok, óratorony, őrtorony, tűztorony, víztorony, világítótorony, csillagvizsgáló torony, mecset-minaret tornya, stb.

Rengeteg lehetőséget kínál a választásra – bízom benne, hogy fotóstársaink szebbnél szebb munkáival találkozunk a versenyen.

Fontos > fotó fő témája a Torony vagy tornyoknak kell lennie.

A fotó lehet új, vagy régi, a GE általi kiválasztás sem feltétel.

Nem indítható:

Felhőkarcoló, Magasház, Fúrótorony, Piramis. Műugró tornyot és hifi tornyot ebben a versenyben szintén nem tudom elfogadni :)

A képek nevezése magyar idő szerint 2012. július 1- én 20.00 h. kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Van még idő keresgélni a meglévő képek közül, vagy gondolkodni egy új, a verseny kiírásnak megfelelő fotó elkészítésén.

Jó fényeket és sikeres versenyzést kívánok mindenkinek!

Message has been deleted

Dezso Biczo ©

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Panoramiósok és Fotóstársak!

a DNV versenyen (is) a szavazatok generálása után kéri a szavazógép a saját – a szavazatot leadó fotós userId számát!

Kérem, hogy ne a fotó ID-t és más nem megfelelő adatot írjatok be. A szavazógép ("Voting Machine ©"), ha talál hasonló karaktereket tartalmazó adatot – elfogadja.

Az érintetteknek írtam a júliusi versenyre benevezett fotó alá üzenetet!

Ha valakinek segítségre van szüksége, vagy ha kérdést szeretne feltenni egyedi problémájával kapcsolatban - kérem, jelezze.

kránitz józsef

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Dezső!
Köszönöm a figyelmeztetést! Már töröltem a régi hozzászólást, és javítva felírtam újra! Az tévesztett meg, hogy eddig ha be voltam jelentkezve, akkor automatikusan beírta! Sok sikert a verseny vezetéshez! Üdv: K.J.

Dezso Biczo ©

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Fotós és Versenyzőtársak!

Közeledik a júliusi DNV szavazás idejének a vége.

Jelenleg 24 fotóstársunk még nem adta le a szavazatát!

Kérek mindenkit, hogy aki szavazni szeretne, azt még időben tegye meg.

Magyar idő szerint 20.-án 20:00 órakor a szavazást lezárom! Zárás utáni szavazatokat nem tudom elfogadni - azok érvénytelenek lesznek.

Üdvözlettel, Biczó Dezső

a júliusi DNV játékvezetője

Losonciné Zana Judit

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Dezső!

Gratulálok a verseny levezetéshez, igazán remek munka volt.
örömmel olvastam a záró üzeneted, igen így kell gondolkodni, és törekedni a minél jobb és szebb fotók feltöltésére,
és versenyeztetésére.
Idézem gondolataidat:

Mi fotósok példát mutathatunk, hogy tudunk örülni más sikereinek és eredményeinek…

Az elégedettség kifejező eszköze a másik fél iránti dicséret, jusson eszünkbe, vagy nézzük meg mennyi teljesítmény lehet a siker mögött.

Esély az akkor van ha versenyezel, és a verseny egy megmérettetés. De nem mindig a győzelem a fontos,

a részvétel is egy találkozás, ismerkedés új, és  más fotókkal, mely új kapcsolatokat, és lehet barátságot épít.

Kívánok minden kedves fotótársnak szép fényeket, képeket, és egészséges versenyzést.

Kedves üdvözlettel, Judit

►gu®iga56◄

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Panoramiósok és Fotóstársak!

A júliusi DNV erdménye nem várt kellemes meglepetés lett számomra.

Itt is köszönöm mindenkinek aki szavazott a képemre.

Gratulálok Dezsőnek a remek témához  és a verseny gördülékeny levezetéséhez valamint mindenkinek aki képet nevezett.

Az augusztusi DNV téma:  ”SPORT”

Mi is lehetne más a téma az olimpia hetében, mint a sport. Magam is sokáig fociztam, kézilabdáztam, talán ma is tenném ha egy térdszalag szakadás nem akadályozna.  Ma ez már nem nagyon látszik rajtam, pedig most is rengeteget kerékpározom, de főleg a képek kedvéért.

A magyar olimpikonok mindig remek eredményeket érnek el a világ legnagyobb sporteseményén. Ehhez kapcsolódóan szeretném ha az e havi verseny a sportról szólna, így csatlakoznánk mi is ehhez a fontos eseményhez!

A sportfotózás tudom nem kifejezetten panoramio kategória, de gondolom mindenkinek akad valamilyen sportos képe, stadionfotó, hiszen aki fotózik az a sporteseményekre is magával viszi a gépet.

 Elfogadok minden sporttal kapcsolatos képet, ha nem olimpiai sportág akkor is!

Legjobban a helyszínen, egy magyar olimpiai bajnokról készült fotónak örülnék!

HAJRÁ

HAJRÁ

MAGYAROK!

A képek nevezése magyar idő szerint 2012. augusztus1- én 20.00 h. kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Szép fényeket, jó keresgélést!

Üdvözlettel:

Bugyi László

guriga56

orange T

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Fotós- és Versenyzőtársak!

Minden alkalommal, amikor egy galériában nézelődöm, sok szép hidat ábrázoló fotót találok. A hidak a  kapcsolatot, összetartozást jelképezik. Építészeti szempontból nagyon változatos, szép és izgalmas híd látható szerte a világban. Sok városnak a szimbólumává is vált egy-egy különleges híd: Lánchíd, Tower Híd, Golden Gate Híd, stb. Így született meg az az elképzelés, hogy a szeptemberi DNV témája:

* * * H I D A K * * *

"A híd olyan építmény, amely közlekedési vagy szállítási kapcsolatot teremt valamely hegyszoros, völgy, út, vasút, folyó, egyéb víztömeg, vagy más fizikai akadály két oldalán elhelyezkedő területek között." (Wikipédia)

Nevezhető bármilyen kisebb vagy nagyobb híd, funkciója szerint közúti-, gyalogos-, vasúti-, függőhíd, felüljáró, viadukt, úszóhíd, stb. Részletfotókat is örömmel látunk, ha arról egyértelműen megállapítható, hogy a kép fő témája a híd.

A fotó lehet új, vagy régi, nevezésének nem feltétele, hogy a GE által kiválasztott kép legyen.

A képek nevezése magyar idő szerint 2012. szeptember 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Itt vannak a szabályok, a versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat pedig ebbe a topikba írhatjátok meg.

Van még néhány nap, lehet keresgélni a szebbnél szebb hidakat :-)

Szép fényeket és sikeres versenyt kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel,

Magyar Krisztina (orange T)

a szeptemberi DNV játékvezetője

Kovács /Kari/ Károly

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Kriszta!

Nagyon jó témát választottál,köszi!

Az a jó,hogy van is miből válogatni!

Kari

p.zsolti

to panoramio...@googlegroups.com
Gratulálok a nagyszerű témaválasztáshoz kedves Krisztina!
Nagyon tetszik az ötlet!

Panoramio - DNV győztesek

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Versenyzők!

Szeretnénk még egy kis segítséget adni a nevezési segédlet használatához:

Nevezési segédlet:  Itt .

           Entry  -  Nevezés sorszáma

Title  -  Fotó címe
Photo ID  -  Fotó sorszáma (pl.: 71212604)
User ID  -  Felhasználó sorszáma (pl.: 348963)
Create Post  -  Rákattintva létrejön a megfelelő nevezési forma, amit a képpel együtt ki kell
                        jelölni (így) és be kell másolni a topikba.

Részletesebb magyarázat:  Itt

A könnyebb elérhetőség érdekében ezt a segítséget minden versenyindító szövegben megtalálhatjátok majd.

Message has been deleted

Panoramio - DNV győztesek

Kedves Versenyzők!

Ha lehet, könnyítsük meg a játékvezető dolgát azzal, hogy a nevezés elkészülte után ellenőrizzük a sorszám helyességét.  :-)

ha pont előttetek más is nevezett már az adott sorszámmal kérlek használjátok a Szerkesztés funkciót és javítsátok a sorszámot.

Listanézet ! )

orange T

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotóstársak!

Szeretném még egyszer jelezni, hogy a szeptemberi DNV-n a szavazás holnap, azaz hétfőn, szeptember 10-én este 23:00 órakor kezdődik.

Addig is nagy szeretettel várom a további nevezéseket, hidakat :-)

Szavazni a szokásoknak megfelelően szeptember 20-án este 20:00 óráig lehet majd.

Mindenkinek szép vasárnapot kívánok,

Kriszta (orange T)

Szűts András II.

to panoramio...@googlegroups.com
A DNV-szavazás mikéntjével kapcsolatban szeretnék egy észrevételt tenni:

Most is, de előző játékokban is a következő meghatározás szerepel: "Szavazhat minden Panoramio felhasználó aki 2012. augusztus 1. előtt csatlakozott és legalább 10 fotó van a galériájában"

Ez így nem teljesen igaz, mivel a szabályzatban a következők vannak leírva:

[...]

Ebből az következik, hogy a verseny minden résztvevője szavazhat, bármikor is regisztráltak és bármennyi fotó is van a galériájukban! A korlátozás csupán azokra a fotósokra vonatkozik, akik nem vettek részt a versenyben, ám mégis részt kívánnak venni a szavazásban.

Valószínű, hogy felvetésem nem túl sok embert érint, pusztán a pontosítás kedvéért említem meg.

Mindenkinek sikeres játékot, szavazást kívánok.

Üdv    András

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves András!

Köszönjük az észrevételt. Felvetésed teljesen helyénvaló.

Pontosítani fogjuk a meghatározást.

Üdv.,   Márti

Taki

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok! a havi versenyben nem tudok szavazni:) Nem jelenik meg ez az ablak.
Légyszíves, szavazz a nevemben!

Taki

<votes> 11, 19, 24, 42, 44, 48, 50, 57
<userId> 1996072
<end>
zolipress, Mádi József, Muzsik S, Luca Rigato, Magdi51, Martini János, njtlok, nasanton

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

a havi versenyben nem tudok szavazni:) Nem jelenik meg ez az ablak.

Én többszöri próbálkozás során azt tapasztaltam a fenti problémával kapcsolatban, hogy ha Lapozható nézetről, Listanézetre váltok, akkor minden további nélkül megnyílik az ablak.

Üdv., Márti

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Taki!

Sajnos más nem tud szavazni a nevedben. Bár a Toolkitnek nem okozna gondot, de ha bárki végignézi a versenyt, összezavarja ha valaki kétszer szavaz (egyszer a te nevedben). Ahogy Márti is írta, válts a fenti gombokkal Listanézetre, vagy valaki hozzászólásánál kattints jobb oldalt a szürke Válasz közzététele gombra. Akkor működnie kell, elvégre ide is tudtál írni.

orange T

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotóstársak!

Szeretnék ezuton egy kis emlékeztetőt közzétenni: a szeptemberi DNV-n a fotókra 20-án, csütörtökön este 8 óráig lehet szavazni.

A versenyen indulók közül még 24-en nem szavaztak, várjuk az ő szavazataikat, és rajtuk kívül természetesen szeretettel várjuk a versenyen nem indulók szavazatait is, a 3.g. szabály szerint.

Mindenkinek szép fényeket kívánok!

Kriszta (orange T)

Kovács /Kari/ Károly

to panoramio...@googlegroups.com
Gratula Zolinak a kiváló első helyezésért!
Krisztának pedig a verseny lebonyolításáért!
Kari

Taki

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Gábor!

Mindenhol hozzá tudok szólni, kivéve, az ehavi  verseny szavazása. Az ötleteitek jók, de ezeken már túl voltam. Most is leteszteltem:
Listanézet, rákattintok a "VÁLASZ KÖZZÉTÉTELE" gombra, az ablak felvillan és rögtön bezáródik. Máshol rendben működik.

Taki

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
A piros gomb helyett próbáltad már az egyes hozzászólások jobb felső sarkában a szürke Válasz közzététele gombot is?

Taki

to panoramio...@googlegroups.com
Nem, csak a pirossal próbálkoztam. Most már nem tudom megpróbálni, mert lezártátok. Köszi.

Taki

zolipress

Kedves Panoramios- és Versenyzőtársak!

Ezúton is megköszönöm, aki az előző havi versenyben részt vett, és a szavazatával is hozzájárult Kriszta érdekes témájának sikeréhez.

Ha az ember szeret a természetről, vagy akár csak településekről, azok épületeiről, azok részleteiről fényképeket készíteni, előbb-utóbb ráébred, hogy erre a legalkalmasabbak a kora reggeli, és a késő délutáni órák. Ilyenkor legszebbek a fények. Ébred, vagy este éppen nyugovóra térni készül körülöttünk minden. Nyújtózni látszanak a föld felé ágaskodó fák, vagy a legapróbb kilincsek is.
Az októberi DNV témája:

az ÁRNYÉK

"Fény nélkül nincsen árnyék. De a fény nem felelős az árnyék létéért." / Szepes Mária /

Nevezhető bármilyen fénykép, aminek a fő témája az árnyék. Keressünk apró, de annál érdekesebb részleteket is, ha úgy tartja kedvünk. A kevesebb néha több! De semmiképpen sem olyan képeket várok, amin az árnyék a képen egyáltalán nem hangsúlyos. Talán a lustábbakat is sikerül egy-egy korai indulásra sarkalni valamelyik őszi, hűvös reggelen. Higgye el mindenki, aki eddig az eféle képeket csak mások galériájában nézegette, megéri.

A fotó lehet új, vagy régi, nevezésének nem feltétele, hogy a GE által kiválasztott kép legyen.

A képek nevezése magyar idő szerint 2012. október 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Van még néhány nap, lehet keresgélni, vagy elkészíteni a legszebb árnyékos képetek :-)

Szép fényeket és jó versenyzést kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel,

Tóth Zoltán (zolipress)

az októberi DNV játékvezetője

Kovács /Kari/ Károly

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Zoli!

Köszi a jó témát!
Indulok is keresgélni!

Kari

zsamboki

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok! Hogy tudom törölni két bénázásomat a DNV-ről?

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

Szia Pali!

Hozzászólás jobb felső sarkában "Válasz közzététele" melletti kis nyíl lenyitása ---> (legalsó sor:) "Bejegyzés törlése"

Ebben a topikban pedig nyugodtan próbálkozhatsz, ha valami nem akar sikerülni. (Át kell váltani listanézetre)

Üdv., Márti

zsamboki

to panoramio...@googlegroups.com
Köszönöm Márti!

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Ha valakinek nem működne a szavazógép (a képek nem töltődnek be, egy üzenet fogad a szavazógép fölött), akkor el kell látogatni erre az oldalra: http://votingmachines.panoramiogames.com/cookie-consent.php és alul a Yes: Consent to accepting cookies  linkre kell kattintani.

A szavazógépek honlapja egy EU-s rendeletnek megfelelően megkérdezi, hogy a sütiket (angolul: cookie-kat) eltárolhatja-e
a számítógépen. Ez a beállítások megjegyzéséhez szükséges (pl. hogy a felhasználói azonosítószámodat ne kelljen mindig megadnod). Ezeket a sütiket eddig is használta a honlap (ahogy szinte minden más honlap is használja), ezt lehet engedélyezni a linkre kattintva, ha probléma lenne a szavazógéppel.

somfotn

to panoramio...@googlegroups.com

Üdvözletem mindenkinek, Kancsár Pál(somfotn) vagyok a novemberi DNV moderátora.

Megtiszteltetés számomra, hogy a 2012. novemberi havi versenyt vezethetem.

A 2012. novemberi DNV témája: FEKETÉN FEHÉREN

A fényképezés története során a monokróm képkészítés meghatározó jelentőségű volt, azonban a digitális eszközök elterjedésével sokan elfeledkeztek erről a technikáról. Pedig a fekete-fehérnek megvan az a megmagyarázhatatlan varázsa, hogy másképp mutatja a világot, mint azt puszta szemmel látjuk. A fekete-fehér a fények játéka, az időtlenség varázsa, egy másik világ.

Így novemberben átlépünk ebbe a másik világba, mégpedig a FEKETE FEHÉR világba.
Monokróm: A szó eredete görög: monosz=egyforma, egyetlen és króma=szín,
egyetlen színnel vagy annak árnyalataival készült képet jelent.
Bármilyen témájú képet elfogadok, ami a fenti meghatározásnak megfelel, csak egyetlen feltételnek kell megfelelni, hogy a kép monokróm vagy fekete fehér legyen. A fotó lehet új, vagy régi, a GE általi kiválasztás nem feltétel.

A képek nevezése magyar idő szerint 2012. november 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.
A versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat ebbe a topikba írhatjátok.

Van még néhány nap, lehet keresgélni a fotók között.

Szép fényeket és sikeres versenyt kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel,

Kancsár Pál(somfotn)

a novemberi DNV játékvezetője

p.zsolti

to panoramio...@googlegroups.com
Gratulálok az ötletes témaválasztáshoz kedves Pál, nagyon tetszik! :-)

somfotn

to panoramio...@googlegroups.com
Elnézést mindenkitől!

Kis technikai malőr következtében van egy májusi és egy novemberi DNV is. Kérek mindenkit, hogy a novemberibe töltse fel a fotóját. A májusi törölve lesz.

Pali

Panoramio - DNV győztesek

Kedves Versenyzők!

A nevezésetek megjelenése után ellenőrizzétek, hogy nem többen neveztetek-e pár másodpercen belül, ugyanazzal a sorszámmal.

Nagy segítség a játékvezetőknek, ha nevezés előtt ellenőrzitek az utolsó néhány nevezés sorszámát és ha valamelyik esetleg rossz is, ti a soron következő jó sorszámmal folytatjátok a nevezést.

Ezzel elkerülhető, hogy nevezések sorát kelljen korrigálni egy elrontott sorszám miatt.

Oliviero Masseroli

to panoramio...@googlegroups.com
I want to thank all those who took part in this interesting competition in November. I really liked the choice of theme and the images presented.
It 'an honor for me to see my photography to gather a lot of appreciation.
I am happy to share first place with Isse and his beautiful work.

It will not be possible to moderate the next meeting in December, because of my upcoming trip to Bangladesh. I hope Isse can collect the task of the moderator. Greetings to all friends Hungarians.

Oliviero

H. Prell Márta

to panoramio...@googlegroups.com

Sziasztok!

Az esetleges félreértések elkerülése végett szeretném jelezni, hogy csak Fa nézetben látszik úgy, mintha zárás után szavaztam volna. :))

Üdv., Márti

Panoramio - DNV győztesek

Kedves Versenyzők!

Mint láthatjátok, az e havi versenyben azonos szavazatszámmal került élre Oliviero Masseroli és Isse, ezért úgy döntöttünk, hogy mint már volt is ilyenre példa, közös oklevelet kapnak.

Köszönjük Palinak, hogy elkészítette az újabb oklevelet is.

Isse

to panoramio...@googlegroups.com
Gratulálok Oliviero-nak a gyözelemhez!  Congratulazioni a Oliviero!

Köszönet Pali-nak a remek témához és a gördülékeny versenyvezetéshez és külön a szép oklevélnek is, nagyon örvendek neki! :)

Gratulálok minden versenyzönek és köszönet a résztvevönek!  Egy igaz, méltányoló szo Nagy Balázs-nak:

a  "Pihe-hajó" ott all a "Passato e futuro / Mult es a jövö" meg az "Angyalka" kepek mellett!

Én ugy látom hogy ez a három alkotás együtt nagyon szépen kiegészitik egymást és  a "Pihe" szimboluma összekötti a képeket.

A decemberi DNV vezetéset szivesen válalom de nagy  szükségem lesz a Háttércsapat, Márti, Gábor es GáboR segitségere is a verseny zárásokor.

Baráti üdvözlet Smålandbol, Istvan C

Isse

Kedves Panoramios Fotostársak,

Lassan itt az ideje hogy a decemberi témat megnevezzük.
Több témara is gondoltam, féher-fekete után jó lenne egy kis szines, pl. templomok, (svéd) várak, házikok ....:)  de nehéz lenne nagyon...;)

Igy "inkább a karácsonyt szeretném, nagyon szép téma,  időszerű, mindenkihez közel áll és nagyon sokféleképpen meg lehet közelíteni."

A decemberi DNV témaja: **Karácsonyi fények**

Szivesen látok olyan fotokat ami a karácsonyhoz kötödik, a karácsony szépségére, a karácsonyi örömökre és szeretetre utal.

Isse

Kedves Decemberi DNV-sek!

Szeretnem közölni minden kedves versenyzövel hogy megkértem a **Háttércsapatot** a  decemberi DNV-t zárására ( December 20 , 20:00 orakor) mivel én a záras idején és az ezt követö napokban utazás miatt nehezen férnek a forumhoz.

Márti és Gábor H szivesen fognak ebbe segiteni. Elöre is szépen köszönöm ezt Nekik.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új Évet kívánok Neketek!

Baráti es Karácsonyi üdvözletek Smålandból, Istvan C

Isse

További kellemes Ünnepeket kivánok Mindenkinek!

Szépen köszönöm minden versenyzönek a reszvetelt a decemberi DNV-n es egyuttal köszönöm a szavazatokat a "Karácsonyi Kastélyra" mely jobb helyezesnek örvendhet mint az öt követö "Ünnepi fények"...a kastély varázsa ugy tünik jobban vonz mint a csodas ünnepi fények. Köszönet jar erte! :)

Nagy köszönet a Háttércsapatnak, Márti, Gábor H,  és Kriszta a segitseget, sokat könyititett a munkamon. Köszönöm!

A januári DNV vezeteset szivesen átengednem másnak olyan szemelynek aki ezt örömmel es szivböl válalna...ha nem akkor a nekem jaro megtiszteltetest szivesen valalom.

Baráti üdv. Kolozsvárrol, _Istvan C_

Panoramio - DNV győztesek

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Versenyzők!

A szokásos havi statisztikai adatok közzététele technikai problémák miatt egyelőre késik.

julics49

to panoramio...@googlegroups.com

Szeretettel köszönöm Istvánnak a lehetőséget, hogy a 2013-as év első játékának levezetését átengedte!

Ulicskáné Hegedűs Judit vagyok s velem találkoztok majd a januári játék során!

Irigylésre méltó helyzetben voltak azok a fotós társaim, akiknek időszaka alatt volt valamilyen jeles esemény,

mely témául szolgált a versenyhez.Itt van ugyan a hó és a tél, de abból már inkább kifelé haladnánk,

nem szeretném szítani az indulatokat újabb jeges, havas fotókkal.

Január egy új év kezdete „új fogadalmakkal indulunk az új évnek”.

Új terveket szövünk arról, hogy mit és hogyan csinálunk az újévben.

Azt hiszem, januártól senki sem vitatja el, hogy „első” a hónapok között.

A hó és jég alatt már ott szunnyad az újév első termése, a növények és a fák alvó rügyei lassan a végére

érnek a téli pihenőjüknek. A téli álmot alvó állatok is hamarosan felébrednek.

A lányok, asszonyok már tervezik, hogy a tavasz beköszöntével mivel hódítják meg a férfiszemeket  és szíveket.

Röviden január a kezdet, az újdonság, a megújulás hónapja.

A téma tehát

a megújulás”.

Nincsenek kötöttségek, annyira szubjektív, hogy ki miben véli ezt felfedezni.

Lehet egy új nap kezdete, egy új épület, egy új jövevény az életünkben, egy új barát felismerése,

vagy bármi, ami újdonság az életünkben.

Az, hogy új vagy régi kép, nem számít. A fotó nevezésének nem feltétele az sem, hogy a GE által kiválasztott kép legyen.

 A képek nevezése magyar idő szerint 2013. január 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

A versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat ebbe a topikba írhatjátok.

Van még néhány nap, lehet keresgélni a fotók között, vagy elkészíteni a legújabbat.

Engedjétek meg, hogy egyben mindenkinek nagyon boldog új évet kívánjak! Judit

RobStamp

to panoramio...@googlegroups.com
Kérem, bocsásson meg a kiküldetés ezt itt, de szeretnék, ha több ember játszik a VMC, olvassa el ezt a további információkért.

Fogom hagyni, hogy someonelse dönteni, ha egy új szál a VMC észrevételek van szükség ezen a fórumon.

Üdvözlettel, Rob

Nagy Balázs

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Fotóstársak,

Nagy Balázs vagyok, a februári DNV moderátora. Örömmel vezetem le a versenyt, köszönöm ezúton is a megtiszteltetést!

A februári DNV témája: Az utcán

Elég szerteágazóak a lehetőségek, hiszen nem csak a klasszikus „street photography”-ra kell gondolnotok, amikor az utca életét örökítjük meg, hanem minden olyan kép versenyezhet, amely városok, falvak, települések utcáit, azok életét, apró részleteit mutatja be. Lehetnek ezek elröppenő pillanatok, vagy szinte örökre kőbe vésett darabjai életünk eme meghatározó terének. Szokás mondani: a téma az utcán hever J

A fenti leírásnak megfelelő bármely képet elfogadok, nem kell, hogy GE kiválasztott legyen, régebbi képeteket is nevezhetitek.

A képek nevezése magyar idő szerint 2013. február 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

A versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat ebbe a topikba írhatjátok.

Addig is jó fényeket az új fotókhoz vagy kitartó keresgélést az arhívumban!

Üdvözlettel

Nagy Balázs

p.zsolti

to panoramio...@googlegroups.com
Gratulálok, szép téma! :)

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Fotós- és Versenyzőtársak!

Kovács Viktor vagyok, a márciusi DNV játékvezetője.

A történelem folyamán az idő mérési módszereiben bekövetkező változások nagymértékű behatással voltak az emberi gondolat fejlődésére. Az ősi kezdetleges napórák idejétől a modern atomórákig nagy utat tettünk meg. E fejlődés nemcsak az idő mérési pontosságát befolyásolta, hanem az emberek mindennapi életére és mindenekfelett a tudományos, filozófiai és vallási gondolkodásra is nagy hatással volt.

A márciusi verseny témája:

 Mérjük az időt

 Az idő mérésének jelenlegi rendszere a sumér civilizációig nyúlik vissza. Az idők során meglehetősen sokféle időmérési eszközt készítettek. Szeretném, ha ebben a versenyben bemutatnánk a különböző időmérő eszközök sokszínűségét. A skála meglehetősen széles és változatos, a legkorábbi napóráktól a legmodernebb atomórákig.

A képek bemutathatják az órák külső és belső szerkezetét is.

A fotó lehet új, vagy régi, nevezésének nem feltétele, hogy a GE által kiválasztott kép legyen.

A képek nevezése magyar idő szerint 2013. március 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Van még néhány nap, lehet keresgélni a képeket.

Szép fényeket és sikeres versenyt kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel,

Viktor (kovi53)

Losonciné Zana Judit

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Viktor!

Nagyon ügyes és ötletes téma. Biztosan sok remek fotó fog megint előkerülni

a nevezésben. És ismét nehéz lesz a választás a szavazásnál.

Sikeres játékvezetést, és sok nevezést kívánok.

Üdvözlettel, Judit

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotóstársak!

Elnézést kérek a verseny megkésett elindításáért, sajnos problémám volt az internet kapcsolatommal.

Üdvözlettel, Viktor

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Ma este indul a szavazási időszak. Este 8 órakor még a MÁV vendégszeretetét fogom élvezni, így a szavazógép csak később fog indulni. Ha a vasutasok is úgy akarják, este 9kor már gépközelben leszek és elindítom a szavazógépet. Addig csak a kézi szavazás fog működni, aki szeretne biztosra menni, annak kérem a türelmét.

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotóstársak!

Holnap este, magyar idő szerint 20 órakor lezárom a márciusi DNV szavazási idejét. Kérek mindenkit, hogy aki még szavazni szeretne, az időben adja le a szavazatát. A zárás utáni szavazatok elvesznek, nem vehetők figyelembe.

Üdvözlettel, Viktor

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Fotóstársak!

Itt is szeretném megköszönni mindenkinek a részvételét a márciusi versenyben. Köszönetem mindenkinek, aki meglátogatta a fotómat és külön mindazoknak, akik szavazatukat is adták a játék során.

Gratulálok Krisztának az újabb győzelméhez, valamint az összes helyezettnek.
Kriszta, jó témaválasztást és sikeres játékvezetést kívánok.

Tartozom még egy köszönettel, ami a háttércsapatot illeti. H.Prell Márti, Rétei Gábor és Hauberger Gábor hónapról-hónapra minden esetben segítik a játékvezetők munkáját.

Szép fényeket és sok sikert kívánok Mindenkinek!

Üdvözlettel, Viktor

orange T

to panoramio...@googlegroups.com

Kedves Fotóstársak!

Az április DNV-re olyan témát választottam, amely számtalan formában jelen van mindennapjainkban.

Mindannyian rendszeresen útra kelünk, utazunk munkába, ügyeket intézni, szeretteinkhez, kirándulni. Utazunk földön, vízen, levegőben, időnként még a föld alatt is. A történelem folyamán az ember egyre gyorsabb és praktikusabb eszközöket hozott létre személyszállításra, illetve teherhordásra, áruk szállítására.

Az április DNV témája tehát:

"JÁRMŰVEK"

Nevezhető bármilyen egy vagy több járművet ábrázoló fotó, legyen az földi, vízi vagy légi jármű, üzemanyaggal, állati, emberi vagy természeti erővel meghajtott, jelenleg is működő vagy akár már használaton kívüli, esetleg roncs. Részletfotókat is szívesen látok, amennyiben egyértelműen megállapítható, hogy a kép fő témája jármű.

A fotó lehet új, vagy régi, nevezésének nem feltétele, hogy a GE által kiválasztott kép legyen.

A képek nevezése magyar idő szerint 2013. április 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

Van még néhány nap, lehet keresgélni a képeket.

Szép fényeket és sikeres versenyt kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel,

Kriszta

(orange T)

zsamboki

to panoramio...@googlegroups.com
Mi az oka, hogy nem jelenik meg a piros színű "válasz közzététele" gomb?

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com
Pali, jelentkezz ki és utána jelentkezz be újra, valószínűleg helyreáll minden.

Viktor

zsamboki

to panoramio...@googlegroups.com
Köszönöm Viktor, így már jó!

kovi53

to panoramio...@googlegroups.com
Nincs mit, Pali. Nálam elég sűrűn jelentkezik ez a probléma, ezért gondoltam Nálad is ez a gond. Örülök, hogy működik.

Szia, Viktor

Panoramio - DNV győztesek

to panoramio...@googlegroups.com

Jelenleg nem működik a szavazógép.

Kérik, hogy legyünk türelemmel.

Panoramio - DNV győztesek

to panoramio...@googlegroups.com

Már ismét működik a szavazógép.
Message has been deleted

Mádi József

to panoramio...@googlegroups.com

Üdvözlök Minden Fotós-, és Versenytársat!

 Mádi József vagyok, a 2013. májusi DNV játékvezetője.

Elgondolkodtatok már azon, mennyi olyan dolog van, amit eleve adottnak, természetesnek veszünk? Holott csak egynek a hiánya is nagyon megnehezítené az életünket. Úgy gondoltam, önkényesen egyet kiválasztok, és az lesz a téma:

Az ipar

Elsőre nehéznek tűnhet, de sok településen található valamilyen ipari üzem. Nem beszélve a szolgáltató-, vendéglátó-, könnyű-, nehéz-, fémiparról…

Bízom benne, nagyon sok nívós, és érdekes képet fogtok nevezni.

A fenti leírásnak megfelelő bármilyen képet elfogadok, ami egy kicsit is kötődik az iparhoz. A GE általi kiválasztás nem feltétel. Új és régi képek is nevezhetők.

A képek nevezése magyar idő szerint 2013. május 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor megnyitok egy új topikot, ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

A versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat ebbe a topikba írhatjátok.

Addig is iparkodjatok, keresgéljetek a régi képek között, illetve fotózzatok újakat!

Szép fényeket, és jó témákat kívánok!

Üdvözlettel: Mádi József

Mádi József

to panoramio...@googlegroups.com
Tisztelt Fotóstársak, Versenyzők!
Köszönöm, hogy megtiszteltetek azzal, hogy részt vesztek versenybe. Annak külön örülök, hogy mindezt figyelmesen, precízen tettétek, és ezért szerencsére sok dolgom idáig nem volt.
Cserébe egy fontos dátumra hívnám fel a figyelmeteket: május 20.-a, a személyi jövedelemadó bevallásának határideje. Bár belegondolva, egy másik, sokkal fontosabb határidő is tartozik ehhez a naphoz: a szavazás lezárása :-)
Aki már szavazott, annak köszönöm, aki még nem, az sem késett el, van még öt nap... De szerintem jobb előbb, mint később.
Ezért arra kérlek Benneteket, ne az utolsó pillanatra halasszátok a szavazást.

Szép fényeket!
Mádi József, a májusi DNV játékvezetője

Mádi József

to panoramio...@googlegroups.com
Elkezdődött a visszaszámlálás...

Még van egy óra...

Mádi József, a 2013. májusi DNV játékvezetője

zoleex

to panoramio...@googlegroups.com
Üdvözlök minden Fotóstársat !

Szabó Zoltán vagyok, a 2013 júniusi DNV játékvezetője.

A témára, amit választottam, azt hiszem majd' minden fotós előszeretettel kattintgat.
Utcáink és tereink, épületeink díszei "Ők". Lehetnek kőből, fémből vagy fából. Megtalálhatók kültéren és beltérben,
az aprótól a monumentális méretben, sokféle formában. Tehát a júniusi téma :

Szobrok.

Szobrokról, szoborcsoportokról, domborművekről készült fotókat várok. Akár részletfotó is lehet,csak annyit kérek, hogy maga a műalkotás legyen a meghatározó látvány a képen.
Ne nevezettek diadalívekről, obeliszkekről, makettekről készült felvételeket.
Nevezhető új és régebbi feltöltésű kép. Nem feltétel hogy a GE által kiválasztott legyen.
A képek nevezése magyar idő szerint 2013. június 1-én 20.00 órakor kezdődik. Akkor nyitok egy új topikot,
ahová a nevezéseiteket küldhetitek, majd június 10.-e 20.00 órától a szavazataitokkal kiválaszthatjátok a legjobbnak tartott képeket.

A versennyel kapcsolatos kérdéseket, üzeneteket vagy hozzászólásokat ebbe a topikba írhatjátok.

Nos, túrjuk fel az archívumot, vagy menjünk ki a terepre új fotókért !
Jó fényeket kívánok Mindenkinek !

Üdvözlet : Szabó Zoltán (zoleex)
It is loading more messages.