Képek megjelenítés a trképen

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok!
Az utóbbi kb. 2 hónapban azt vettem észre, hogy csak a régi képek jelennek meg a térképen az újabbak nem, pedig a Google megjelenítésre ki van választva mindegyik.
Mi lehet az oka?
Üdv.
NyB

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok!
Kitől kaphatnék választ a feltett kérdésre?
Üdv.
NyB

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!
Bocsi, a problémának utánanéztem és továbbítottam is a csapat felé. Kb. június 26. a határ, a csapat épp dolgozik a hibán!

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
A legfrisebb info szerint már meg is van a javítás, augusztus 13ig fent vannak a fotók. Sajnos most mobilról ezt nem tudom ellenőrizni, majd jelezzetek vissza, hogy tényleg így van-e.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Köszönöm az intézkedést. Egy-két kép már valóban megjelent, de még van bőven, amire várok még aug.13. előttről is. De örülök, hogy folyamatban van az ügy. Köszi még egyszer, Üdv. Béla (NyB)

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves NightHunter!
Sajnos semmilyen változás nem történik. A képek továbbra sem jelennek meg a térképen, hiába van kiválasztva.
Mire várható a javítás?
Köszönöm és Üdv. Béla

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!

Több fotódat is megkerestem az első és második oldalról (a legfrissebbtől május 3.-ig), és mindet megtaláltam a GE-ben. A sűrűbben fotózott területeken kicsit jobban bele kellett nagyítani, de ott vannak.
Ha tudsz konkrét hiányzó fotót mutatni (linkkel vagy ID számmal), akkor annak is utána tudok járni, de így első ránézésre nem látok hibát.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!
Sajnos én egyet sem találok az "új" fotók közül a térképen bárhogy is nagyítom.
ezekből még sok...
de a jobb oldali kép megjelenítő sávban sincsenek a térkép mellett.

júliusi fotók:
stb...

Köszi szépen
Béla

GyurIca

to panoramio...@googlegroups.com
http://www.panoramio.com/photo/108599051

Mind a kettőt látom a G.E-n!!!

Valszeg a többit is látnám!

Üdv,

GyurIca

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Úgy néz ki két külön dologról beszélünk. A Google Earth-ön fent vannak ezek a fotók, a Panoramio térképén viszont tényleg nem találni őket. Akkor most ennek is utána nézek.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves GyurIca!

Én nem látom.
Ha saját Panoramio oldalamról a "Wiev on map" lehetőséget választom, nem látom a képeim között, csak a régieket.
Nem a Google Earth-on nézem!
Üdv.
Béla

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Gábor!
Sikerült megnézni, hogy miért nem jelennek meg a képek a Panoramios térképen?
Köszönöm.
Üdv.
Béla

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Béla!

A csapatnak jeleztem, egyelőre még nincs visszajelzés tőlük.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves Gábor!

Szerinted mikor várható válasz? Foglalkozik vele valaki?
Mert pont az általam legfontosabbnak tartott funkció nem működik.

Köszönöm.
Üdv.
Béla

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!

Sajnos nem tudok megnyugtató választ adni, a problémáról tudnak, de hogy mikorra készül el a javítás, arról még nincs információ.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!
Nem hangzik jól. Az a kérdés, hogy csak nekem nem működik, vagy másnak sem. Mert ha csak az én képeim nem jelennek meg, akkor nem sok esélyt látok....
Kicsit elment a kedvem. Nem is tettem fel képet azóta, hogy észrevettem a problémát és nem történik semmi.
Köszönöm, hogy próbálod intézni.
Üdv.
Béla

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Sajnos (vagy épp szerencsére?) általános ez a probléma.
A képeket ettől függetlenül szerintem nyugodtan feltöltheted, mert a Panoramio térképén kívül ettől függetlenül még megjelenik a GE-n, a Panoramiós albumodban, a Google térképen, az API-n keresztül is nézettséget lehet elérni. A helyhez kapcsolt fotók az adott helyek G+ oldalán is megjelennek. És amint megjavítják a Panoramiós térképet, akkor egyszerre felkerül majd az összes addig kimaradt fotó, nem pedig utána kell majd egyszerre sokat dolgoznod rajta.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Kedves NightHunter!
Hónapok óta semmi változás az ügyben. Nem túl biztató. Sajnos úgy látom, hogy a Panoramio fejlesztői "feladták".
Üdv.
Béla

NightHunter

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!

Ha az Általános topikban követed az eseményeket a Panoramio beolvasztásáról a Views alá, akkor láthatod, hogy gyakorlatilag igazad van. A Panoramiót úgy néz ki a jelenlegi formájában már nem fogják fejleszteni/javítani, hanem a Views csiszolására koncentrálnak. Az egyesítés időpontja még kérdéses, de meglepne ha még év vége előtt megtörténne ez a lépés. Addig pedig sajnos csak a türelem marad.

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Szia!
Köszönöm a választ. Olvasgatom az "általánost", tulajdonképpen erre a válaszra számítottam. Hát akkor mindenkinek a legjobbakat, sikeres átállást kívánok!
Üdv.
Béla

Lalakukk - No Views

to panoramio...@googlegroups.com
Sziasztok

Nos , a probléma nem egyedi , nekem aug.16-tól nincs térképes elhelyezés

Üdv : Lala

NyB

to panoramio...@googlegroups.com
Szia Lalakukk!
Nekem vannak olyan képeim, amelyek 4 hónapja nem jelennek meg a Panoramion, pedig a GE kiválasztotta. Gábor próbált segíteni, sem sajnos nem sikerült.
Nem bízom benne, hogy ez változni fog. Már nem is teszek fel képeket, mert nem szeretnék feleslegesen dolgozni. Megvárom, hogy mi lesz.
Üdv. Béla

jozsefmatics

to Magyar
T. Night Hunter
   Már több mint fél éve a GE kiválasztott három fotót, melyek még mindig nem jelentek meg. (119982121, 119982196, 119982255) Kérdésem, hogy ez csak egyedi eset, vagy gyakran előkerülő probléma.
   Válaszát előre is köszönöm.
   József

NightHunter

to Magyar
Kedves József!

Ez nem egyedi probléma, jó fél éve egy fotó sem került fel a GE-re. A csapat tud róla, de úgy néz ki, hogy nem a Panoramiónál, hanem a GE-nél van hiba, ott nem oldották még meg a problémát.

Szabó Mihály

to Magyar
Kedves NightHunter!

Nekem a 2010. június 4-én feltöltött http://www.panoramio.com/photo/36347478 képemmel az a problémám, hogy még mindig 'Not yet reviewed' megjegyzéssel várakozik. Jeleztem már több alkalommal is a bírálat elmaradását, de semmi nem történt. Tudnád esetleg jelezni a csapat felé?

Előre is köszönöm!  Szabó Mihály

NightHunter

to Magyar
Szia Mihály!

Megírom nekik, de sajnos még egy decemberi jelzésemre sem reagáltak, ha pedig reagálni fognak, akkor valószínűleg ez a kép akkor sem kerül ki GE-re, túl vastag a keret rajta. Tudom hogy lehet találni olyan esetet, mikor hasonló kerettel (hibásan) kiválasztottak fotót, de ez alapvetően nem változtat a szabályokon... Mindenesetre jelzem a csapatnak, hátha több kép is beragadt még a rendszerben.

Szabó Mihály

to Magyar
Köszönöm előre is! Tudom, hogy a kerete miatt szinte esélytelen, nem is azt várom, hogy kiválasztásra kerüljön, csak ne lógjon már évek óta a levegőben...

üdv, Szabó M.

Veress Zsolt

to Magyar
Az volt a kerdesem, hogy mi okbol nem jelennek meg a GE-on a  meg februar elejen feltoltott fotoim. Azt sem tudom, hogyha nem jelentek meg a GE-on hogy tudjak megis masok is megnezni sot ertekelni is.

NightHunter

to Magyar
Szia Zsolt!

Sajnos egy ideje már nem kerülnek ki a képek. Ez nem tervszerű, hanem rendszerhiba, de egyelőre nem látszik, hogy mikor fogják megjavítani :\