Invitació a Saó: Arts i natura a l'Alt Pirineu (Aquest dissabte 12 d'octubre a les 11h a Farrera!)

0 views
Skip to first unread message

Pere Bascones

unread,
Oct 10, 2013, 8:40:31 AM10/10/13
to pallars...@googlegroups.com, age...@mandongo.cat

Hola a tots

En nom del Centre d'Art i Natura i l'associació d'Amics del CAN a la que represento, us convido al 1r Aplec Saó, que tindrà lloc a Farrera aquest proper dissabte 12 d'octubre al matí (d'11h a 14:30 aprox.)

Es tracta d'un projecte que inicia enguany el CAN per tal de fomentar intervencions artístiques (de diferents disciplines) a la natura. En aquesta primera edició tres creadors ens presentaran la seva obra, dos artistes plàstics i una ballarina, concretament en Vicens Casassas, Pau Garriga i Anna Rubio. Duran el matí podreu visitar el CAN com a dia de portes obertes i sobretot fer amb nosaltres el recorregut pels voltant del CAN per veure les obres realitzades amb l’acompanyament i el guiatge dels propis artistes. Al final (cap a les 14h.) acabarem amb un aperitiu. Es tracta d'un acte obert a tots els públics i gratuït. Tens més informació a programa adjunt i a la web: www.farreracan.cat/sao i també ens pot seguir amb el twitter: @SaoArtsiNatura (això si n’hi ha cobertura)

Us demanaria que ens ajudeu a fer-ne difusió amb els vostres contactes i a les vostres xarxes socials, per tal de que ningú pugui dir que no s'ha assabentat.

Moltes gràcies!!!
us esperem


----------------------------------------------------------
Espai Nòmada / laboratori creatiu

Pere Báscones
art & disseny

web personal:  www.perebascones.com 
web estudi: www.espainomada.com
Tel:  + 34 639303067
----------------------------------------------------------
poster_final.pdf
flyer_final.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages