Una idea per fer

3 views
Skip to first unread message

Olga Cuevas i Melis

unread,
Sep 17, 2012, 8:25:28 AM9/17/12
to pallars...@googlegroups.com
Hola,

mireu-vos aquesta iniciativa. Jo la trobo molt interessant.

Podríem copiar-la aquí al pallars!

http://webcatbcn.com/

Au!

--
--------------------------------------------------
Olga Cuevas i Melis
http://www.pirineuweb.com
--------------------------------------------------

Francesc Pastor Vilageliu

unread,
Sep 18, 2012, 1:48:55 AM9/18/12
to pallars...@googlegroups.com
Em sembla una idea collonuda, conteu amb mi.

Salutacions.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Pallars Creatiu" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a pallars...@googlegroups.com.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup, envieu un correu electrònic a pallarscreati...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/pallarscreatiu?hl=ca.
 
 

Pere Bascones

unread,
Sep 18, 2012, 2:50:52 AM9/18/12
to pallars...@googlegroups.com
A mi també em sembla de conya i de fet era una de les coses que van sortir el dia de la trobada... aquí potser no cal limitar-ho només al tema web.
podem començar a treballar... posem un dia i au!


També per anotar a l'agenda i fins i tot per anar plegats!





El 17/09/2012, a las 14:25, Olga Cuevas i Melis escribió:

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Pallars Creatiu" de Google Grups.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a pallars...@googlegroups.com.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup, envieu un correu electrònic a pallarscreati...@googlegroups.com.
Visiteu aquest grup a http://groups.google.com/group/pallarscreatiu?hl=ca.
 
 

----------------------------------------------------------
Espai Nòmada / laboratori creatiu

Pere Báscones
art & disseny

web personal:  www.perebascones.com 
web estudi: www.espainomada.com
Tel:  + 34 639303067
----------------------------------------------------------

ester. roba estesa

unread,
Sep 18, 2012, 3:59:53 AM9/18/12
to pallars...@googlegroups.com
estaria bé anar al blanc festival té molt bona pinta!!

tonabruna

unread,
Sep 18, 2012, 4:09:18 AM9/18/12
to pallars...@googlegroups.com
Em semblen molt bones idees. 
Lo de quedar un cop al mes en un bar és fàcil! Si algo sobra al Pallars són bars!
Jo he estat a les dues edicions de blanc i em va encantar!!! Surts d'allà amb el cap ple de bones idees i de bon rollo. Seria xulo anar-hi plegats i intercanviar opinions.
Vinga quan quedem?!

El dimarts 18 de setembre de 2012 10:00:14 UTC+2, robaestesa va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages