következő alkalom

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!
Csütörtökön elfelejtettem mondani, hogy nem tudok menni a következő kurzusalkalomra. (Az alternatív időpont ötletem a hétfő lett volna, korábban is tartottunk már kurzust akkor, de húsvét miatt ez most nem lenne szerencsés.)
Elnézést, hogy csak most szólok!
Dóri

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Én is hasonló helyzetben vagyok sajnos. Nekem alapozó kurzusom lesz csütörtökön, és most pont egybe esik kettő.
Eddig azért nem szóltam, mert azt hittem arról hiányozhatok, de most szóltak, hogy erről az alaklomról nem kellene.
Elnézést, hogy én is csak most szólok.
Nem tudnánk esetleg másik időpontot találni a hétre?

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Üdv,
Lilla

Zsótér Csaba

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Ha már ketten vagytok, jó lenne másik időpontot találni. Egyeztetünk egymást között, és nemsokára nyilatkozunk.

Üdv,

a Kurzusvezetők

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
Ötlet: mivel a kedd és a szerda nem szokott jó lenni, mi lenne, ha a következő héten hétfőn és csütörtökön is lenne egy-egy óra (ápr. 12. és 15.)?
Dóri

Dóra Tonka

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Tudtok mondani valamit a következő kurzusról? Mármint, hogy mikor lesz.
Ezzel együtt a házi leadása is csúszik, vagy az marad a holnap dél?

Dóri

Zsótér Csaba

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

A következő alkalomra ápr. 12-ét, jövő hétfőt javasoljuk, 18:00. Kinek nem felel meg az időpont?

A házi leadási határideje ennek megfelelően szombat (04.10.) 12:00.

A további alkalmakat illetően hamarosan jelentkezünk.

Üdv,

a Kurzusvezetők

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nekem megfelel, köszi szépen!

Dóri

Gergely Bús

to pak_dia...@googlegroups.com
Küldöm a házit.

Gergő

2010/4/6 BranyóDóri <dori.br...@gmail.com>
PAK hf 6 - BúsG.doc
pak 6. Mérleg.xls

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok

   Nekem is jó az időpont, én pedig azt kérném, hogy ha lehetséges, adjátok meg a hétfői utáni kurzus kérdésfeltevését, hogy előre gondolkodni rajta! Attól függetlenül is, hogy jövő hétfő után mikor találkozunk legközelebb!

Köszönöm!

Géza

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

A hétfő nekem is jó lenne, de akkor a mai keddi házi leadási határideje lett szombatra módosítva, ugye?
Mert látom a többiek már csatolták a házit, én viszont lebetegedtem, és még dolgoznék rajta akkor szombatig.

Lilla

Zsolt Gyuris

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Sajnos oktatói oldalról elfoglaltságok merültek fel a következő alkalmakkal kapcsolatban, ezért a rugalmasságotokat szeretnénk kérni az időpontok módosítását illetően. Az alábbi javaslatunk lenne a következő 1 (már lefixált) +2 alkalomra:

Kurzus javasolt időpontja (házi leadás):
  • Április 12. Hétfő (szombat 12.00) - ezt már egyeztettük korábban

  • Április 15. Csütörtök REGGEL 8:30 (szerda este 20.00)
  • Április 19. HÉTFŐ este 18.00 (vasárnap este 20.00)
Arra szeretnénk kérni Titeket, hogy nézzétek meg, hogy megfelelőek-e ezek az időpontok számotokra és kérnénk, hogy jelezzetek is vissza!

Előre is köszönjük a rugalmasságotokat!!!

Géza lelkes felvetésére az április 15-ei házi kérdését elküldjük az este folyamán!!!

Üdv.: az Oktatók

to pak_dia...@googlegroups.com
Igen, a mostani házit kell szombatra leadni.

Cs.

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
részemről maximálisan rendben vannak az időpontok!
köszönjük a házi-előküldést is!

géza

Dóra Tonka

to pak_dia...@googlegroups.com
A 12-e és a 15-e nekem is jó, de 18-ára nem lesz időm házit írni, mert kurzushétvégénk lesz, ott jobb lenne a csütörtöki időpont. Megoldható valahogy?

Dóri

Zsolt Gyuris

to pak_dia...@googlegroups.com
Szia Dóri!

Megoldjuk vhogy!!!

Üdv.:
Zsolt

to pak_dia...@googlegroups.com
hajaj, a csütörtök reggeli nem lesz jó nekem, mert egy már így is áthelyezett prezentációm lesz akkor az egyetemen. lehet, hogy be tudok jönni, de akkor valószínűleg 9.30-kor el kell mennem.

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!
Csatolom a szombati házit.
6_hf_merleg1.doc
mérleg-struktúra-nft.xls

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok

én is küldöm a házit

2010/4/8 BranyóDóri <dori.br...@gmail.com>
Frang Géza Attila_6. feladat_PAK.doc

Dóra Tonka

to pak_dia...@googlegroups.com
itt az enyém is.
dóri

2010/4/9 Géza Frang <fran...@gmail.com>
Tonka_Dora_6.doc

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Csatolom én is a házit!

Üdv,
Lilla

2010/4/9 Dóra Tonka <moj...@gmail.com>
Mérleg.xlsx
A mérleg általános struktúrájának bemutatása és a működő tőke részletezése.pdf

Zsótér Csaba

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Akkor a megbeszélteknek megfelelően ma 6-kor kurzus, legyetek szívesek projektort hozni.

Üdv,

Csabi

Zsótér Csaba

to pak_dia...@googlegroups.com
Ja, és laptopot is.

Köszönjük!

Csabi

Zsótér Csaba

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Mellékelve találjátok a 6. kurzus (mérleg, működő tőke) diáit.

Üdv,
6 A működő tőke elemzése.pdf

Zsolt Gyuris

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Csak emlékeztetni szeretnék Minden kedves Kurzustagot, hogy holnap reggel 8.00-tól tartjuk a kurzust!

Az idő rövidsége miatt a reggeli torna a kurzuson kimarad, de ettől még a frissesség elvárt...;)

Tudna vki projektort intézni / szabad lesz a kiállító?

Köszi!

Üdv.: Zsolt