Next week

1 view

Zsolt Gyuris

to PAK_diákok 2010
Sziasztok!

Úgy tűnik, hogy a köv. héten HÉTFŐN is lehetőség lenne kurzust tartani, így nem kellene ismét korán kelni. Remélem ez jó lenne mindenkinek?!
Kérlek tartsátok fejbe ezt a lehetőséget is!

Holnap reggel döntsünk róla!

Köszi, Zsolt

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!
A hétfő jó lenne, csak Tonka Dóri írta múltkor, hogy kurzushétvégén lesz péntektől vasárnapig, ami azt jelenti, hogy nagyon kevés idő maradna a házira holnaptól számítva (gondolom vasárnap lenne a határidő).
Ehhez szeretnék csatlakozni, mert nekem is most lesz kurzushétvégém.
Én szívesebben kelnék korán jövő héten csütörtökön megint.
Dóri

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok
csatlakozom
én is szívesebben kelnék korán!

géza

Gergely Bús

to pak_dia...@googlegroups.com
hali,
nekem is jobb lenne csüt.

Dézsi Péter

to pak_dia...@googlegroups.com
Üdv,

Inkább a hajnali műszak nekem is.

2010/4/14 Gergely Bús <gerge...@gmail.com>

--
Dézsi Péter

Budapesti Corvinus Egyetem
EVK Szakkollégium
Emil: peter...@evk.hu
Tel.: 06-70-614-73-01

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nekem a csütörtöki alkalom lenne jobb szintén jövő héten, továbbá a házit most csatolom.

Elöljáróban annyit mondanék, hogy a hétvégén foglalkoztam a befektetési tevékenység elemzésével, mert tudtam, hogy hét közben nem fogok tudni időt szánni a házi kidolgozására.
Azonban az utólag megadott instrukciók alapján sok minden hiányzik szerintem még a házimból, de mivel foglalkoztam vele, ezért  úgy gondoltam, hogy elküldöm.

Üdv,
Lilla

2010/4/14 Dézsi Péter <peter...@evk.hu>
A Béres Gyógyszergyár Zrt Bef.-Tev..pdf

Dézsi Péter

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziaszok,

Tudom nem szokás, de most maradt még időm átgondolni a házimat és egyoldal kiegészítést tettem bele az eredetihez képest. Remélem nem gond.

üdv,
peti
PAK_7_peter.dezsi02.pdf

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok

küldöm az enyémet is

géza

2010/4/14 Dézsi Péter <peter...@evk.hu>
Frang Géza Attila_7.feladat_PAK.doc

Zsolt Gyuris

to pak_dia...@googlegroups.com
Dicséretes hozzáállás;)

Zs.

to pak_dia...@googlegroups.com
csatolom én is.
Dóri

2010/4/14 Dóra Tonka <moj...@gmail.com>
7_hf_merleg2_bef.doc

Gergely Bús

to pak_dia...@googlegroups.com
jobb későn jeligére, sűrű elnézéssel, különösen, hogy holnap reggel van az óra.

2010/4/14 BranyóDóri <dori.br...@gmail.com>
hf7_bús_bef.eszk..doc
pak 6. Mérleg, bef.eszk.xls