szolnok gyárlátogatás

Peter Faykiss

to Dávid Kovács, Janzsó Dóri, Kovács Máté, Orsolya Pálhalmi, Erika Lajko, Dóra Tonka, Géza Frang, pak_dia...@googlegroups.com, Hürkecz Attila
Sziasztok!

A mostani PAK-os kurzus március 11-én (péntek) Béres gyárlátogatásra megy Szolnokra. Arra gondoltunk, hogy ha van kedvetek csatlakozni a mostani csoporthoz, akkor nagyon szívesen látnánk Titeket is (ez az előző kurzusokon kimaradt...).

A tervezett program:

-          indulás 8 körül a kolitól

-          érkezés 9.30 körül

-          2 órás gyárlátogatás

-          kis szünet, kaja

-          13-15 kurzus

-          utána haza, érkezés kolihoz 17 óra körül

Remélem senkit sem hagytam ki a címzettek közül, de ha mégis, akkor kérlek küldjétek tovább.

Üdv.,

fp

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Szia!

Köszi szépen, hogy szóltál. :)
Szívesen csatlakoznék is, csak pont aznap lesz a diplomaosztóm, utána pedig utazok  Franciaországba.

Nektek jó szórakozást, és ha legközelebb lesz rá alkalom akkor szívesen megyek.

Üdv:

Lilla