következő alkalom

Nyisalovits Lilla

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy mikor lesz a következő kurzus, illetve hogy mi a házi leadás határideje? Ha jól gondolom CASH FLOW a köv. házi témája.

Előre is köszi a választ, és szép hétvégét!

Üdv,
Lilla

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
sőt, Zsolti még olyasmit is mondott, hogy esetleg Peti és Peti írnak egy-két tippet, hogy pontosítsák a cash-flow házit.
Lillának, illetve aki nem volt már óra végén: visszatérünk az eredeti időponthoz, csütörtök 18:10-hez, így a házi leadás határideje kedd 12:00.
Dóri

Péter Bársony

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

A következő alkalmat Fáykiss Peti tartja, és ha jól tudom, akkor visszaállunk a csütörtöki 18.10-es kezdésre.
A további részletekkel kapcsolatban Peti nemsokára jelentkezik.

Üdv,
BP

Dániel Schilling

to pak_dia...@googlegroups.com
Hahó!

Fáykiss Petit elrabolták az ufók és úgy tűnik arrafelé nincs internet, úh a tippjeit én tolmácsolom. Reméljük csütörtök délutánig az összes kísérletet elvégzik rajta:)

Szóval a tippek
  • Mi a CF célja?
  • Mi a kapcsolata a többi, már vizsgált kimutatással? Miben más?
  • Milyen típusú CF kimutatást láttok a beszámolóban?
  • Mi a struktúrája? Mit mutatnak a számok? Miért? Mi következik belőle? Miért?
Reméljük ez segít, de ha baj van, akkor gyors reply!

Üdv,
a Kurzusvezetők

Géza Frang

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok

Én sajnos csak holnap estére tudom elkészíteni a házimat, ezért előre is elnézést kérek!

üdv

géza

Gergely Bús

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok,
szeretnék én is haladékot kérni estig.
köszönöm!

Gergő

Peter Faykiss

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Elnézést, de néhány napig nem voltam gmail közelben, de köszönöm Dani tolmácsolását! Ha még felmerül esetleg kérdés, welcome. Az új határidő akkor legyen kedd 21:00, ez remélem mindenkinek belefér.

Üdv.,

2010/4/27 Gergely Bús <gerge...@gmail.com>

--
fp

Bölöni Eszter

to pak_dia...@googlegroups.com

Szia Peti!

Várom a prezit – persze csak ha akarsz róla beszélni J

Eszter

Bölöni Eszter

to pak_dia...@googlegroups.com

Sziasztok!

Bocsi, az előző mail csak F. Péter úrnak szólt – úgy tűnik, szétszórt vagyok.

Eszter

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok!

Hozzánk csak két darab Hf érkezett meg (Géza, Lilla), a többiektől ne is reméljünk?

Tudjuk, hogy ez nehéz téma, de annyit kérnék mindenkitől (aki nem írt házit) hogy legalább szánjon egy kis időt a házi végiggondolására (nem kell leírnia, de gondolja végig!), szerintem ez sokat segíthet az óra megértésében!

Üdv.,

2010/4/27 Peter Faykiss <faykis...@googlemail.com>

--
fp

Dézsi Péter

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok,

Sokat vaciláltam elküldjem-e. Sajnos semmien használható következtetést nem tudtam levonni a számokból.

peti

2010/4/28 Peter Faykiss <faykis...@googlemail.com>

--
Dézsi Péter

Budapesti Corvinus Egyetem
EVK Szakkollégium
Emil: peter...@evk.hu
Tel.: 06-70-614-73-01
A Béres Gyógyszergyár CF elemzése 8 fin.docx

Gergely Bús

to pak_dia...@googlegroups.com
Sziasztok,
a tegnapi nap során egy bő fél oldal közepes hozzáadott értékű anyagot sikerülnöm írnom a témáról, ezért nem küldtem el. holnap azért előveszem újból átgondolni.

Gergő

BranyóDóri

to pak_dia...@googlegroups.com
sziasztok!

én se azért nem küldtem el, mert nem gondolkodtam. azt hittem, hogy össze tudok rakni egy saját cash-flow-t, de sehogy se jöttek ki a számok a végén, cserébe annyi időm elment rá, hogy arra már nem maradt, hogy leírjam a gondolataimat. (az eredeti célom az lett volna, hogy összehasonlítom a beszámolóban levőt és a sajátot)

Dóri