Charla Iniciación á robótica con Arduino - Kernel 2012

Alberto Permuy Leal

to oz...@googlegroups.com
Ola!

Temos un pequeno problema coa charla de Arduino. O ponente non pode asistir pois coincide co Open Source Hardware Convention 2012 en Madrid., este próximo venres confirmará se pode enviar a un sustituto/a. Estamos buscar alternativas...Contactamos cun amigo que podería impartir un relatorio sobre Inkscape + Chapas, é dicir, deseñar chapas con swlibre. Ben, parece tampouco vai sair o tema.....En resumo, que buscamos:
  • Gustarianos que fose dinámico e divertido
  • 60 - 90 minutos.
  • Relacionado coa tecnoloxía, a ser posible "libre", non é imprescindible.
  • Medios: xa coñeces a Casa da Cultura, así que contade con : proxector, pc ou portátil, conexión a rede Internet, TV e incluso un pequeno equipo de audio.
  • Cartos: non temos "miñoca", pero poderíamos axudar a pagar o desprazamento.
Se tedes algunha idea.....

Saúdos!

Iñaki Quenerapú

to oz...@googlegroups.com
Eu teño un amplo abano de charlas entretidas. Alberte, ti xa viches unha delas en Vedra. Se o estilo che parece axeitado, preparo algo sobre software libre e solucións na nube. ¿Qué día sería, por favor?

Iñaki Quenerapú

2012/9/4 Alberto Permuy Leal <alberto...@gmail.com>

--
Recibes esta mensaxe porque estás subscrito ao grupo "Asociación Comunidade O Zulo". Se queres publicar unha mensaxe envía un email a oz...@googlegroups.com. Para anular a subscrición envía un email a ozulo+un...@googlegroups.com
-----------------------

Alberto Permuy

to oz...@googlegroups.com
A min a de Vedra gustoume moito. Pero, non pensas que pode ser moito "swlibre" e "nubes", nun mesmo día, poderiamos chegar ata aburrir....Non sei, pensaba nun obradorio, é un exemplo, de manualidades o musical ou de creación de espantallos con swlibre...é dicir, o obradoiro, dende o meu punto de vista deberías ser práctico, apoiado mínimamente(ou na proporción que consideremos oportuna, por swlibre)....

Por exemplo:

"Obradoiro de senalización de Ciberolimpiadas con SwLibre"
  • Obxectivo: replicar un estadio olímpico(é so un exemplo) e o seus complementos con materiais reciclados.
  • Tempo : 60 - 90 minutos.
  • Tecnoloxía: cartón, corda, pegamento(a evitar). Podemos usar GIMP/Inkscape para os deseños.

Non sei....algo así...

2012/9/4 Iñaki Quenerapú <quen...@gmail.com>

--
Alberto Permuy Leal
GNU Lover since 11111001111

Alberto Permuy

to oz...@googlegroups.com
O día sería o sábado 22 de setembro ás 17:00 horas. ^_^

Iñaki Quenerapú

to oz...@googlegroups.com
O meu son as charlas, meu. Cun obradoiro xa non me atrevo. :(

Update: A ver, dándolle voltas teño un que fixen hai ano e medio que podería recuperar. Modelado 3D para rapaces (poderían participar tamén adultos que non teñan nin idea de 3D).
¿Cómo o ves?

Iñaki Quenerapú

Asociación Comunidade O Zulo

to oz...@googlegroups.com
Tampouco se trata de ser "PRO", é dicir, podemos organizalo entre todos/as...O tema modelado mola! Conta, conta...

[...]

Asociación Comunidade O Zulo - Mugardos
Promovendo Software e Cultura Libre dende 2003
comunidadeozulo.org - . - twitter.com/ozulo

Iñaki Quenerapú

to oz...@googlegroups.com
2012/9/4 Asociación Comunidade O Zulo <asoci...@comunidadeozulo.org>

Tampouco se trata de ser "PRO", é dicir, podemos organizalo entre todos/as...O tema modelado mola! Conta, conta...

Non é nada PRO, é ben simple:
Trátase de aprender a usar software de modelado 3D sen software. Con arames, celo e papel finiño de cores.
  • Primeiro unha presentación de 10-15 minutos explicando en líneas xerais qué ven sendo o modelado 3D. Con exemplos
  • Logo un obradoiro de 45-60 minutos SEN ORDENADORES no que os rapaces moldean figuras clásicas (unha copa, unha caixa, etc) usando arames e simulando a filosofía do 3D (wireframes). É decir: fan esto --> http://melbourneid.files.wordpress.com/2008/06/step_3_1.jpg pero con arames e suxetan as súas construccións con celo. Logo, con papel finiño simulan as texturas. Con cámaras dixitais ou móbiles e con flexos ou linternas entenden cómo colocar a cámara e cómo colocar os focos.
  • Para rematar se lles suxiren unha serie de recursos na rede ou de software libre para comezar a traballar "de verdade" co 3D: Sitios web como http://3dtin.com e softwares como Bender e outros máis sinxelos.

Eso é todo. Os rapaces pásano de puta madre e "entenden" qué hai detrás das peliculas 3D que van ver ao cine. Pode despertar neles interese por adicarse a esto cando sexan maiores :D

Iñaki Quenerapú

Asociación Comunidade O Zulo

to oz...@googlegroups.com
Perfecto Iñaki. Comentareino por aquí a ver que din os compis da directiva, a min paréceme un boa idea. Algunha máis?

Iñaki Quenerapú

to oz...@googlegroups.com
El martes, 4 de septiembre de 2012 19:38:50 UTC+2, Asociación Comunidade O Zulo escribió:

Perfecto Iñaki. Comentareino por aquí a ver que din os compis da directiva, a min paréceme un boa idea. Algunha máis?

Ey! Cando teñades unha resposta contádeo, eh?.

:) Iñaki Quenerapú

Alberto Permuy

to oz...@googlegroups.com

Claro! Estamos pendentes de confirmación :)