FW: İlt: [devre74] Fw: Fwd: FW: Emeklilikte vakit nasıl geçiyor?

Dogan SAYILAN

to Abek Reklam ve Bilişim Teknolojileri, abidin bodur, ADEM ARMAN, ersun amil, kadir peker, ozk...@googlegroups.com, sukruak...@mynet.com, Uğur ERBİL

From: bayrakt...@msn.com

: Emeklilikte vakit nasıl geçiyor?
Emeklilik esasında çok güzeldir. Biraz da gülelim artık.

Sevgi ve saygılar.

Çalışan insanlar sürekli, emekli bir çift olarak, eşim ve bana günlerimizi ilginçleştirmek için ne yaptığımızı soruyorlar.

Geçtiğimiz gün eşim ve ben şehre gidip bir dükkana girdik.

Orada yalnızca 5 dakika kaldık. Dışarı çıktığımızda bir polis park cezası yazıyordu. Adama gittim ve "Hadi ama bayım, emekliye bir rahat verseniz ne olur?" dedim. Bizi görmezden geldi ve ceza yazmaya devam etti. Bu yüzden ona "faşist piç!" dedim.
Bana baktı ve bir ceza da aşınmış lastikler için yazmaya başladı.
Bu yüzden eşim ona "tam bir aptal" dedi. Polis önce ikinci cezayı bitirip onu da birincinin yanına koydu ve üçüncüyü yazmaya başladı.
Ona türlü türlü şeyler söylemeye devam ettik, o da ceza yazmayı sürdürdü.

Bu yaklaşık 20 dakika sürdü, sonra otobüsümüz geldi.

Bir emekli için her zaman yapılacak eğlenceli şeyler vardır...

Recent Activity:
HARBIYE74 WEB SAYFASINI ZIYARET ETMEK ICIN; http://www.harbiye74.com/ ADRESINI TIKLAYINIZ. Devre74 grup mail sayfasini ziyaret etmek icin; http://groups.yahoo.com/group/devre74 linkini tiklayiniz. Gruptan ayrilmak icin ayirmayi istediðiniz mail adresinden; devre74-u...@yahoogroups.com adresine mail atiniz. Yahoo kullanma klavuzu icin; http://docs.yahoo.com/info/terms linkini tiklayiniz.
.